|
Post by Rianne on Mar 6, 2006 16:21:18 GMT 1
Wie heeft er afgelopen zondag Mr. Romance gezien?? Ik heb het gemist doordat net 5 weer met de tijden liep te schuiven. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is???
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 7, 2006 0:51:47 GMT 1
Ik heb het ook grotendeels gemist door Net5's geklungel maar het ging voornamelijk over hoe Tony zat te zeuren over zijn gebroken teen. Ze moesten iets met een prinses doen en haar goed behandelen etc en Tony legde het er veel te dik boven op en constant zeuren over die teen. Hij was ook laatste in de rangorde. TJ weer eerste en Adam en Chris ook in de top drie volgens mij. Volgende week horen we wie eruit moet.
|
|
|
Post by Rianne on Mar 7, 2006 8:02:24 GMT 1
Ok, dank je wel.
|
|
|
Post by Boot on Mar 7, 2006 9:41:35 GMT 1
ooh ik vind Tony zo vervelend, altijd net doen alsof hij geweldig is... ik kan me echt niet voorstellen dat IEMAND hem leuk vind, maar hij heeft een baby dus hij zit gebakken, ik vind hem btw ook best lelijk!
Ik ben blij dat Adam, TJ en Chris de eerste 3 waren want die vind ik het leukst en liefst...
Ik hoop dat yTony eruit gaat... en waarscheinlijkl gaat Jungle boy er ook uit, maar die is wel schattig en aardig...
|
|
|
Post by Rianne on Mar 7, 2006 11:54:37 GMT 1
Ik ben het volledig met je eens, maar die mark mag er van mij ook wel uit. Echt, de hele tijd dat geouwehoer over dat hij vindt dat hij moet winnen, omdat hij al 12 jaar model is
|
|
|
Post by cowgirl85 on Apr 24, 2006 18:16:04 GMT 1
weet iemand wie er heeft gewonnen ik kon het meestal niet kijken ivm met werk. Ik vond die blonde met die mooie ogen echt super
|
|
|
Post by Rianne on Apr 25, 2006 13:28:07 GMT 1
weet iemand wie er heeft gewonnen ik kon het meestal niet kijken ivm met werk. Ik vond die blonde met die mooie ogen echt super Die Randy had gewonnen, maar naar wat ik had gehoord had Andrew de publieksprijs gewonnen (Dit is niet op tv uitgezonden, maar dat heb ik op internet gelezen.)
|
|
|
Post by Rianne on May 18, 2006 16:39:01 GMT 1
weet iemand misschien hoe die titelsong hiervan heet. ik kan het namelijk nergens vinden
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 18, 2006 18:21:25 GMT 1
Hmm... I feel pretty, Oh, so pretty, I feel pretty and witty and bright! Als je dit nummer bedoelt gaat het om I'm so pretty uit The Westside Story.
|
|
|
Post by Rianne on May 18, 2006 21:31:42 GMT 1
Die kende ik wel, maar die bedoelde ik niet. Ik bedoelde die van de intro. Waarin je ook van al die jongens die poses ziet, zeg maar
|
|