|
Post by kiwi on May 30, 2006 13:56:22 GMT 1
Wist je dat patrick (derek) toen hij 21 was met de moeder (48) van zijn beste vriend is getrouwt , maar later heeft hij gesegt dat het een fout was en dat hij gewoon opzoek was na een moederfiguur ze zijn dus ook alang weer gescheiden... Hij heeft ook vertelt dat hij dialecties is , en hij heeft veel moeite met zijn teksten leren en te onthouden..(toch heel heel knap dat hij zo'n goede acteur us... Dat Alex ook in Gold case speelt
|
|
|
Post by Boot on Jun 3, 2006 14:54:15 GMT 1
dat alex in cold case speelt zag ik laatst.. maar ik was te moe om te kijken, dus ik weet eigenlijk niet echt of hij goed speelt. een moeder figuur en dan trouwen... tja je hoort het wel eens, maar het is wel om misselijk van te worden vind ik. dislexie kan je over heen groeien... maar die kans heeft hij denk ik al gehad... nou ja... iedereen heeft wel wat
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 18, 2006 11:44:13 GMT 1
ja ik wist ook dat alex in cold case speelt.. dat kijk ik namelijk altijd, dus toen zag ik dat vind ik wel leuk opzich.. is grey's gestopt en dan kan ik hyem nog bwonderen in cold case en dathij was getrouwd met de moeder van een vriend.. weird.. haha, lijkt me een beetje vreemd, maar goed , ieder z'n eigen keuze
|
|
|
Post by lorenienna on Nov 3, 2006 13:46:37 GMT 1
Ik wist dat Dempsey dislextisch was en dat hij met een veel oudere vrouw getrouwd was jah . Vind het persoonlijk erg goed van hem dat hij in staat is om nog steeds al die scripts te leren. Wist niet dat Justin in Cold Case heeft gespeeld/speelt, is een serie die ik nog nooit gekeken heb eiglijk.. Wist je dat : T.R. Knight (George) in CSI heeft gespeeld ? Hij heeft in 2004 in één aflevering meegespeeld. En ik kwam er daarstraks, toen ik Joepie (Belgisch tienerblaadje) aan het lezen was, achter dat hij homoseksueel is. Heeft hij ergens half oktober bevestigd aan People Magazine. Had het persoonlijk nooit gedacht, maar ik heb me wel meer in mensen vergist
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 4, 2006 1:35:51 GMT 1
Oh jawel, en ik vind dat George dat ook is... hij is te knuffelig en lief...moet wel homoseksueel zijn
|
|
|
Post by Annika on Nov 4, 2006 14:06:44 GMT 1
Ik ook hoor, ben het helemaal met je eens Jessica Maar dat andere met die vrouw.. Ieuw
|
|