|
Post by Charmedxgirl on Jun 14, 2006 12:38:10 GMT 1
Ja vind ik ook net Angelina Jolie Ik weet wie er gaat winnen!! maar zelf ben ik voor Nicole
|
|
|
Post by Rianne on Jun 14, 2006 17:54:27 GMT 1
Dat viel mij vorige keer ook al op, ik stond er deze keer meer van te kijken, dat ze ineens met die kim begon te zoenen
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jun 14, 2006 18:47:35 GMT 1
Ja dat ook maar Kim lijkt egt op een jongen
|
|
|
Post by Boot on Jun 14, 2006 20:32:23 GMT 1
die sarah vind ik dus echt niet mooi he... en die kim ook niet, zij is echt zoon standaard lesbie, zo een vooroordeel lesbie... maar ik vind haar gewoon niet echt aardig. Ik vind het best jammer dat Ashley eruit is, ik vond haar wel leuk ook leuk dat ze al die ontwerpers wist enzo
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 16, 2006 14:58:16 GMT 1
Die Kim is echt net een vent. Alleen al die kleren die ze elke keer aanheeft. Hoop dat Kyle gaat winnen want dies wel leuk!
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jun 16, 2006 18:27:27 GMT 1
Als je wilt weten wie er gaat winnen Pm me dan
|
|
|
Post by Boot on Jun 16, 2006 20:54:56 GMT 1
haha ja of neem een kijkje op de officielle website van antm.
|
|
|
Post by Rianne on Jun 18, 2006 9:48:28 GMT 1
Ik ben wel heel benieuwd, waar ze dit jaar heen gaan. Misschien dat ik straks toch even op de website ga spieken
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jun 18, 2006 14:56:54 GMT 1
|
|
|
Post by sunflower on Jun 22, 2006 17:12:10 GMT 1
Ik vind Kim juist leuk, ik vind haar niet echt mannelijk ofzo..
En waarom is Kim een staandaard lesbie?
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 22, 2006 18:20:22 GMT 1
Was weer een leuke aflevering he die van maandag? Vind het altijd leuk als ze de nieuwe kapsels krijgen! Vind het nieuwe kapsel van Cassandra (ik weet niet of ik de goeie naam voor me heb, maar die miss zeg maar) echt super leuk. Ze ziet er gelijk wat ouder uit! En dan gaat er volgende week toch nog een stuk af, want Tara bedoelde het nog korter! Maar ze zijn er echt bijna allemaal op vooruit gegaan vinnik.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 13:28:54 GMT 1
Ik heb het maandag ook weer eens gezien en vind het nog steeds leuk om te zien! Maar die ene opdracht was moeilijk! Rennen over een lopende band met het idee dat er een monster achter je aan rent op stiletto's van 10cm ofzo! Pff.. ik vind het al moeilijk om gewoon op die dingen te lopen laat staan om erop te rennen over een lopende band. De winnares weet ik trouwens ook en en vind absoluut dat ze het verdiend!
|
|
|
Post by Boot on Jun 27, 2006 21:05:15 GMT 1
leuke aflevering... Ik had liever gezien dat Kim er uit ging, wat is me dat toch een dom meisje.. bah !! Maar Sarah maakt mij ook niet uit ;D Ja op stiletto hakken rennen, dat er geen blessures zijn opgetreden... Gevaarlijke baan dat Topmodel.... NIGEL IS HOT
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 28, 2006 15:09:54 GMT 1
Vond het echt stom dat Cassandra zelf naar huis ging omdat ze niet nog een stukje van haar haar wilde laten knippen. Het was toch al kort zou ik dan denken. Maar goed wel weer een leuke aflevering en inderdaad moeilijk om te moeten rennen op een lopende band met hakken. Vind het wel jammer dat Janice niet meer in de jury zit, want dat was altijd erg leuk vond ik!
|
|
|
Post by hermiek on Jul 3, 2006 12:30:30 GMT 1
Ik weet ook wie er gaan winnen, en vind het dus echt helemaal niet de juiste persoon.. Maar dat heb ik meestal nog gevonden, dus dan zal het wel aan mij liggen
|
|