|
Post by lauraatje on Apr 30, 2006 14:11:44 GMT 1
Heb gisteren seizoen 1 van deze serie gekocht. Het zijn jammer genoeg maar 6 afleveringen, maar er is al wel een seizoen 2 van! Heb alle afleveringen al gezien en het is echt wel cool. Zal even zeggen waar het over gaat!
In de afgelopen eeuw zijn duizenden mensen vermist geraakt. Plotseling en onverklaarbaar keren 4400 vermiste personen allemaal tegelijk terug; en ze zijn niets veranderd. Niet wetend wat deze ingrijpende gebeurtenis betekent, onderzoekt de overheid de 4400 mensen om er achter te komen waar ze zijn geweest en waarom ze zijn teruggekeerd. Het wordt al gauw duidelijk dat hun aanwezigheid de mensheid zal veranderen op een manier die niemand ooit had kunnen voorzien!
Kennen jullie het ook?? En wat vinden jullie ervan??
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 30, 2006 18:15:08 GMT 1
Ik heb ooit een keer een aflevering gezien dat het kleine meisje in een gezin werd opgenomen, maar zij voorspelde iets over dat er water in haar kamer zou komen en dat ze daardoor haar schoenen op een kastje wilde zetten. Later bleek dat idd zo te zijn maar die mensen vonden het een eng dat ze voorspellende krachten had dus brachten ze haar weer terug. Dat is de enige aflevering die ik gezien heb, maar vond hem wel erg goed! Hebben de andere afleveringen een beetje dezelfde invulling?
|
|
|
Post by lauraatje on May 1, 2006 10:28:09 GMT 1
Ja iedereen heeft een speciaal iets gekregen toen ze terugkwamen en weet je aan het eind van het seizoen waarom!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 1, 2006 17:30:43 GMT 1
Maar dat eerste seizoen was dus maar 6 aflevering? Wel kort zeg... maar hoe duur was de box van het eerste seizoen? Want zou het seizoen wel een keer helemaal willen zien. Ik vond die aflevering toen echt super leuk, maar doordat het op de zaterdagavond kwam was het gelijk ook de laatste aflevering die ik heb gezien. En wordt seizoen 2 trouwens ook al uitgezonden?
|
|
|
Post by lauraatje on May 2, 2006 18:09:11 GMT 1
Ja het eerste seizoen was maar 6 afleveringen van 40 minuten (eigenlijk 5, maar de pilot was 80 minuten.) De box was 18,99 bij de Mediamarkt. Weet niet of seizoen 2 al uitgezonden wordt. Maar volgens: www.the4400.com is er dus al wel een tweede seizoen (en zie net dat er ook al een derde opgenomen is!) Groetjes
|
|
|
Post by Rianne on May 6, 2006 16:59:02 GMT 1
Seizoen 2 is vanaf 22 juni wel te koop. Ik kan alleen niet zien hoeveel erop zal staan.
Je kan het opzoeken bij bol.com onder de pre orders. Hij zal €29,99 kosten
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 18:11:49 GMT 1
Seizoen 2 is vanaf 22 juni wel te koop. Ik kan alleen niet zien hoeveel erop zal staan. Je kan het opzoeken bij bol.com onder de pre orders. Hij zal €29,99 kosten Cool dat seizoen 2 al zo snel uitkomt op dvd!
|
|
|
Post by Rianne on Jun 11, 2006 13:11:27 GMT 1
Ik heb seizoen 1 nu helemaal afgezien. Ik vond het op zich wel leuk, maar ik zal de rest niet gaan kopen. Ik vond het acteerwerk vaak maar matig en de serie greep me niet zo, zoals lost dat bijvoorbeeld doet
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 1, 2006 17:53:16 GMT 1
Heb laatst seizoen 2 gekocht en ben er nu bijna klaar mee. Vind het echt een goeie serie en spannend ook!
|
|
|
Post by shannon86 on Aug 2, 2006 8:23:22 GMT 1
Ik heb nu bijna seizoen 1 gezien en vind het echt een hele spannende serie. Ik heb nu tot seizoen 3 op dvd gedownload dus heb nog aardig wat te kijken.
|
|