|
Post by lauraatje on May 6, 2007 12:10:10 GMT 1
Negen mensen bevinden zich op het verkeerde moment op de verkeerde plaats: een bankkantoor in Los Angeles op een ochtend. Twee overvallers sluiten hen op, maar de overval loopt niet zoals ze hadden gehoopt. Twee mensen zullen sterven, de levens van de negen anderen zullen voor altijd veranderd zijn door die ene fatale morgen in elkaars gezelschap.
Dit klinkt wel erg vet! Ga het zekers kijken. Het komt ipv Lost!
|
|
|
Post by Boot on May 6, 2007 13:31:58 GMT 1
ik ga het ook kijken maar ik ben tot nu toe niet onder de indruk... het lijkt een beetje op een samenvoeging van een hoop van andere series... maar wat ik niet snap, gaat het tv programma over die overval, of over de rest van het leven van die mensen ??
|
|
|
Post by lauraatje on May 8, 2007 17:30:58 GMT 1
Dat weet ik ook niet precies!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 8, 2007 21:36:07 GMT 1
ik heb het ook gezien via IMB ofzo kun je meer info vinden het duurt maar 13 afleveringen :S best wel kort eigenlijk :S
|
|
|
Post by Annika on May 9, 2007 13:55:24 GMT 1
Ja in Amerika hebben ze het gestopt voor het einde, de serie is waarschijnlijk niet eens helemaal af. En het zijn inderdaad weinig aflevering. Had Lost nog een paar weekjes door laten gaan en had dit programma in de zomer uitgezonden, zou ik zeggen
|
|
|
Post by Peter on May 13, 2007 14:27:32 GMT 1
whaha xD
ik heb het wel gekeken maa ik vind het nogal vaag :S
in america komt er geen seizoen twee vanwege de tegenvallende kijkcijfers
|
|
|
Post by lauraatje on May 14, 2007 17:38:15 GMT 1
Heb niet gekeken omdat ik geen zin heb in weer een serie waar ze zomaar mee stoppen.
|
|