|
Post by sunflower on Mar 20, 2006 9:05:08 GMT 1
Close to home (zondagavond, net5, rond 21.30) is een serie die inmiddels al 3 weken te zien is op net5.
Annabeth Chase is een jonge ambitieuze openbare aanklager die net bevallen is van haar eerste kind. Na haar verlof keert ze terug naar de buurt waarin ze is opgegroeid om er te gaan werken. Haar liefde voor de buurt waar ze als kind zoveel heeft meegemaakt geeft haar de motivatie om zelfs de moeilijkste zaken aan te pakken. Hierdoor komt ze vaak in vervelende situaties terecht. Naast de nieuwe uitdaging van haar werk, moet Annabeth ook de uitdaging aan van haar nieuwe collegas. Zo kan haar baas Maureen Scofield haar tot het uiterste drijven. Teamleider Steve Sharpe staat vierkant achter Annabeth, maar hij maakt zich soms zorgen hoe haar zaken door de media worden belicht. De echtgenoot van Annabeth, Jack legt zich toe op hun gezin. Hij is haar 'rots in de branding als haar werk grote invloed krijgt op hun privé-leven.
Als eens gezien? Wat vinden jullie ervan?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 8, 2006 10:16:26 GMT 1
ik heb het wel eens gezien, vind het zeker niet onaardig
Alleen als ik die actrice zie krijg ik altijd meteen zo'n bold and the beautifull flashback (zij speelde Bridget)
|
|
|
Post by pavago on Jun 19, 2006 10:15:15 GMT 1
Ik vind haar echt super goed spelen in deze serie, veel beter dan in de bold.
Toch herken je veel van jerry bruckheimer erin, erg csi/coldcase achtig
|
|
|
Post by sunflower on Jun 22, 2006 17:07:32 GMT 1
Klopt, maar de laatste tijd zijn er steeds meer 'misdaad-oplos' series.. Het is nu HOT ofzo
|
|