|
Post by Spike Gammo on Apr 5, 2006 17:55:58 GMT 1
Het is al een paar weken bezig, maar wat maakt het uit! Ik wil weten of er meer mensen dit volgen. Zo ja geef even een reactie!! Ik vind het geweldig. Hardstikke komisch!!!
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 5, 2006 18:20:58 GMT 1
Ja ik kijk dit ook en ik vind dit helemaal geweldig... Dit is nou echt een gouden televisiering waardig Beter dan die domme real-life soaps van Frans Bauer en Jan Smit !!
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 6, 2006 21:32:27 GMT 1
Weet je wat ik zo grappig vind?
Dat die buitenlandse mensen onderling overal commentaar op hebben! Dat Nederland zo koud is, dat hun gastgezin een lelijke woning heeft, dat Nederlanders geen vee bij hun huis hebben enz, enz......
Wij begrijpen alles door de ondertiteling, maar die gastgezinnen hebben geen idee dat ze overal commentaar op hebben, ha ha.
Het wordt zo goed duidelijk dat "arme" mensen niet automatisch alles van het rijke Westen geweldig vinden!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 9, 2006 11:14:11 GMT 1
Ik heb het jammer genoeg gisteren gemist. Maar ja, je kunt niet alles hebben!
|
|
|
Post by hermiek on Apr 18, 2006 19:21:24 GMT 1
Whaha, geweldige serie! Erg vermakelijk en iedere keer weer net zo lachwekkend..
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 7, 2006 20:42:07 GMT 1
Het is eindelijk afgelopen! Het werdt een beetje hetzelfde. Het was niet leuk meer. En nu verwachten ze ook nog nieuwe familie's om er aan deel te nemen!! Dat gaat weer één en hetzelfde worden! Het kan niet altijd leuk blijven!!
|
|
|
Post by Boot on May 8, 2006 13:03:42 GMT 1
neej inderdaad, op ene gegeven moment is het gewoon oud.... en dan blijven ze het eindeloos herhalen totdat niemand het meer leuk vind... dat is het gevaar van de commerciele geest van tegenwoordig ( oke nu klonk ik dus als mijn opa )
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 13, 2006 10:42:35 GMT 1
uitmelken tot er niks meer inzit is tegenwoordig de mentaliteit....
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 14, 2006 18:32:19 GMT 1
net zoals bij dancing with the stars
|
|