|
Post by ilselostfan on Jan 19, 2006 19:15:22 GMT 1
ik vond het accent van Viper grappig ;D moet er steeds aan denken haha
|
|
|
Post by maria on Jan 22, 2006 15:10:53 GMT 1
ik vond het accent van Viper grappig ;D moet er steeds aan denken haha IDD!
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 14, 2006 17:43:08 GMT 1
Aflevering gisteren gezien en hij was weer leukleuk ;D ! Van George wist ik wel zeker dat hij niet homo was. Ik wist ook wel dat hij op Meredith viel, maar alleen omdat ik het hier ofzo al gelezen had, anders had ik het niet gemerkt. Vond em ook super met die VIPpatiënt, als hij probeert uit te leggen dat hij geen homo is en die man dat al lang door heeft ;D. En dat hele samenwonen-gesprek ('I can't just kick them out, I invited them') tss Meredith en Cristina. Lachen ! Ben ook benieuwd hoe het verder gaat tss Meredith en Derek, vind ze echt leuk samen, zn gezicht toen Viper haar kuste was goud waard !
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 16, 2006 20:18:44 GMT 1
Voor het geval dat.... Alex is Bisexueel en geen homo (of hoe schrijf je dat???----------/\)
|
|
|
Post by Rianne on Apr 17, 2006 11:09:36 GMT 1
is alex biseksueel?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 17, 2006 11:25:25 GMT 1
In die aflevering heeft George een patient die homosexueel is. Dan komt Alex met de reactie ; Wat is daar mis mee?? tewijl als je verder kijkt dat Alex een relatie heeft met Izzie!(sorry voor het spoilen)
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 17, 2006 12:11:21 GMT 1
Waarom zouden we moeten denken dat Alex homo is ? Kwist al dat hij een relatie krijgt met Izzy, maar heb nergens kunnen uit afleiden dat hij homo of biseksueel is.. Of komt dat pas in latere afleveringen ?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 17, 2006 16:51:03 GMT 1
Zover ik weet is Alex gewoon hetero. In deze aflevering werd George aan een patient gekoppeld aan een patient die homo is en hij wilde zelf benadrukken dat hij geen homo was. Dat Alex dan zegt dat er niets mee mis is, wil nog niet zeggen dat Alex zelf homo of biseksueel is. Later krijgt hij inderdaad een relatie met Izzie en ik zou niet weten waaruit zou blijken dat hij biseksueel is. Maar zeker weten doe ik het niet.
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 17, 2006 17:33:48 GMT 1
Okay, thanks ! Ik dacht ook dat Alex hetero is, maar ik dacht dat ik het mss verkeerd begrepen had aangezien Zamber dacht dat hij biseksueel was.
|
|
|
Post by Rianne on Apr 18, 2006 6:48:42 GMT 1
Okay, thanks ! Ik dacht ook dat Alex hetero is, maar ik dacht dat ik het mss verkeerd begrepen had aangezien Zamber dacht dat hij biseksueel was. Dat dacht ik ook inderdaad
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 22, 2006 12:55:03 GMT 1
Ja hij geeft daar wil hints naartoe een aantal keer, maar later in de serie lijkt ie toch echt gewoon hetero sexueel...
Misschien dat de makers nog een verrassing voor ons in petto hebben
|
|