|
Post by tvaddictmapje on May 1, 2007 22:22:49 GMT 1
DAt probleem had ik niet... vreeemd... welke versie heb je? ik heb 7.0... ik weet dan niet wat het probleem is... het lijkt me idd iets met de codecs... ik heb ook allemaal avi bestandjes en die pakte hij wel... ahgi heb je het geopend in de explorer (onderin het scherm) en dan naar boven gesleept... in de balk.... ik weet niet wat er fout kan zijn gegaan... misschien werkt diegene die jij hebt gedowload gewoon niet en zit er een foutje in... ik heb geloof ik ook een foutje... in een van de beschrijvingen die ik gevonden heb staat dat je de clips moet opslaan op .wmv formaat... maar daar heb ik volgens de ocmputer geen template voor.. er stnd ook dat ik een nieuwe template aan KON maken maar dat ging niet zoals het in de beschrijving stond want ik hebvegas 7.0 en hij/zij heb 6.0... maar nu kan ikk hem dus niet op .wmv formaat opslaan en wordt mijn bestand veel te groot... ik kan hem nu met veel moeite wel op youtube uploaden maar niet op bolt want daar is ie TE groot voor... ik zal zelf morgen ff kijken of ik een oplossing kan vinden voor jouw probleem en voor mijn probleem... (PS: k heb ook al geprobeerd om hem na het opslaan om te zetten maar dat werkt al helemaal niet...) Wat een lang berichtje zeg! =D (en vast vol spelfouten =D) kussiez van TAM
|
|
|
Post by Annika on May 2, 2007 0:40:32 GMT 1
Oh dat is bij mij dan juist weer niet, ik kan wel in .wmv opslaan. Maar ik kan dan weer geen .avi openen. Da's wel vreemd Ik open het inderdaad via explorer en als ik een .wmv heb dan gaat het wel goed, maar .avi die pakt het programma niet. Ik dacht misschien dat je een codec dan in moest stellen, net als bij WMM maar ik kon nergens echt iets erover vinden. Ik ga anders eens een andere versie proberen te downloaden..
|
|
|
Post by tvaddictmapje on May 5, 2007 20:01:44 GMT 1
ik zal ook nog wel ff kijken voor een codec... misschien dat er iest ingesteld moet worden ofzo..
ik heb btw nog een probleem... ik kan nu niet alleen seizoen 7niet goed op mijn computer krijgen maar ook seizoek 6 en 8 niet.... is er misschien een ander programma dat ik kan gebruiken of heeft iemand hier misschien een oplossingg voor....
|
|
|
Post by Annika on May 6, 2007 22:07:51 GMT 1
Ik ben erachter gekomen dat Vegas DivX/XviD gewoon niet pakt, dus dat is wel balen, aangezien vrijwel al mijn series DivX/XviD zijn.. Maar op jouw probleem.. Gebruik je DVDShrink om te rippen? Misschien is de beveiliging dan veranderd? Dan zou je (het is wel heel omslachig) met RipIt4Me en DVD Decrypter aan de gang kunnen gaan. Of is het echt alleen met de taal ofzo? Want hoe dat komt, zou ik echt niet weten
|
|
|
Post by tvaddictmapje on May 7, 2007 15:45:01 GMT 1
Ik ben erachter gekomen dat Vegas DivX/XviD gewoon niet pakt, dus dat is wel balen, aangezien vrijwel al mijn series DivX/XviD zijn.. Maar op jouw probleem.. Gebruik je DVDShrink om te rippen? Misschien is de beveiliging dan veranderd? Dan zou je (het is wel heel omslachig) met RipIt4Me en DVD Decrypter aan de gang kunnen gaan. Of is het echt alleen met de taal ofzo? Want hoe dat komt, zou ik echt niet weten das idd wel balen zeg! ik gebruik idd DVD Shrink... en daarna ImToo mpeg encoder 3... ik weet alleen niet zeker waar het misgaat (bij DVD Shrink of bij ImToo... want ik kan ze na DVDSHRINK nog niet bekijken) en het is niet alleen de taal... het geluid loopt al helemaal niet goed, maakt niet uit of ik hem int spaans of in het engels heb... maar ik zal die programma's wel even proberen... dankje wel =D (ik weet niet of je ook op youtube zit maar ik heb een Charmed-Couple Contest gestart.. misschien wil je wel meedoen.. mijn gebruikersnaam is daar hetzelfde als hier =D)
|
|
|
Post by Annika on May 7, 2007 22:05:00 GMT 1
Maar maak je er wmv's van? Want dat gaat bij mij volgens mij ook niet goed met het geluid. Avi kan ik je ook niet aanraden, want dan zit je met die codecs. Oh, met InterVideo WinDVD (wij hebben 4) kun je die dingen wel bekijken voor je ze converteert.. Zal eens kijken op YouTube trouwens
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jul 19, 2007 21:45:53 GMT 1
ik heb het probleem al opgelost... Mijn vader heeft een andere versie 7 gedownload en nou doet alles het wel gewoon.. ik kan nu ook gewoon op .wmv formaat opslaan...
ik begin er ook steeds meer dingen mee te snappen en alle basis dingen (en wat andere dingen) heb ik nu wel volledig onder de knie... ik wil alleen een heleboel extra dingen leren...
als je het eenmaal snapt is dit veeeel leuker dan WMM en het wordt ook al makkelijker dan WMM,... maar ik zou het niet aanraden voor beginners... iig niet als ze geen uitleg krijgen van mensen... anders moe3ten ze die videos ff gaan bekijken
|
|