|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 9:34:56 GMT 1
Een motorrace verwondt een aantal deelnemers en een aantal toeschouwers. Een van de toeschouwers is hersendood. Cristina en Izzie willen zijn organen gebruiken voor donatie maar met Cristina die niet los wil laten en de hoop van Izzie dat de man zal herstellen, komen ze er achter dat het oogsten van zijn organen een emotioneel proces is. Preston komt oog in oog te staan met zijn standpunt tegen orgaandonatie, omdat hij als chirurg mensen wil redden, en organen doneren red de persoon niet. George rekent af met Mac, een vriend van het hoofd, die niet stopt met flirten. Hij wacht op een levertransplantatie. Meredith heeft het gehad met Alex die probeert op te vallen en gaat door met het wegduwen van Derek. Ze bereikt ook de grenzen van Izzie's zonneschijn en George's vriendelijkheid als ze bij hen intrekt. En dan is er nog hun verlangen om haar moeders medische banden te bekijken. De dag doorkomende, realiseert Meredith zich de sleutel tot het winnen van de race.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 17, 2006 16:14:57 GMT 1
De aflevering lijkt me heel leuk! Alleen dat voorstukje al! De interns die 'vechten' om de patienten, en Dr. Shephard die jaloers wordt omdat Meredith wordt gekust door een patiënt. Ja, vanaaf zit ik weer aan de buis gekluisterd.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 17, 2006 16:20:22 GMT 1
ja ik ook! Eerst even kijken naar Gilmore Girls en dan dit dinsdagavond is echt een topavond
|
|
|
Post by ilselostfan on Jan 17, 2006 16:41:46 GMT 1
ik hem al gezien.. amerikaanse versie maar wel zonder ondertiteling! de aflevering is wel leuk! vanaaf dus achter de buis en... met ondertiteling!
|
|
|
Post by maria on Jan 17, 2006 17:33:52 GMT 1
Ook ik ben vanavond weer van de partij en maak er een echt Net5 avondje van.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 17, 2006 19:41:07 GMT 1
Kijken en niks anders. Deze aflevering klinkt al vet, dus kun je nagaan.... Ik ga kijken en niet knipperen.(probeer ik dan) Alleen in de reclame's
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 17, 2006 22:29:34 GMT 1
Was echt een hele leuke aflevering! ;D hmm.. moeten we weer een week wachten
|
|
|
Post by ilselostfan on Jan 17, 2006 23:12:15 GMT 1
JaAh..vond het ook een hele leuke aflevering! 'k Ben volgende week zeker weer van de partij!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 18, 2006 0:22:28 GMT 1
Was ik de enige die niet door had dat George Meredith leuk vond tot hij het zei? Ik vroeg me een beetje af waarom hij aan Cristina vroeg of Meredith dacht dat hij homo was maar ik heb verder geen link gemaakt.
Echt een leuke aflevering inderdaad. Die Viper komt me zo bekend voor maar ik ben bang om op Grey's Anatomy sites (of op Imdb) te kijken om er achter te komen wie hij is. Ik moet en zal unspoiled blijven bij deze show!
Beste moment: Meredith en Cristina op weg naar het ziekenhuis klagen over Izzie en George. 'That's why we're friends' Geweldig!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 18, 2006 8:13:43 GMT 1
Ik had wel een vaag vermoeden dat George Meredith leuk vind, maar zeker weten deed ik het niet hoor. Ik wist in ieder geval wel zeker dat hij geen homo was. Verder was het echt een leuke aflevering! Ik vond het zo grappig dat Bailey tegen die vrienden van Viper een hele preek aan het geven was, en het zelf eigenlijk niet eens door had. En het beginstuk tussen Christina en Meredith was inderdaad heel leuk. "They're so... happy!" Haha. Ja, volgende week ben ik zeker weer van de partij!
|
|
|
Post by maria on Jan 18, 2006 13:34:57 GMT 1
Deze aflevering was echt leuk! Helemaal top! ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 18, 2006 20:27:37 GMT 1
Ik had aan het begin kunnen vertellen dat George geen homo is. Maar Alex had ik niet verwacht! Ik wil mijn stem intrekken!!! Het is wel leuk dat Cristina zo hard door ging vragen voor die donatie: "And his skin??" "How could I give an open chest when he has no skin!?!" Dat vond ik wel grappig. Volgende week weer kijken!!! Ik kan haast niet wachten.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 18, 2006 20:53:20 GMT 1
Ik had aan het begin kunnen vertellen dat George geen homo is. Maar Alex had ik niet verwacht! Ik wil mijn stem intrekken!!! Alex is toch niet homo? Hij is toch zo hetero als een man kan zijn? Of zit ik er nou echt helemaal naast...? Hij flirt ook met vrouwen in de serie. Hmm?
|
|
|
Post by Boot on Jan 19, 2006 18:52:32 GMT 1
gezweldige aflevereing, ontzettend gelachen... ik vond Viper zo grappig... dat accent!
|
|
|
Post by angelina on Jan 19, 2006 19:05:49 GMT 1
k vond ut helemaal toppie !!
volgende week kijk ik zkr weer ....
|
|