|
Post by Darth Yotho on Nov 29, 2005 15:52:45 GMT 1
De staart-sectie overlevende vragen Sawyer, Michael en Jin hen naar hun kamp te leiden. Maar Michael heeft andere prioriteiten. Hij zit nog steeds met zijn gedachten bij het zoeken van Walt. Hij vertrekt daarna op eigen houtje de jungle in. Claire weet niet wat ze moet doen met de berichtenfles en besluit om naar Shannon en Sun te gaan voor advies. Maar daarna raakt Sun in paniek, wanneer ze merkt dat ze haar trouwring verloren is.
|
|
|
Post by lostfan on Jan 14, 2006 18:41:43 GMT 1
volgens mij is dit een spoiler en 2x04 ook omdat die nog niet op tv zijn geweest in nederland
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 14, 2006 19:34:37 GMT 1
Volgens mij zijn inderdaad alleen de eerste drie afleveringen van het tweede seizoen uitgezonden. Ik kan me nog herinneren dat ik het toen al zo'n raar moment vond voor een stop. Had dan na seizoen één al gelijk een stop gedaan. (Al zat er ook al een halverwege het eerste seizoen.)
|
|
|
Post by lostfan on Jan 14, 2006 21:15:19 GMT 1
ik heb alle afleveringen tot season 2 episode 10 al gezien ;D en ja ze hadden dan beter helemaal niet met season 2 kunnen beginnen
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 14, 2006 21:27:00 GMT 1
ik vind gewoond dat ze door hadden moeten gaan. Al heel snel kwam er weer een stop, die vorige stop was nog neit zo lang geleden..nu moeten we weer wachten tot in maart
|
|
|
Post by lostfan on Jan 15, 2006 13:16:14 GMT 1
je kan ook downloaden en ik kan je vertellen het is het echt waard
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 15, 2006 13:40:09 GMT 1
je kan ook downloaden en ik kan je vertellen het is het echt waard ja dacht ik al, maar ik ben niet zo'n kei in dat downloaden..hehe heb het al geprobeerd, maar snap niet echt iets van dat torrent gedoe en via limewire enzo gaat zo traag, dan wacht ik wel af..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 15, 2006 13:53:02 GMT 1
Ik heb ook wel eens aan downloaden gedacht... maar toen had ik een keer een aflevering en had ik niet het goede programma om het af te spelen... en van dat Torrent snap ik ook niets. Wat moet je daar nou wat extra voor downloaden? Geloof niet dat ik hier zo handig mee ben.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 15, 2006 14:10:20 GMT 1
het enige dat ik weet is dat je er een torrentprogramma voor moet downloaden, zoals bittorent of azareus.. ik had dus zo'n programma gedownload en geprobeerd om een aflevering te downloaden, was het eindelij binnen, wil het niet afspelen, dan snap ik er echt niks meer van ..
|
|
|
Post by lostfan on Jan 15, 2006 20:26:17 GMT 1
ok ik gebruik zelf azareus dan ge je naar bittorrent of torrentspy ofzow in iedergeval een site waar je torrents kan downloaden dan download je hem dan als het goed is als je hem opend dan start hij automatisch azareus op (nu begin je pas met het downloaden van de aflevering zelf) en dan moet je een pand voor opslaan aanwijzen ik doe altijd gewoon in een speciaale lost map die ik heb dan start hij vanzelf na eenige tijd (bij mij 45 min) is hij klaar als het goed is is het een avi bestand en heb je geen probleemen gewoon windows media player het kan zijn dat hij het niet doet (wat ik ahd bij episode 5) dan rechter muisklik en openen met en dan windows media player en dan klaar kijk wel bij het downlaoden van de torrent of hij rond de 350mb bij 1 aflevering is soms zitten er 2 tegelijk dan rond de 700mb oja soms zitten ze verpakt dan moet je ze gewoon uipakken met winrar ofzow
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 8:12:22 GMT 1
Dank je wel! Dit ga ik snel een keertje uitproberen, want ik heb al genoeg torrents staan.
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 16:07:56 GMT 1
oja kijk welof het een avi bestand is en download altijd de torrent met de meeste seeds is hij sneller binnen
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 16:25:07 GMT 1
oja kijk welof het een avi bestand is en download altijd de torrent met de meeste seeds is hij sneller binnen volgens mij is hdtv nog beter kwaliteit dan avi, weet niet zoveel verstand heb ik er nie van , maar daar werd ik altijd op gewezen bij the oc site
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 21, 2006 15:12:00 GMT 1
wil jullie je graag bij het topic houden.... andere dingen kun je ergens anders besprekn
dank jullie
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 11, 2006 12:34:13 GMT 1
Leuke aflevering! Vooral sun vond ik erg goed! En die flashbacks naar de achtergrond info vond ik ook heel leuk. Als je dan ziet hoe ze elkaar ontmoeten enzo. En dat stukje dat Kate beseft dat ze geef afscheid heeft genomen van Sawyer. Toch wel lief hoor.
|
|