Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 31, 2006 18:45:20 GMT 1
Volgens mij is het hele eerste seizoen in een keer uitgekomen, en niet in twee delen zeg maar. Ik snap ook niet waarom dat nu ineens wel gebeurd. Maar het zou idd wel raar zijn als het tweede deel dan een release heeft in september en het geheel pas in december. Scheelt toch weer drie maanden voor iets wat dan eigenlijk al uitgebracht is.
|
|
|
Post by Annika on Jul 31, 2006 21:35:20 GMT 1
Oh dat is dan ook wel apart, las ook al op Bol.com dat het geldklopperij was, vind ik dan ook wel.. Maarja, het lijkt mij dan dus ook niet dat daar drie maanden tussen zou zitten, omdat het dan inderdaad al uitgebracht is. Ach ik zie wel, eerst maar DH seizoen 2, zie ik tegen die tijd wel wat ze met Lost doen
|
|
|
Post by Boot on Jul 31, 2006 22:08:10 GMT 1
Idem Ditto
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 15, 2006 16:40:02 GMT 1
Je kan deel 1 van seizoen 2 winnen bij het veronica magazine! En nog een zweeef vlucht of een stunt vlucht! je moet bellen of smssen! onder alle beller en smssers verloten ze nog lost pakketten en de dvd van dit seizoen en leuke lost goodies!
bel 0909-0905 of sms zweek of stunt naar 4422
0.60 per deelnamen en de actie loopt van 19 tot 25 augustus!
de dvd kost in de winkel 35 euro en is vanaf vandaag verkrijgbaar!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Oct 11, 2006 15:30:57 GMT 1
Ikzelf wil Seizoen 2 niet in 2 delen komen en sommige extra's missen. Ik wil liever The Complete Second Season ... Ik heb al nagevraagd bij Freerecordshop.nl en VanLeest. Maar die wisten niks van de Complete editie te vertellen ... Hadden er niets over gehoord. Dat word dus wachten ... Andere zeiden dat wij precies een land zijn waar ze een slaatje willen uitslaan door hem in 2 delen te verkopen. Naja via bol.com kan je wel de Complete kopen van een ander land. Frankrijk ofzo (daar delen wij altijd de taal mee) en dan heb je alsnog vanalles in het nederlands ... ;D
|
|
|
Post by Rianne on Aug 11, 2007 17:55:04 GMT 1
In tegenstelling tot seizoen 2 komt seizoen 3 wel in 1 keer uit en wel op 31 oktober
|
|
|
Post by Annika on Aug 12, 2007 23:46:27 GMT 1
Nou, dan moet Net5 nog op gaan schieten Gelukkig in één box, ben niet zo van de delen. Moet trouwens seizoen twee nog steeds :$
|
|