mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 3, 2006 18:14:31 GMT 1
De kandidaten hebben het allemaal al eens meegemaakt, kennen elkaar uit vorige expedities en weten heel goed hoe het spelletje gespeeld wordt. Het is daarom zeker dat het er in deze expeditie bikkelhard aan toe zal gaan en dat de expeditieleden tot het uiterste gaan om de felbegeerde Robinson-titel op zijn of haar naam te krijgen. En natuurlijk als bonus nog even €50.000 mee te pakken. Speciaal voor deze bijzondere editie van Expeditie Robinson is niet gekozen voor Maleisië, zoals in voorgaande jaren wel het geval was, maar is uitgeweken naar een afgelegen eilandengroep in het zuiden van de Filippijnen; Palawan. Mooie stranden, heldere zee, een prachtige omgeving. Er is alleen één klein minpuntje; op een verdwaalde kokosnoot na is er vrijwel geen eten op het eiland te vinden. Als de voedselschaarste op de eilanden al niet voor de ultieme beproeving gaat zorgen, dan ligt er nog een reeks proeven voor de kandidaten in het vooruitschiet. Net als de cast zijn de beste, zwaarste en meest spectaculaire proeven uit de voorgaande Robinson-jaren verzameld. In dertig loodzware dagen moeten de kandidaten uitmaken wie van de 17 Titanen de Robinson aller tijden wordt. Dit wordt de ultieme expeditie, de langverwachte “Strijd der Titanen”. Dit zijn de deelnemers van deze speciale expeditie robinson: - Ilona - Lydia - Douwe - Maxime - Mick - Ernestine - Bjorn - Veroniqe - Melvin - Ryan - karen - jennifer - Pieter - Frank - fleur - Jacobien - richard ik denk dat ik het wel weer even ga kijken lijkt me wel leuk, ook omdat het oud deelnemers zijn
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 3, 2006 18:36:43 GMT 1
Jah, dat begint vandaag hier in België ook weer. Lijkt me leuk, al ik het onthoud zal ik wel ff kijken. Ken niet alle namen, aangezien ik de laatste reeksen niet echt meer heb gevolgd. Het zal dus wel ff wennen zijn aan sommige gezichten, maar ik ben iig benieuwd.
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 4, 2006 10:38:17 GMT 1
Arme Björn, nu al eruit....Hij was helemaal overstuur en in tranen, dat had ik hem niet gegund.
Ik weet wel dat het een hele moeilijke man is en dat alles wat hij zegt of doet de andere tegen het harnas jaagt en ik zou zelf ook gek van hem worden op een eiland, maar toch had ik medelijden met hem toen hij er uitgestemd werd. Jullie ook?
Hij weet volgens mij ook wel dat anderen hem vreemd vinden, maar hij is zo "anders" dat het voor hem onmogelijk is te begrijpen waarom andere mensen gek van hem worden.
|
|
|
Post by Marissa on Apr 4, 2006 11:39:11 GMT 1
Ik vind die Bjorn maar een beetje een sukkel. Ja, het was wel zielig dat ie eruit ging maar toch blijf ik hem maar een beetje een vaag persoon vinden.
Wel leuk dat alle bekende er weer in zitten, maar op de een of andere manier vind ik het leuker als er gewoon nieuwe personen aan zo'n expeditie beginnen.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 4, 2006 15:47:56 GMT 1
Ikvind het ook wel een beetje de schuld van bjorn zelf hij zondert zich meteen af zodra hij op het eiland is.. dan leg je ook niet echt een goeie band ofzo.. maar was opzich wel weer leuk om te zien, ook omdat het allemaal oud deelnemers zijn, alleen herkende ik ze niet allemaal meer..
|
|
|
Post by lostdreamer on Apr 6, 2006 22:29:52 GMT 1
ik heb ook gekeken en ik ga het weer volgen heb de vorige keer niet gezien meen ik.
maarja vond eigenlijk toch wel jammer dat hij eruit ging ook al was het z'n eigen schuld ik denk niet dat hij alles zo bedoeld en ik weet het niet.....maarja wie had er anders uit gemoeten dat had ik ook niet geweten
|
|
|
Post by Boot on Apr 7, 2006 10:08:25 GMT 1
ik heb behalve de eerste alle series gekeken, en ik vind het heel erg leuk. Zeker dat ik ga kijken, ik vind diue Bjorn echt zoon zielige man... tis zoon kerel waarbij Jambers eens over de vloer moet eigenlijk. Wel sneu voor em dat ie nu weg is, maar ja
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 27, 2006 15:32:00 GMT 1
ik volgde dit elk jaar! vind het jammer dat het is gestopt! Ik vond het altijd mooi om te zien hoe hun zich voor dingen inzetteh! En dat ryan won vond ik echt een verrassing hij kwam toen van zo ver weg nog eens aan kakken en wint zo! echt zooo leuk! byeee
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 21, 2006 22:10:12 GMT 1
Ik weet dat ik nu dubbel post maar er werd maar niet gereageerd! Maar ik heb goed nieuws! EXPEDITIE ROBINSON KOMT TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in september ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Marissa on Aug 22, 2006 21:36:18 GMT 1
I know, ik ben benieuwd.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 23, 2006 11:45:12 GMT 1
om precies te zijn 28 augustus om 21:30
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 28, 2006 20:48:19 GMT 1
hier nog wat info! Ik weet het weer dubbel maar als er niemand reageerd dan moet het wel! Presentatoren Ernst Paul Hasselbach Evi Hanssen Kampleider Noord Klaar Kamp Noord : Vrouwenkamp Bernadette Linda Michelle Olga Patricia Saron Susanna Wietske Kampleider Zuid Robin Kamp Zuid : Mannenkamp Bert Curd Frederik Ignazio Koen Lenny Matthijs Werner
zoals je ziet Klaar en Robin Om effe te verklappen hun komen uit de vroegere Expeditie robinson Klaar uit 2004 en Robin uit 2002 hun zijn de kampleiders dit jaar!
|
|
|
Post by wollieszz on Oct 6, 2006 20:52:24 GMT 1
Wie is er uit van de week. Kwas juist te laat voor de stemming je zou me zeker helpen ....
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Oct 7, 2006 10:00:46 GMT 1
uuh ik weet zo even niet.. bert geloof ik, maar weet het niet zeker
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Oct 7, 2006 10:58:06 GMT 1
neee werner is er uit! www.talpa.tvdan expeditie robinson en je vind daar intervieuws en info wie er uit is en wie niet
|
|