|
Post by lauraatje on Apr 3, 2006 13:27:49 GMT 1
Het zou wel erg cool zijn als Richard de mol is. Dat verwacht natuurlijk helemaal niemand!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 3, 2006 18:08:52 GMT 1
Frederique is vandaag overleden. Het volgende bericht staat op de site: Met grote verslagenheid vernamen wij dat onze Wie is… de Mol? kandidate Frédérique Huydts (38) op maandag 3 april is overleden. In september 2004 werd bij haar darmkanker geconstateerd. Na twee zware operaties en de onvermijdelijke chemotherapie leek ze de ziekte te hebben overwonnen. In een AVRObode-interview zei ze twee weken geleden: “Ik voel me top. Ik bruis van de energie. Ik ben zo blij dat ik weer alles kan doen. Ik heb een tweede kans gekregen in het leven en ik grijp die met beide handen aan.” Eind vorige week werd ze opnieuw in het ziekenhuis opgenomen met nierklachten. Alle afleveringen van Wie is ... de Mol? zijn al opgenomen. Mede op verzoek van Frédérique zelf – ze was ontzettend trots op het programma en haar deelname eraan – én haar familie gaan de uitzendingen door. Als eerbetoon aan een vrolijke, moedige, jonge vrouw… De AVRO wenst haar nabestaanden veel sterkte met dit verlies. Ik wist niet eens dat ze ziek was. Maar vind het wel echt jammer. Ze was een van de leukste personen op tv zeker. Zeker ook de programma's die ze maakte. Het zal vrijdag wel even raar zijn om haar op tv te zien, zeker nu je weet dat ze vandaag is overleden.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 3, 2006 18:09:01 GMT 1
Heb net op het nieuws gehoord dat Frederique vanmiddag overleden is. Echt kei erg man!!
|
|
|
Post by Annika on Apr 3, 2006 18:14:01 GMT 1
Jah ik heb het ook gelezen, ik vind het echt heel erg! Het lijkt me ook weird om Vrijdag Wie is de Mol? te zien hoor, dan vind ik het altijd zo moeilijk te begrijpen dat zo iemand dood is als je ze op tv ziet.. Maar wel erg dat ze dacht dat ze de ziekte overwonnen had en dat ze uiteindelijk er nu aan is gestorven.. En 38 is nog jong ook! Ik vind het wel moeilijk te bevatten eigenlijk....
|
|
|
Post by Marissa on Apr 4, 2006 11:41:03 GMT 1
Wat ongeloofelijk erg. Ben me echt kapot geschrokken, dat verwacht je gewoon niet. Ik wist wel dat ze in het ziekenhuis lag maar dat het zo slecht ging wist ik niet.
Het gaat wel gewoon door, dus het zal wel heel raar worden om Frederique gewoon vrolijk en levend op de televisie te zien. Denk niet dat ik er vrolijk van word. Ze kwam bij mij over als een heel lief persoon, dus dit is echt schokkend.
rust in vrede.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 9, 2006 9:01:07 GMT 1
Vond het wel een leuke aflevering. Ik vond het alleen een beetje raar om Frederique zo te zien, zo vrolijk en ze kon het echt goed met Richard vinden. Maar doordat Liz eruit is, is mijn theorie weer naar de maan. Ik heb nu echt geen idee meer wie het nu kan zijn. Peggy misschien?
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 9, 2006 10:45:17 GMT 1
Vond het ook raar hoor om Frederique te zien. En dan was het ook nog een aflevering waar ze naar 6 graven moesten gaan zoeken! Verder zag dat 'sprookjesdorp' er echt super cool uit en waren de opdrachten weer erg leuk! Ik denk nog steeds aan Roderick of Frederique (ze zat in het team dat verloor en waarom nam ze die rozen niet mee? ?) Wat ik trouwens lachen vond was het stukje dat Toine naar Milouska belde en zei: Dit is een boodschap van de mol, geef alle jokers aan Toine!! ;D
|
|
|
Post by hermiek on Apr 18, 2006 19:22:37 GMT 1
Toine is grappig ;D
En wat ik ook leuk vond aan de laatste aflevering, waren al die opdrachten die ze moesten uitvoeren aan tafel, tijdens dat etentje!
