mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 27, 2005 20:23:50 GMT 1
Ja, in onze gids staat tenminste niet dat het volgende week ook komt. Wij hebben de ncrv gids en die is nu voor een keer 2 weken dik dus kon zien of het er in het nieuwe jaar ook nog voor kwam, niet dus.. hopen dat het snel weer terug komt!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 28, 2005 18:27:48 GMT 1
Ik was laatst aan het zappen .... en toen kwam ik terecht op Kanaal 2 van België ... daar waren ze ook bezig met Desperate Housewives seizoen 2 ze liepen wel 8ter ons, maar misschien gaan hun wel door .... ;D Alleen weet ik niet meer waneer ik het zag ... sorry, maar als iemand anders het alsnog weet ... post het dan onder de Desperate Housewives sectie ...
|
|
|
Post by angelina on Dec 29, 2005 16:56:25 GMT 1
In maart komt het als ut goed is weer terug .. zeggen ze bij net 5 .... maar aghh je weet ut nooit bij hun !!!
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 29, 2005 18:15:09 GMT 1
owh dan, dan maakt het me niet uit maart is weer zo ;D wel grappig dat het in belgie is maar ach anders hebben we in maart weer niks te kijken
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 30, 2005 13:48:58 GMT 1
Mensen blijven we even bij deze aflevering Over de winterstop kun je een topic openen in algemeen desperate housewives
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 31, 2005 15:52:54 GMT 1
Winterstop ja De Serie loopt nog door hur die begin net als alle andere Amerikaans Series zoals Charmed, Gilmore Girls en Lost ... weer verder op 8 of 11 Januari
|
|