|
Post by shannon86 on Nov 1, 2006 10:11:42 GMT 1
Beauty & de Nerd is een realityserie waarin negen mooie, maar naieve vrouwen worden gekoppeld aan negen hyperintelligente mannen. Die zijn met hun looks en op gebied van sociale vaardigheden nogal achtergesteld. Gezamenlijk moeten voor de gelegenheid gevormde koppeltjes verschillende opdrachten uitvoeren. Zo maken ze kans op €25.000,-.
Heeft iemand deze serie maandag of gisteren de herhaling gezien? Ik keek altijd Beauty and the Nerd Amerika en dat was echt hilarisch! Ik heb de eerste aflevering van de Nederlandse versie gisteren ook gezien en ik vond het best wel grappig. De 2 Amerikaanse seizoenen waren natuurlijk wel beter maar het blijft toch grappig. Ik zag trouwens ook dat mathias coppens presenteert (de broer van staf). Ik dacht eerst is dat nou staf of niet, maar zijn broer lijkt dus heel erg op hem. Qua uiterlijk en qua stem. Hebben jullie deze serie ook gezien en wat vonden jullie ervan?
|
|
|
Post by Peter on Nov 1, 2006 15:32:09 GMT 1
ik heb 't wel gezien, ik vond het wel grappig (A) het was wel raar om renate daar te zien, in plaats van op TMF maar ik vond het wel grappig xD
|
|
|
Post by lorenienna on Nov 1, 2006 15:56:36 GMT 1
Ik heb de serie maandag ook gezien, vond het echt wel lachen.. Vind het wel ongelofelijk hoe dom die meiden zijn.. Ben iig benieuwd hoe het verder gaat gaan. @ Shannon : is idd Mathias en ze lijken idd op mekaar, maar persoonlijk vind ik Mathias net iets knapper . Ze hebben trouwens ook nog een neef (Dieter) waarmee Mathias ooit van Poolreizigers heeft gedaan, zonder geld van noordpool naar zuidpool reizen. En die vindt ik persoonlijk ook erg op hen lijken.
|
|
|
Post by wollieszz on Nov 1, 2006 19:31:46 GMT 1
ik vond het ook heel grappig. ik weet dat je niet mag lachen met andere mensen hun fouten en da doe ik niet. Maar die vragen waren nu toch nie moeilijk e !
ik denk toch dat jhet nog leuke televisie wordt . Zo twee totaal verschillende mensen samenbrengen. Volgende maandag kijk ik weer !
|
|
|
Post by Annika on Nov 2, 2006 15:51:09 GMT 1
Die vragen waren inderdaad makkelijk, 21/3 bijvoorbeeld... Maar goed, vind het tot nu toe al een beter geslaagde namaak dan HNTM.. Die presentator kwam mij ook al bekend voor, maar ik kende 'm toch niet. Dat zal dan dus wel komen doordat het de broer van Staf is
|
|
|
Post by wollieszz on Nov 7, 2006 16:33:11 GMT 1
ik las vandaag de krant en weet je wat er in stond! Dat Christophe en Ramona een koppel zijn!
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 7, 2006 20:46:17 GMT 1
Ik vind dit echt een geweldig programma ;D
|
|
|
Post by Boot on Nov 10, 2006 10:39:02 GMT 1
hilarisch dat is idd het woord... wat een domme dames allemaal... persoonlijk kan ik daar niet zo goed tegen !! Ik vind die tweeling zo schattig... en als ze dan gaan huilen.... echt heel erg lief
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 15, 2006 14:55:39 GMT 1
Zag die nerds lachen toen dat ene meisje met die te kleine bikini op moest...Ghihi ;D
|
|
|
Post by Peter on Nov 16, 2006 18:16:14 GMT 1
echt wel gemeen hoor!
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 19, 2006 14:03:03 GMT 1
**** One, wat ben jij voor zacht eitje Ze moest er zelf ook om lachen, ze begreep het goed dat de anderen er ook om moesten lachen ;D Ik weet zeker dat jij er ook om moest lachen, dat zou namelijk iedereen doen
|
|
|
Post by Boot on Nov 28, 2006 8:49:58 GMT 1
ik vond die rachel gister echt een bitch!
|
|
|
Post by lorenienna on Dec 7, 2006 19:56:38 GMT 1
Tis niet meer zo grappig als in het begin, maar kijk het toch nog steeds elke week. Deze week is zn mn favorieten (Anton en Ramona) eruit gestemd . Ben benieuwd wie gaat winnen !
|
|
|
Post by Peter on Dec 10, 2006 20:20:24 GMT 1
idd wel jammer achja ik heb het niet elke week gekeken wegens omstandigheden, maar ik wil wel de finale zien ;D
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Dec 12, 2006 20:40:17 GMT 1
Ik kijk er niet naar,, maar vind het idee beetje vaag eigenlijk. Sowieso, de laatste tijd komen er steeds meer van dat soort series... Beauty&The Nerd / Big Brother / America's Next Top Model achtig... Een paar, oké, leuk. Maar niet te veel, en ik denk dat er nu te veel zijn. Misschien is Beauty&The Nerd wel leuk hoor, ik weet het niet, ik heb het nooit gezien. Vind het idee ervan ook wat origineler dan bijvoorbeeld van die ordinaire dating programma's, maar het zal nooit m'n favo serie worden. Lijkt me btw wel hilarisch om te zien
|
|