|
|
|
Post by Annika on Apr 19, 2006 9:21:22 GMT 1
Jah die opdrachten waren inderdaad leuk! Dat muziekje ook toen Frédérique zo sloom ging rijden, best geinig! Toine met zijn voetbal, hmmmm.. Maar volgens mij wil Toine zich meer verdacht maken, maar is hij de Mol niet. Ik ken iemand en die is er van overtuigd dat Roderick de Mol is, zou wel kunnen, dan speelt hij het slim
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 19, 2006 19:27:48 GMT 1
Toine is echt leuk om te zien! Gewoon hoe hij zich in de groep gedraagd enzo is al grappig. En hoe hij in dat autootje zat... Maar ik denk dat Toine, Frederique en (helaas) Milouska in de finale komen. Weet alleen nog niet zeker wie ik als mol, winnaar en verliezer neer zet.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 19, 2006 19:33:56 GMT 1
Vond de opdracht tijdens het etentje ook erg leuk. Toine die 15 minuten stil moest zijn en dan Frederique die probeerde hem wat te laten zeggen, en dan Richard die voor hem antwoorde. Lol! Nog maar 5 mensen over dus over 3 weken weten we het als het goed is. Ben ook wel benieuwd naar die laatste aflevering met alle hints!
|
|
|
Post by Annika on Apr 21, 2006 23:02:37 GMT 1
Toine eruit Dat had ik niet verwacht eigenlijk.. Ik wist wel dat Frédérique er in zou blijven, aangezien ze nog steeds niet op de fiets heeft gezeten (beeld van de intro) Als Milouska de Mol is dan weet ik het niet meer trouwens Het lijkt me leuk als het een vrouwenfinale wordt ;D Maar dat zal wel niet.. Ik denk dat Frédérique sowieso in de finale komt..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 22, 2006 8:28:33 GMT 1
Toine is eruit! Ik dacht nog wel dat hij het spel zou winnen... hij was er altijd zo erg mee bezig! Hmm... dit gooit alles door de war. Vind het wel jammer... Maar ik weet het nu echt niet meer. Maar Frederique doet volgende week dus die opdracht met die fietsen, inderdaad die uit de intro, betekend dat dan dat ze er volgende week uit gaat? Want bij heel veel is dat wel zo, zoals Geert, Chris enz. enz. Maar Roderick zit sowieso in de finale denk ik en Milouska ook wel denk ik. Nou en dan heb ik Peggy en Frederique nog over. Ik wil dat Frederique in de finale zit, maar misschien gaat ze er volgende week nog wel uit. Ik weet het nog niet hoor... ik heb al zovaak iets gegokt en negen van de tien keer zit ik ernaast...
|
|
|
Post by Annika on Apr 22, 2006 13:16:03 GMT 1
Ik zit er ook altijd naast hoor, behalve vorig jaar, toen zei ik vrijwel direct dat Yvon de Mol was, alleen was ik zo dom daar niet bij te blijven. Maar het was toen heel opzichtig dat zij eruit ging precies de aflevering dat ze besloten er niemand uit te laten gaan.. Nu heb ik eigenlijk geen idee, op zich verdenk ik Peggy wel. Ze zei gisteren over dat Milouska de Mol zou zijn: "Het is een hele zware taak, ik denk dat zij dat niet aan kan" zoiets, maar hoe weet zij dat het een zware taak is...?
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 22, 2006 14:05:54 GMT 1
Vind het jammer dat Toine eruit is. Was wel lachen met hem. Denk dat Frederique er de volgende keer uitgaat, maar wie de mol nou is?? Heb echt geen idee. Volgens mij mogen ze volgende week de mollenboekjes van de personen die afgevallen zijn inkijken. En had volgens mij Liz zoiets over Milouska geschreven van: ik weet niet of ze doet dat ze zo dom is of dat ze het ook echt is! Lol
|
|