Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 26, 2006 15:50:21 GMT 1
Nog maar 1 week!!!! Heb er weer erg veel zin in want de eerste keer was het geweldig. De tweede keer heb ik het niet gezien omdat ik in Engeland zat maar nu ga ik het zeker weer volgen.
Zijn hier nog meer liefhebbers? Zou leuk zijn als we elke week hier kunnen klagen enz
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 26, 2006 16:00:32 GMT 1
Ik heb de eerste keer ook gezien en de tweede voor een groot deel. Vind het altijd wel grappig om te zien.. dus ik denk dat ik elke week met je mee ga klagen
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 6, 2006 14:59:40 GMT 1
DE RACE IS BEGONNEN!!!
Ik zat er echt meteen weer helemaal in. Dat zelfde sfeertje is voelbaar.
Ik heb natuurlijk alweer een mening over alle koppels en vind geen van de koppels tot nu toe echt heel leuk. Maar na 1 aflevering is dat misschien ook nog niet te verwachten.
Het koppel met die oude kerel vind ik misschien wel het vervelends en het is dan ook jammer dat die zowiezo door gaan. Ik bedoel ze raakten elkaar gewoon kwijt. Dan moet je wel heel achterlijk zijn.
Die twee doktorachtige wijsneuzen staan ook niet erg hoog in mijn ranglijst. Was ook blij dat ze het amulet niet wonnen.
Ik vind die vrouwen met dat gekleurde haar wel ok als ze niet zo hadden staan janken. Dat was wat jammer. Die vader viel ook af door ze gejank.
Die twee stellen die elkaar niet kenden vind ik niks omdat ze elkaar niet kennen. Als die vrouwen nog eens gaan vechten en elkaar aan de haren trekken kunnen we misschien nog lachen...
En dan heb je nog die twee vrienden die erg leuk waren tot het even wat minder ging. Toen waren ze ineens een beetje sjaggie maar dat is te begrijpen dus ze staan nu op 1 bij mij maar volgende week wordt het vast weer anders.
Ik denk dat Roos en Art het ook wel leuk gaan doen met zijn tweetjes en zonder Ernst-Paul. Als ze maar niet zo gaan semelen als met Teraa Incognita heb ik er het volste vertrouwen in!
|
|