|
Post by Rianne on Feb 2, 2006 16:44:31 GMT 1
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 2, 2006 17:21:59 GMT 1
Misschien een stomme vraag... maar betekend die regio dat hij alleen in de USA/Canada te koop is en niet naar Nederland wordt verstuurd, of doen ze dat wel?
Edit: Bij de extra's staat hier trouwens niets over 19 extra afleveringen.
|
|
|
Post by Rianne on Feb 2, 2006 19:19:46 GMT 1
Misschien een stomme vraag... maar betekend die regio dat hij alleen in de USA/Canada te koop is en niet naar Nederland wordt verstuurd, of doen ze dat wel? Edit: Bij de extra's staat hier trouwens niets over 19 extra afleveringen. Hij wordt verstuurd naar waar je maar wilt, maar als jij geen regiovrije dvdspeler hebt dan speelt hij alleen af in de USA en Canada
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 3, 2006 9:23:20 GMT 1
Oke, en hoe weet ik dan of ik een regiovrije dvd speler heb? Want ik heb hem toen gekregen en heb verder geen handleiding of doos meer. Staat dat ergens op de dvd speler zelf? Naast computers heb ik hier ook niet echt verstand van, dus bedankt voor je hulp!
|
|
|
Post by Rianne on Feb 3, 2006 11:22:43 GMT 1
Bij mij stond het op de handleiding. Ik zal even voor je kijken hoe je daar achter kunt komen
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 5, 2006 1:45:13 GMT 1
Stuur dan elkaar even een persoonlijk berichtje... dit is slowchatten en niet toegestaan op het forum
|
|
|
Post by Rianne on Feb 6, 2006 5:57:58 GMT 1
Ik vraag me af waar deze afleveringen over gaan. Ik heb zojuist de laatste aflevering van seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen 2 gezien en die sluiten perfect op elkaar aan.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 6, 2006 17:22:26 GMT 1
Er staat ondertussen een correctie op de site van ABC:
Grey's Anatomy Coming To DVD February 14. The Complete First Season including 19 unaired scenes!
19 scenes of 19 afleveringen is nogal een groot verschil! Grove typfout! Maar nog steeds leuk natuurlijk.
|
|
|
Post by Charming on Feb 7, 2006 14:14:02 GMT 1
Idd! Maar als ze in februari pas uitkomen in Amerika duurt het nog wel even voordat ze in Nederland te koop zijn. Maar als ze er zijn ga ik ze zeker kopen! ;D Dat wil niks zeggen, want in Amerika is Charmed seizoen 4 nog niet eens uit... en hier wel...Wij krijgen al bijna seizoen 5 Ik weet niet of iemand dit heeft opgemerkt, maare ik neem aan dat het over McLeods Daughters gaat? Dat is een Australiaanse serie en Grey's anatomy een Amerikaanse serie.. Ik denk dat het daarom komt...
|
|
|
Post by Rianne on Feb 7, 2006 16:22:04 GMT 1
Dat wil niks zeggen, want in Amerika is Charmed seizoen 4 nog niet eens uit... en hier wel...Wij krijgen al bijna seizoen 5 Ik weet niet of iemand dit heeft opgemerkt, maare ik neem aan dat het over McLeods Daughters gaat? Dat is een Australiaanse serie en Grey's anatomy een Amerikaanse serie.. Ik denk dat het daarom komt... Charming, waar heb je het over. Dit is het onderdeel van grey's anatomy, dus gaat het ook daarover
|
|
|
Post by stan on Mar 30, 2006 19:20:53 GMT 1
Als je goed leest staat er: Grey's Anatomy available on DVD now! The Complete First Season including 19 unaired scenes! Niet afleveringen
|
|
|
Post by Rianne on Mar 30, 2006 21:00:17 GMT 1
Dat staat er nu ja, maar toen (toen het eerste bericht van dit topic werd geplaatst) stond er iets anders, dus vandaar de verwarring
|
|
|
Post by ninaa on Jun 19, 2006 20:02:42 GMT 1
Volgens mij zijn het 19 scenes. Maar je kunt um ook gewoon downloaden hoor..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 21, 2006 23:52:29 GMT 1
Inmiddels is bekend dat het over 19 extra scene's gaat dus kan dit topic op slot
|
|