|
Post by Boot on Mar 16, 2007 22:48:33 GMT 1
De Lama's zijn alweer terug met hun 4e seizoen. Elke vrijdag avond kan je genieten van onze hilarische lama's Ruben, Ruben, Teijl en onze nieuwe Lama Ad Just. Wie kijkt dit niet... ( shame on you )
Wat vinden jullie ervan, ik weet dat ik vanavond weer ontzettend heb gelachen!!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 17, 2007 9:57:57 GMT 1
Ik wist niet dat dat gisteren al was begonnen dus ik heb het niet gekeken... Maar volgende keer wel weer
|
|
|
Post by Boot on Mar 17, 2007 10:04:02 GMT 1
de aflevering was echt ontzettend grappig... Als je hem gemist heb kan je hem op de site van BNN nog een keer bekijken... player.omroep.nl/?aflID=4179528Tis wel aan te raden... want hij was echt heel erg leuk !
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Mar 18, 2007 15:35:21 GMT 1
ik heb hem gezien ik kwam niet bij van het lacheh deze was toch dat ie 1 van die rubens het publiek in vloog en die presentator een bloed neus sloeg ik vond hem echt hilaries hij kwam na nip/tuck en toen ben ik meteen dus blijven zitten voor de lama's ik heb me kapot gelacheh
|
|
|
Post by Boot on Mar 19, 2007 11:37:21 GMT 1
Ja inderdaad, ruben van de meer wilde patrick 'aanvliegen' omdat hij door het interview heen praten...
|
|
|
Post by Boot on Mar 24, 2007 18:19:33 GMT 1
Omg de lama's van gister was zooo leuk Die lapdance van Tijl... oke die wil ik ook I LOVE TIJL Ik vind die Jeroen ook erg leuk, maar ik vraag me dus af waar is Ad Just???
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 24, 2007 21:22:48 GMT 1
Ik lag zoals gewoonlijk weer helemaal dubbel.... Jeroen totaly rulezz
|
|
|
Post by Rianne on Mar 25, 2007 19:19:40 GMT 1
Die lapdance was inderdaad geweldig. Ik had het niet meer.
Die opmerking van 'Heb je een geweer? Nee, ik heb wel een lolly' was ook leuk.
|
|
|
Post by Boot on Mar 31, 2007 12:26:34 GMT 1
omg de aflevering was niet zo leuk maar aan het einde met dat moordspel... met Fajah Laurens en die salsa.... Zo leuk ( jjeej nieuwe smiley's )
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 3, 2007 10:34:38 GMT 1
Vond het wel grappig met het pissenbedden zoeken en de hoer!
|
|
|
Post by Boot on Apr 7, 2007 15:18:15 GMT 1
OMG ik heb echt stuk gelegen... Ik vond het zo geinig !! Alleen dat Gordon zelf mee ging doen met dat spel was minder.. hij deed te hard zijn best,, ondertussen heb ik wel een intense liefde voor Ruben Nicolai, Tijl en Jeroen ontwikkelt
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 9, 2007 11:03:50 GMT 1
kunnen ze tippen aan de ultimelingen?? Hij was werderom weer prachtig!!
|
|
|
Post by Boot on Apr 9, 2007 14:08:30 GMT 1
@ Mike...
de ultiemelingen zouden geen ultiemelingen zijn,, wanneer andere mensen aan hun zouden kunnen tippen... Lijkt me duidelijk
|
|
|
Post by Boot on Apr 16, 2007 20:00:52 GMT 1
grappig,, toen de lama's elkaar moesten nadoen in de dating show... Wel sneu dat ze Tijl gingen pesten... Tijl is een leuke kerel... vind ik dan hea nou goed... ik vond het wel baty dat Ruben zo ging kokhalsen na dat strooi eten... op nationale tv... ziet er nogal ranzig uit, maar goed... hij kan dat natuurlijk niet helpen... Ik kan me ook wel voorstellen dat hij geen bh kreeg uit het publiek... ik zou t niet chille vinden om mjin bh uit te trekken op tv... Omg toen Froukje, Patrick ging kussen... zo smerig... wedde dat hij daarna een stijve had... ik heb zo een hekel aan die kerel... hij is echt een creep
|
|
|
Post by Boot on Apr 21, 2007 13:55:48 GMT 1
gisteren was de eerste lama's aflevering waarin Ad Just ook echt mee deed, en k vond het niet denderend... Beetje jammer dat Jeroen er niet in zat... Ik hoop dat hij volgende keer weer terug is... Ik vond de bed scene met Tijl en Ruben M. wel erg leuk... en ik vond dat Valerio sportief mee deed in de dia show...
Ben ook wel vrij blij dat ze nu al 2 weken geen moordspel meer hebben want die is gewoon niet geinig...
|
|