|
Post by lauraatje on Jun 4, 2006 12:40:45 GMT 1
He morgen begint seizoen 5 van ANT! Om half 10 op rtl 5. Leuk dat het zo snel achter elkaar komt! Op rtl5.nl staan ook de nieuwe meiden die meedoen!
|
|
|
Post by Rianne on Jun 4, 2006 13:23:07 GMT 1
Ik had het ook gezien. Ben wel weer benieuwd ;D
|
|
|
Post by Peter on Jun 4, 2006 19:04:44 GMT 1
gelukkig, ik dacht dat we weer tot en met september moesten wachten ofzo. Oh ja Thanx voor het zeggen anders had ik het gemist
|
|
|
Post by Annika on Jun 4, 2006 23:49:47 GMT 1
Leuk dat het weer begint ;D Altijd wel geinig om naar te kijken. Zal het deze keer eens van het begin af aan (proberen te) volgen
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 5, 2006 8:58:14 GMT 1
Ja is maar goed dat ik het hier nu lees, anders had ik het waarschijnlijk gemist... Maar ik ga weer zeker kijken, wel relaxt dat het vrij snel achter elkaar komt
|
|
|
Post by kiwi on Jun 5, 2006 9:50:33 GMT 1
heeJ ik had het wel al in de reclame van rtl5 gezien , maar het is wel leuk dat het zo snel achter elkaar komt
|
|
|
Post by Annika on Jun 5, 2006 20:49:44 GMT 1
Ben het nu aan het kijken, ben het dus niet vergeten ;D Maar inderdaad leuk dat het zo snel achter elkaar komt! Ik hoop dat er een beetje geinige vrouwtjes tussen komen te zitten..
|
|
|
Post by Boot on Jun 6, 2006 7:05:17 GMT 1
nou ik heb het gezien, maar ik vind niet echt dat er beeldschone meisjes in zitten. Ze zijn allemaal gewoon appart, maar om nou te spreken van mooi...
|
|
|
Post by Annika on Jun 6, 2006 14:22:36 GMT 1
Ja daar heb je wel gelijk in eigenlijk, er zit niet echt iets bijzonders tussen, iemand die meteen opvalt ofzo.. Maar ik hoop dat er af en toe een flinke bitchfight komt, dat vind ik dan weer wel leuk
|
|
|
Post by Boot on Jun 6, 2006 14:43:39 GMT 1
nou daar kan je donderop tegen zeggen, met 13 meisjes in een hius, dan lopen de irritaties echt wel op... Toen ik in Berlijn was zat ik met mijn beste vriendinnen op een kamer en zelfs toen raakte we helemaal geirriteerd enzo...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 6, 2006 17:35:28 GMT 1
Ik heb het voor het eerst gezien... tenminste, het laatste half uurtje. Maar ik vond het nog best leuk om te zien! Maar wat een hysterisch gedoe in die kleedkamers toen ze moesten kijken of hun foto's er hingen om uiteindelijk tot 20 modellen te komen. Jeetje mina! Maar verder echt leuk! Denk dat ik het volgende week ook wel weer ga kijken.
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 6, 2006 19:41:52 GMT 1
Vond het ook weer leuk! Wat een gedoe zeg al die meiden bij elkaar, wat een gegil ;D Ik denk ook dat er wel weer wat ruzies gaan komen, als je ziet hoe irritant sommige alweer zijn! Haha.
Ps. Het huis dat je in het voorstukje van volgende week zag, dat was wel beters zeg!
|
|
|
Post by Boot on Jun 7, 2006 19:53:25 GMT 1
ja zeker... echt enorm mooi! jezus dat is echt het huis der huizen wat ze tot nu toe hebben gehad... dit keer is het niet zoon appartement maar een echt huis.
|
|
|
Post by Annika on Jun 8, 2006 15:17:58 GMT 1
Toen ik in Berlijn was zat ik met mijn beste vriendinnen op een kamer en zelfs toen raakte we helemaal geirriteerd enzo... Haha ja inderdaad, was bij ons ook hoor... Maar dat huis is inderdaad echt geweldig! En het was wel erg hysterisch toen ze gingen kijken welke 20 door waren inderdaad
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 14, 2006 10:52:15 GMT 1
Het huis is zeker super cool, met al die rekken met tassen, hoedjes etc! Vond het wel leuk die opdracht met de superhelden. En lachen dat ze meteen de catwalk op moesten! Die ene (sarah?) viel gewoon bijna twee keer! En wat heeft die een lippen zeg!
|
|