Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 27, 2006 19:05:43 GMT 1
Op de officiële site van Grey's antomy via ABC staat het volgende:
Grey's Anatomy Coming To DVD February 14. The Complete First Season Including 19 Un-Aired Episodes!
Zijn er dan echt 19(!!!) afleveringen die nooit zijn uitgezonden? Dat zijn er dan wel erg veel om gewoon even niet uit te zenden. Weet iemand hier meer van? Bijvoorbeeld welke afleveringen het zijn en waar die dan over gaan?
|
|
|
Post by Boot on Jan 27, 2006 21:50:06 GMT 1
dat is wel erg veel, misschien is het een typfout... en bedoelen ze 19 scenes ofzo... en anders weet ik t ook niet... maar zijn t dan 19 van seizoen 1?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 27, 2006 22:04:27 GMT 1
19 zijn er idd wel erg veel, maar het zo wel heel leuk zijn als het echt zo was en ze die ook nog gaan uitzenden
|
|
|
Post by Boot on Jan 27, 2006 22:13:47 GMT 1
tja,. dat lijkt me niet... want 19 nieuwe onuitgezonde aflevering... dat is wel een stimulans om de dvd's te gaan kopen... wanneer je ze ook gewoon op de tv kunt zien... tja dan heb je minder kopers
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 28, 2006 9:56:52 GMT 1
Ik denk inderdaad dat het een soort stimulans is om dan de dvd's te gaan kopen, maar stel dat je deze 19 aflevering tussen en rond de 9 afleveringen die wel uitgezonden zijn plaats, dan gebeurd er toch veel meer rond de personages? Maar dat zie je dan later niet meer terug in de wel uitgezonden afleveringen, want de afleveringen die niet uitgezonden zijn heeft niemand natuurlijk nog gezien. Ik vind het echt raar, en weet niet echt wat ik me erbij voor moet stellen.
|
|
|
Post by Boot on Jan 28, 2006 15:22:20 GMT 1
tja, we kunnen erover blijven speculeren... maar ja er is one way to find out KOPE
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 28, 2006 18:39:06 GMT 1
Idd! Maar als ze in februari pas uitkomen in Amerika duurt het nog wel even voordat ze in Nederland te koop zijn. Maar als ze er zijn ga ik ze zeker kopen! ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 29, 2006 2:21:09 GMT 1
Idd! Maar als ze in februari pas uitkomen in Amerika duurt het nog wel even voordat ze in Nederland te koop zijn. Maar als ze er zijn ga ik ze zeker kopen! ;D Dat wil niks zeggen, want in Amerika is Charmed seizoen 4 nog niet eens uit... en hier wel...Wij krijgen al bijna seizoen 5
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 29, 2006 9:47:58 GMT 1
Oow, dat wist ik niet eens. Ik ging er altijd vanuit dat omdat de seizoenen als eerste werden uitgezonden in Amerika de dvd's daar ook wel als eerste zouden verschijnen. Nou, dan let ik maar gewoon op.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 29, 2006 13:29:45 GMT 1
Verschilt denk ik per serie. Ik bedoel er is nog maar 1(!!!) seizoen van de Gilmore Girls uit hier terwijl we al in het zesde seizoen zitten. Ik denk dat de box hier pas uitkomt als het seizoen hier uitgezonden is. Oh en 19 niet uitgezonden aflevering klinkt erg raar. Zend ze dan uit!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 31, 2006 14:55:53 GMT 1
Lijkt me wel gaaf. Maar ik bedoel als deze 19 onuitgezonden afleveringen tussen Seizoen 1 en Seizoen 2 zitten ... dan sluit het toch helemaal niet goed op elkaar aan ............ Wel een klein beetje vaag
|
|
|
Post by maria on Feb 1, 2006 19:15:32 GMT 1
Het lijkt mij echt super! En ik wil de dvd al bestellen vanuit Amerika zodra hij uitkomt, maar weet iemand een site waarbij ze hem dan ook vervoeren naar Nederland en hoe zit dat dan met betalen enzo? Ik bestel nooit wat via het internet namelijk...
|
|
|
Post by Rianne on Feb 1, 2006 19:53:50 GMT 1
Je kan vaak met een creditcard betalen, met paypal of met het nieuwe Ideal. Vaak is de verzending gratis (ook naar het buitenland)het duurt volgens mij ongeveer een week.(vanaf het moment dat het de deur uitgaat bij hun). De betrouwbaarste zijn volgens mij play.com, amazon.com en axelmusic.com
|
|
|
Post by Boot on Feb 2, 2006 7:57:46 GMT 1
je kan ook altijd bol.com proberen, daar hebben ze ook een sectie van het buitenland... daar koop ik altijd mijn dvd's van charmed etc..
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 2, 2006 11:32:30 GMT 1
Als je vanuit Amerika gaat bestellen moet je wel goed rekening houden met de regio. Die dvds zijn regio 1 volgens mij en wij hebben hier regio 2. Als je een regio vrije dvdspeler hebt is het natuurlijk geen probleem maar het zou winkielig zijn als je met veel pijn en moeite (en geld) dds in huis haalt die je niet eens af kan spelen.
|
|