|
Post by tvaddictmapje on Jan 9, 2007 16:08:54 GMT 1
Men in trees moet er echt tussen staan!
k heb gister de eerste aflevering gezien en ik kan niet wachten tot de volgende...
Weer een nieuwe tv verslaving =D
Iemand het met me eens?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 11, 2007 13:25:04 GMT 1
Ik heb de eerste 10 afleveringen op mijn pc, ik zal vandaag eens ff oordelen onder het genot van een drankje en een reep chocola...als ik hem goed vind komt ie ertussen
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 11, 2007 15:35:15 GMT 1
is goed, ik weet alleen maar hoe de eerste aflevering gaat en die vond ik echt goed... ds hopelijk vind jij dat ook en zijn die daarna ook goed
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 17, 2007 13:03:39 GMT 1
Vind het wel een leuke serie! Maar of ik het helemaal ga volgen weet ik niet want er zijn nu zoveel series op tv!
|
|
|
Post by Rianne on Jan 18, 2007 18:47:52 GMT 1
Heb net de eerste aflevering gezien, maar weet nog niet goed wat ik ervan moet denken. Laat het nog even van de tweede en de derde aflevering afhangen....
|
|
|
Post by Boot on Jan 26, 2007 10:13:52 GMT 1
We zijn op het moment met hernieuwde kracht begonnen om de hoofdsite en het forum weer helemaal up te daten enzo... wanneer we klaar zijn met de bestaande series zullen we men in trees er ook bij zetten... Zodat daar ook naar hartelust gekletst kan worden... tot dan moet je het hier maar doen.
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 26, 2007 16:46:54 GMT 1
Thnx Boot Ik heb alleen vorige week niet kunnen kijken.. weet een van jullie waar het over ging?
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 31, 2007 17:24:27 GMT 1
Was dat niet met de mannenveiling?? Of is dat al van eerder?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 31, 2007 23:12:43 GMT 1
ik denk idd dat dat die mannenveiling is... want daar had ik alleen de reclames van gezien... dankje voor het herrinneren. iig heb ik het gisteren wel gezien (gelukkig)... Marin en Jack horen egt bij elkaar....
|
|
|
Post by lauraatje on Feb 2, 2007 19:16:23 GMT 1
Vond het wel lachen dat ze de date gebruikte voor het verschouwen van haar meubels etc. En lol dat ze hem bijna omver reed
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 4, 2007 18:44:43 GMT 1
ik heb hem niet geizen, maar het klinkt heel erg leuk... ik vond het maandag ook wel leuk... Dat van die 2 vaders en alles... en Marin en Jack horen gewoon samen...
|
|
|
Post by chrmdfreak on Feb 19, 2007 20:15:07 GMT 1
Hij was errug grappig ja. Vin dhet zo wie zo een erg leuke serie heb helaas ook ergens een aflevering gemist maar wat ik tot nu toe gezien heb vond ik echt leuk. Goede tijd zo direct achter grey's anatomy's makkelijk met opnemen.
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 20, 2007 8:13:33 GMT 1
ik kijk het gewoon maar het is idd wel handig net na Grey's Anatomy, dan hoef ik de afstandsbediening niet te pakken om hem om te zetten. op dinsdag is dat ook handig met Men in Tree's en Gilmore Girls
|
|
|
Post by chrmdfreak on Feb 20, 2007 13:52:13 GMT 1
dinsdag? men in trees?! da wist ik niet. Oh ja weet iemand toevallig of het word herhaald want heb die vna gister gemist (door vakantie vergeten de dvd recorder in te stellen ,had GA al helemala gemist maar MIT nog niet. Heeft dat stomme ding dus BBC opgenomen inplaats van Net 5 grr)
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 20, 2007 16:56:39 GMT 1
das heeeeel erg vervelend... heb ik ook wel eens... ennuh
ik bedoelde What about Brian en niet Men In Trees. WAB ga ik nl vanavond kijken... na gilmore girls...
ik weet niet of het wrodt herhaald maar het was een hele leuke aflevering.
|
|