|
Post by Darth Yotho on Sept 4, 2006 10:50:04 GMT 1
Het is zover, nu is de hit-serie ook in Nederlandse Editie. Net als vele andere landen gaat nu ook Nederland meedoen met deze serie. Alle 11 Afleveringen zijn gefilmd en zijn klaar om uitgezonden te worden. De 10 Nederlandse Modellen worden begeleid door Yfke Sturm een Internationaal Model afkomstig uit Nederland. Ze doet fotoreportages voor ondermeer Glamour, Elle, Elle Girl, Cosmopolitan en andere magazinebladen. Ook loopt ze op de runway voor onder meer Calvin Klein, Armani, Tommy Hillfiger, Louie Vuttion etc.. Ook heeft ze vaak genoeg samengewerkt met Modellen zoals Tyra Banks, Naomi Cambell, Gisele Bündchen en Milla Jovovich.Maandag 4 September word de eerste aflevering van Holland's Next Topmodel uitgezonden van 20:30 tot 22:30. Op RTL 5[/color]. KIJKE DUS ... De Officiële Website is hier ![/url] te vinden.
|
|
|
Post by Boot on Sept 4, 2006 15:24:39 GMT 1
Ja ik ga het wel kijken... net wat we noidig hjebben nog meer arrogante dames
|
|
|
Post by sunflower on Sept 5, 2006 10:51:42 GMT 1
Ja, wat moet ik er van zeggen. Ik vond dat Yfke eigenlijk niet zo goed kan presenteren. Wat zij zegt vind ik (net) ingestudeerd lijken en het klinkt zo eentonig. Ik denk dat ik het wel ga volgen. Maar ANTM met Tyra vind ik 10x leuker.
|
|
|
Post by Annika on Sept 5, 2006 14:14:46 GMT 1
Ja, wat moet ik er van zeggen. Ik vond dat Yfke eigenlijk niet zo goed kan presenteren. Wat zij zegt vind ik (net) ingestudeerd lijken en het klinkt zo eentonig. Ik denk dat ik het wel ga volgen. Maar ANTM met Tyra vind ik 10x leuker. Helemaal mee eens, behalve dan dat er nog wel een nulletje bij mag Ik vind het tot nu toe heel flets allemaal en die Yfke is echt een saai iemand eigenlijk. En ze vindt zichzelf nogal wat zeg... Maarja, misschien ga ik het toch wel volgen, ook al vind ik het niet zo boeiend... Vind 't in het Engels/Amerikaans trouwens wel beter klinken
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Sept 6, 2006 14:58:14 GMT 1
Ik ga wel kijken ... Ik vond ANTM ook echt veel leuker!! Ik vind tot nu toe Marcia, 26 jaar, het mooist... Echt typisch.... IK!! najaa t word gewoon een antm maar dan nederlands gesproken.
|
|
|
Post by lauraatje on Sept 7, 2006 21:10:04 GMT 1
Vond het echt een beetje nep overkomen met die Yfke. Die kan echt niet presenteren zeg. Net of ze alles opleest! Verder vind ik Sylvia nou al vervelend, die denkt echt dat ze alles is zeg!
|
|
|
Post by Marissa on Sept 9, 2006 10:46:47 GMT 1
Die Yfke vind ik wel gaan, die was bij Jensen en daar was ze enorm grappig! Alleen presenteren kan ze niet. Voor de rest zap ik er af en toe langs en dan kijk ik wel, maar ik ga er niet echt voor zitten iig.
|
|
|
Post by Peter on Sept 9, 2006 17:52:38 GMT 1
ik vind de eerste afleveringen altijd een beetje raar van antm dat was ook zo bij hntm,maar ja ik ga het wel weer kijken maandag
|
|
|
Post by lauraatje on Oct 26, 2006 14:22:50 GMT 1
Jaa Sanne heeft gewonnen!
|
|
|
Post by Peter on Oct 26, 2006 20:52:42 GMT 1
ik ben er helemaal mee eens ;D achja daisy en sylvia waren totaal anders sylvia was te commercieel, om allround te kunnen moddelen en aziatische modellen nemen de catwalks al helemaal over, dus de markt waarin Daisy het zou moeten maken is dus kleiner aan het worden. Maar vooral omdat Sanne gewoon er helemaal achterstaat, en alleenmaar aan het goeien is. Moet je voorstellen als ze zo door blijft groeien.. alleen nu nog even een engelscursus beginnen
|
|
|
Post by Annika on Oct 27, 2006 17:12:34 GMT 1
Nou, ik dacht aan het begin van die aflevering: Sanne wordt het in ieder geval niet. En wordt het dus Sanne Nouja, past weer goed bij het geheel van de serie..
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Nov 19, 2006 17:58:32 GMT 1
Ik vond HNTM echt saai. Te nep gewoon.
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 18, 2007 17:56:40 GMT 1
Dit is wel eerug cool he!?
NEW YORK - De 19-jarige Sanne Nijhof uit het Overijsselse Den Ham heeft in de nacht van woensdag op donderdag in New York een prestigieuze modellenprijs gewonnen. Ze won The Ford Model of the World Contest en sleept daarmee een kwart miljoen dollar binnen.
Dat meldde een woordvoerster van RTL5 donderdag.
Volgens de zegsvrouw is het winnen van deze prijs het hoogst haalbare voor een model. Ze versloeg 49 andere deelneemsters. Niet alleen krijgt Nijhof een hoog prijsbedrag, ze krijgt ook een contract met het bureau Ford Models, dat zeer hoog staat aangeschreven. Eerder won ze het RTL5-programma Hollands Next Top Model.
|
|
|
Post by Peter on Jan 20, 2007 23:05:24 GMT 1
ja ik had het ook gelezen op de rtl boulevard site ;D
ik ben echt wel blij dat ze het echt heeft gewonnen, zegt teminste dat het echt een model is ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 5, 2007 13:57:15 GMT 1
Ja idd, ik vind haar wel raar...de ene keer vind ik haar heel mooi en de andere keer denk ik: Bah wat een lelijk mens...is zij HNTM???
|
|