|
Post by lauraatje on Jul 12, 2006 15:02:28 GMT 1
Gaat iemand deze serie vanavond kijken?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 12, 2006 16:22:06 GMT 1
Ik wou eigenlijk ook See Jane Date kijken ... Maar wil deze serie zeker volgen ... Ga het denk ik opnemen. Hij lijkt me onwijs spannend ... ;D
|
|
|
Post by Boot on Jul 12, 2006 20:47:05 GMT 1
he ll no... dat moet ik dus echt niet kijke... ik ben al mijn hele leven bang voor water... vieze alliens die uit het water springen dat is me echt fataal
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 13, 2006 12:19:55 GMT 1
Ik heb het ook niet zo op met Aliens hoor Bo en ik deel je mening over water, een zwembad ok maar een sloot,strand of iets dergelijks nee daar hou ik niet van hellemaal niet als er nog eens Alliens in rond blijken te zwemmen Maar was toch effe benieuwd ik vind het allemaal nog wat vaag alleen dat kan ik erover zeggen.
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 13, 2006 20:44:37 GMT 1
Ik wou eigenlijk ook See Jane Date kijken ... Maar wil deze serie zeker volgen ... Ga het denk ik opnemen. Hij lijkt me onwijs spannend ... ;D He heb deze ook gekeken (en invasion opgenomen) maar was wel een grappige film, niet echt heel bijzonder, gewoon leuk (met "Cordelia") Vorige week de film met 'Anya'gezien! Maaruh als ik dus invasion gekeken heb dan laat ik het wel weten!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 13, 2006 21:03:26 GMT 1
Jammer dat die met Emma Caulfield "Anya" al is geweest ... naja. Maar hihi wat een aanstellers zeg ... bang voor waters, aliens ... jesus hahaha dan moet je de film Alien dan maar niet zien ... vanavond op rtl 7 Maar ik heb Invasion 1x01 in stukjes gezien ... Ik zal dat zij zegmaar met iemand praate (die moeder), die Alien uit die schedel en dat die kinderen bij mams gingen wonen ...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 14, 2006 16:38:02 GMT 1
Aanstellers Wacht maar tot je mijn nachtmerries hebt wil ik wel is zien hoe jij wakker wordt
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 16, 2006 13:12:41 GMT 1
Heb het gisteren gekeken en moet zeggen dat ik het erg cool vond. Er gebeurde meteen veel! Volgende week zeker weer kijken.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 16, 2006 20:03:02 GMT 1
Neeh, ik kon beter volgen op die andere serie bij ons op kanaaltwee..
|
|
|
Post by shannon86 on Jul 17, 2006 7:48:24 GMT 1
Ik heb deze serie ook gezien afgelopen woensdag en ga het aankomende woensdag zeker weer kijken. Het was erg spannend! Ben beniewd of die vriend van die moeder nou ook een alien is, wan hij gedroeg zich wel erg vreemd.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 24, 2006 17:30:40 GMT 1
Nou leuk hoor Ik heb gehoord dat deze serie geweldig gaat worden maar dat ie na het eerste seizoen al weer stopt Amerika heeft de stekker eruitgehaald want ze wilde iemand erin hebben en er kwam ruzie. Dat is wat ik gehoord heb
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 26, 2006 15:34:28 GMT 1
Ik heb laatst in de veronica gids gelezen dat er misschien een seizoen 2 opgenomen gaat worden. Hoop het wel want vind het erg spannend.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Aug 31, 2006 20:55:36 GMT 1
Ik vind dat er van te voren een waarschuwing afgegeven moet worden bij dit soort series: is ontzettend spannend, je blijft met vragen zitten maar hé we zijn er mee gestopt dus maak verzin zelf maar een eind!! WTF? ? Seizoen 2 komt er niet want nieuwe produktiemaats. heeft de serie afgeketst nadat ze de torenhoge productiekosten te weten kwamen
|
|
|
Post by shannon86 on Sept 2, 2006 14:06:01 GMT 1
Ik vind dat er van te voren een waarschuwing afgegeven moet worden bij dit soort series: is ontzettend spannend, je blijft met vragen zitten maar hé we zijn er mee gestopt dus maak verzin zelf maar een eind!! WTF? ? Seizoen 2 komt er niet want nieuwe produktiemaats. heeft de serie afgeketst nadat ze de torenhoge productiekosten te weten kwamen Ben ik het helemaal mee eens. Als ze van te voren zeggen dat de serie met een open einde eindigt kun je altijd nog beslissen om het niet te kijken. Want ik vond dit echt een heel gierig einde. Er zou van alles kunnen gebeuren, maar ja, dat zullen we dus nooit weten. Echt zonde van zo'n geweldig spannende serie!
|
|
|
Post by lauraatje on Oct 3, 2006 15:55:19 GMT 1
Echt nuts zeg dat het nu afgelopen is. Waarom komt er nu geen tweede seizoen, het is echt een super serie. Echt super balen!!
|
|