|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 9:27:05 GMT 1
De chirurgische staf probeert optimistisch te blijven als een jonge vrouw vecht voor haar leven na een wrede aanval. Ondertussen zet Meredith haar carriere op het spel om een pasgeboren baby in de ziekenhuiscreche te redden, en de andere basisartsen leren dat er meer nodig is dan medische kennis om goed te zijn in hun werk.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 10, 2006 20:03:34 GMT 1
Ik kan haast niet wachten! Het voorstukje alleen al! ;D Ik heb er weer zin in... Volgens mij wordt het weer een leuke aflevering.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 11, 2006 0:03:57 GMT 1
Het was wel leuk. Ik vind de relatie tussen die 4 co-assistenten onderling wel leuk en nu twee bij haar gaan wonen wordt het denk ik alleen maar leuker. Hopelijk komt die derde er ook nog bij. Een groot feest wordt het dan.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 11, 2006 10:58:00 GMT 1
Ik begin deze serie steeds leuker te vinden ...
Ik vindt het leuk dat Izzy en ... bij Meredith gaan inwonen ... hopen dat daar ook scene''s komen en niet alleen hun in hget ziekenhuis ...
En die koreaanse inturn is ook erg komisch met haar bitchende rol hahaha ... vindt dit team echt tegek en hoe "De Nazi" die negerin tegen haar baas al die dingen zei ...
"I still have 22 seconds" :>
Deze serie ga ik zekers volgen .. lijkt me leuk, hoop dat Net 5[/color] ook alvast Seizoen 2 gaat inkopen .... en dat metteen 8ter het 9-delige eerste seizoen plaatst .... Want voor Desperate Houswives begint net de winterstop, lijkt me aan de ene kant raar als ze ineens weer verder gaan .... (niet dat ik dat erg vindt, maar dan moet Grey's Anatomy .... wel doorgaat ..
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Jan 11, 2006 11:55:40 GMT 1
vond het een leuke aflevering ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 11, 2006 13:01:15 GMT 1
Vond het zeker leuk! Ik vind dat team van hen ook erg leuk.. maar nu moet ik weer een week wachten
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 11, 2006 14:09:21 GMT 1
Ik vond het ook weer heel erg leuk! Dr. Derek Shepherd: I have good new and bad news. The good news is that we managed to stop the bleeding. The bad news is that we gave your thingy to the cops Ik moest wel lachen hoor. Hoe verzinnen ze het?
|
|
|
Post by angelina on Jan 11, 2006 18:29:52 GMT 1
Ik vond ut ook een zeer geslaagde aflevering ... ik vind ut wel leuk van meredith en dr derek in de lift... vind dat die ander ook in het huis meot gaan wonen .. en dan misschien ook wat scenes buiten het ziekenhuis.. volgende week zit ik gewoon weer voor de buis... na gilmore girls
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 12, 2006 9:28:09 GMT 1
Ik vond deze aflevering hardstikke leuk. Meredith zet al voor de 2de-X haar carriëre op het spel, dat is dus leuk om te zien dat ze zich op een zijde draadje laat lopen. Volgende week weer ;D
|
|
|
Post by ilselostfan on Jan 12, 2006 22:44:44 GMT 1
ik vond het ook een hele leuke aflevering!
heb zin in de 3e!
|
|
|
Post by lostdreamer on Jan 13, 2006 14:50:04 GMT 1
was echt leuke aflevering.. vind het wel leuk dat die twee nu bij Meredith gaan wonen en tjah het staat er al een beetje.....Vraag me wel af wat er precies met die moeder is gebeurd en waarom niemand dat weet...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 13, 2006 18:56:21 GMT 1
Jij ook al. Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet alleen dat ze aan Dementie lijd maar meer weet ik ook niet
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 13, 2006 20:28:55 GMT 1
Ellis Grey leidt inderdaad aan Alzheimer, en voordat ze daar last van kreeg was ze een geweldig chirurg. Verder is ze natuurlijk de moeder van Meredith. Maar waarom alles zo goed verborgen moet worden gehouden weet ik niet. Maar je hoort wel eens dat mensen die aan een erge ziekte leiden dat niet willen omdat ze willen dat de anderen het andere beeld houden. Haha... als je nog snapt wat ik bedoel. Over het algemeen is de rol in de serie niet zo heel groot, ik geloof dat ze maar in een paar afleveringen (6 ofzo) echt meespeelt.
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 7, 2006 12:58:01 GMT 1
Ik vond het ook weer heel erg leuk! Dr. Derek Shepherd: I have good new and bad news. The good news is that we managed to stop the bleeding. The bad news is that we gave your thingy to the cops Ik moest wel lachen hoor. Hoe verzinnen ze het? Have a nice life.. ;D Haha, inderdaad, vond ik errug leuk om te horen. Vond dit ook weer een leuke aflevering, je leert de personages hier wat beter kennen. En over dat geheimzinnige gedoe over die moeder van Meridith : ik denk gewoon dat Meredith het zelf nog erg moeilijk heeft om te aanvaarden dat haar moeder Alzheimer heeft en haar daardoor niet meer herkent. Ze wil het volgens mij eerst in haar eentje verwerken, voor ze klaar is om het nieuws met anderen te delen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 8, 2006 9:55:38 GMT 1
Haar moeder is een hele trotse vrouw en die wil niet hebben dat andere mensen van haar probleem af weten
Haar moeder was namelijk zeer bekend in de medische wereld...
|
|