|
Post by michelle1988 on Sept 9, 2006 16:16:23 GMT 1
wie volgt deze serie? weet iemand toevallig hoe de aflevering heet van vandaag?
|
|
|
Post by Peter on Sept 9, 2006 17:48:26 GMT 1
waar komt het op? ik heb ze bijna allemaal gezien... in het duits =_=
|
|
|
Post by michelle1988 on Sept 9, 2006 20:11:14 GMT 1
het komt altijd elke zaterdag op rtl5 om 17.00 uur
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 20, 2006 18:57:23 GMT 1
Ja dit zijn herhalingen, heb ze al gezien... Maar vindt het verder echt dom, maar aan de andere kant ook wel leuk, kan je tenminste iemand uitlachen ;D
|
|
|
Post by Rianne on Sept 20, 2006 19:26:31 GMT 1
Daarvoor hoef ik geen tv te kijken hoor
|
|
|
Post by michelle1988 on Sept 25, 2006 17:12:11 GMT 1
weet iemand misschien hoe die aflevering heet, waarbij Nicole en Paris een zwembad uit elkaar moeten halen, en dat Nicole ruzie krijgt met die jongen.
Later moeten ze dan werken in een bedrijf waar ze worsten moeten maken en dan pakt Nicole die jongen terug door een (speciale)worst te maken met hondenvoer erin ofzo.
Volgens mij is het een aflevering van seizoen 2 maar ik heb geen idee welk aflevering het was.
|
|
|
Post by Peter on Sept 27, 2006 15:34:08 GMT 1
dunno the name, sorry
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Oct 2, 2006 11:20:02 GMT 1
't is normaal 'The Simple life' maar dit gaat ook
Nicole en Paris hebben ruzie met elkaar n in the simple life 5 worden de dingen apart opgenomen, eerst Paris op de set, dan Nicole op de set, dat komt omdat ze zo'n ruzie hebben dat ze elkaar niet kunnen verdragen!
|
|
|
Post by michelle1988 on Oct 11, 2006 21:27:41 GMT 1
ik zag dit vandaag staan op de site van 538: Paris Hilton en Nicole Richie zijn officieel weer hartsvriendinnen. De twee dames zouden hun twee jaar durende ruzie hebben uitgesproken en weer als vriendinnen door het leven gaan. Ze besloten ook meteen om samen aan een vijfde seizoen van hun reality serie 'The Simple Life' te gaan beginnen. Ze gaan hierin naar een typisch Amerikaans kamp om als kampleidsters alles in goede banen te leiden. In de serie zal ook de ruzie die de twee hadden aan bod komen, zodat eindelijk wordt opgehelderd waardoor Paris en Hilton twee jaar lang op voet van oorlog met elkaar leefden. Officieel heeft zowel Paris als Nicole nooit een verklaring gegeven voor hun bekoelde vriendschap, maar volgens geruchten verbrak Paris de vriendschap nadat Nicole op een feestje de beruchte natuurfilm 'One Night In Paris' vertoonde. Dat schoot bij Paris in het verkeerde keelgat. Dus dan komt het toch uiteindelijk weer goed
|
|