|
Post by joan on Jul 10, 2006 13:32:31 GMT 1
Jah ik vond Cassandra echt zo zielig.. Je weet toch dat als je aan zo iets mee doet dat er een grote kans is dat je haar eraf gaat! Het was nu al kort wat maakt het uit als er nog een stukje afgaat?
Vond het ook niet helemaal eerlijk dat Diane eruit moest ik vond de foto van Kim veel lelijker die van Diane vond ik best mooi!"
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 12, 2006 14:57:33 GMT 1
Zo die Jayla die liet even goed weten dat ze Nik helemaal niet moet. Vind haar meteen een stuk minder zeg! En Lisa is ook echt goed bezig zeg! Nou ja het blijft wel leuk zo met al die ruzies en het gekibbel! Leuke opdrachten hebben ze dit keer weer!
|
|
|
Post by Annika on Jul 12, 2006 15:57:22 GMT 1
Ja het blijft inderdaad leuk met al die ruzies, daarom kijk ik het ook En ik vind het altijd wel leuk om de uiteindelijke foto te zien. En natuurlijk wil ik weten wie eruit gaat En ik vond die Jayla wel dom bezig aan de ene kant, maar aan de andere kant stelde die Nik zich ook wel een beetje aan...
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 18, 2006 17:56:26 GMT 1
Jammer zeg dat Kyle eruit is, hoopte echt dat zij ging winnen!
|
|
|
Post by Annika on Jul 18, 2006 19:38:11 GMT 1
Vind ik ook wel, vond toch dat er meiden bij zaten die minder waren dan Kyle.. En die Lisa, die is eigenlijk best irritant soms, ze is gewoon té ofzo Maja, die zal dan wel winnen
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Jul 21, 2006 11:58:23 GMT 1
Ik kijk dit ook altijd. Vind ik ook echt heel erg leuk! Alleen dat haar van Tyra Banks, vind ik echt zoo lelijk. Nou vind ik niet echt bepaald een 'topmodel kapsel'. Bij het einde dan, als ze gaat zeggen wie er weg gestuurd word, heeft ze meestal haar haar zo plat en los zitten. Zo saai en lelijk vind ik dat terwijl ze er gewoon iets heel erg leuks mee kan doen.
Maar bij America's Next Topmodel vind ik Nicole echt zeker weten het mooist! Ik vind haar echt een hele mooie vrouw.
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 2, 2006 14:06:33 GMT 1
Dat was grappig maandag. Dat Tara zei dat ze allebei hun koffers konden gaan pakken..... want we gaan naar London! Die gezichten van Jayla (die er van mij wel echt uit mocht want vind haar echt een bitch) en Nicole (die mag van mij winnen, ze is altijd zo leuk en vrolijk)!!
|
|
|
Post by Annika on Aug 2, 2006 14:13:25 GMT 1
Inderdaad, het was best wel geinig En Jayla mag er van mij ook uit en Nicole mag van mij ook wel winnen
|
|
|
Post by Boot on Aug 2, 2006 21:04:57 GMT 1
ja die jayla moet er echt uit.... zij is echt spuug irritant
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 5, 2006 18:33:29 GMT 1
Ja zij en Lisa ... bah die mag ik ook niet Maar vond afgelope week egt gruwelijk .. ik zo van huh . i . . l e, maar die was tog de *PIEP* .. hoe kan die er nu tussen zitten ... En Tyra zo van ... And not just you ... all of you have to pack your bags, cuz your gonna need them ... Where going to LONDEN ... ;D
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 6, 2006 19:54:37 GMT 1
Dat vond ik echt een topaflevering. Ik dacht ook wel van huh, maar ik wist al dat zij er niet uit zouden gaan. Ik mag zeker niet zeggen wie er gaat winnen hè?
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 8, 2006 11:44:29 GMT 1
Ikke weer hopen dat Jayla eruit ging, maar nee hoor, het mocht weer niet zo zijn!
|
|
|
Post by Boot on Aug 8, 2006 12:12:21 GMT 1
ja ik ook hoor... ik zat echt te hopen dat die stomme Jayla der uit ging... Lisa brengt leven in de brouwerij.... maar k hoop dat volgende keer of Lisa of Kim eruit gaan...
Ik wil graag een finale met Bre, Nik en Nicole...
|
|
|
Post by Boot on Aug 18, 2006 15:18:37 GMT 1
Kim is er toch uit gegaan? EINDELIJK... ik vond haar echt heel stom
|
|
|
Post by Annika on Aug 19, 2006 0:49:29 GMT 1
Ik was blij dat Lisa eruit was trouwens, nog ff btw Maar ik vond die Kim ook niks hoor, dat is toch zeker geen echt model Volgende keer Jayla eruit en dan vind ik het wel best
|
|