|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 9:54:26 GMT 1
Meredith realiseert zich dat ze veel meer verantwoordelijkheid op zich moet nemen wanneer haar wordt verteld dat haar moeder alle bezittingen aan haar moet overschrijven. Als Izzie een feestje voorbereid voor haar vriend Hank, heeft Meredith haar eerste hartoperatie. Tijdens de operatie vreest ze dat ze in slaap is gevallen en het hart van de patient heeft beschadigd. Ondertussen springen de vonken over tussen Cristina en Burke. Op het feestje worden Meredith en Derek samen betrapt voor Dr. Bailey.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 1, 2006 1:17:09 GMT 1
Ik ben diep geschockeerd door Cristina en Dr Burke. Ik vind hem een zeer vervelende man en ik schrok me helemaal wild. Eerst Meredith en Derek en nu zij ook. Dit kan gewoon geen goed idee zijn! Helemaal omdat Burke Derek als zijn rivaal ziet. En dan heb ik ook een dilemma als ik moet kiezen. Ik vind Burke erg onplezierig maar Meredith is ook een dikke zeur... Als Derek nou was met Cristina krijgt is de keuze snel gemaakt.
Ook iets waar ik van schrok. Ze halen een doek uit Mrs McKlusky die er al jaren inzit en waardoor ze ziek was en pijn had en ze wordt niet eens boos! Waar is je stungun Mrs McKlusky?!
Oh en ik wou nog even zeggen dat George echt een schatje is. Ik zou hem zo op willen pakken en helemaal plat willen knuffelen. Is het raar dat een volwassen man dezelfde emotie in mij opwekt als een puppy?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 1, 2006 9:36:26 GMT 1
Oh en ik wou nog even zeggen dat George echt een schatje is. Ik zou hem zo op willen pakken en helemaal plat willen knuffelen. Is het raar dat een volwassen man dezelfde emotie in mij opwekt als een puppy? Nee joh, helemaal niet! Hij gaat met iedereen zo lief om en probeert iedereen te helpen enzo... hij is gewoon lief. En Alex was deze aflevering ook wel ineens erg lief... Heb haast geen rottige dingen gehoord. En dat van Christina en Burke vond ik wel erg snel gaan. Van koffie en wat stille signalen naar seks in de kleedkamer. Maar ergens vind ik het ook wel leuk hoor... misschien dat Christina dan wat ontdooid. En Meredith... volgens mij heeft zij tot nu toe elke aflevering wel wat aparts gehad. Ik vraag me af of ze in het echt dan niet allang ontslagen zou zijn. Maarja... zij is natuurlijk de hoofdrolspeler en die kan je er naturlijk niet uit gooien. Maar opzicht vind ik haar wel leuk met Shepherd... en het feit dat Bailey dan net 'langs' komt. Ik vond het echt een leuke aflevering!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 1, 2006 13:17:34 GMT 1
Oh en ik wou nog even zeggen dat George echt een schatje is. Ik zou hem zo op willen pakken en helemaal plat willen knuffelen. Is het raar dat een volwassen man dezelfde emotie in mij opwekt als een puppy? Nee joh, helemaal niet! Hij gaat met iedereen zo lief om en probeert iedereen te helpen enzo... hij is gewoon lief. En Alex was deze aflevering ook wel ineens erg lief... Heb haast geen rottige dingen gehoord. En dat van Christina en Burke vond ik wel erg snel gaan. Van koffie en wat stille signalen naar seks in de kleedkamer. Maar ergens vind ik het ook wel leuk hoor... misschien dat Christina dan wat ontdooid. En Meredith... volgens mij heeft zij tot nu toe elke aflevering wel wat aparts gehad. Ik vraag me af of ze in het echt dan niet allang ontslagen zou zijn. Maarja... zij is natuurlijk de hoofdrolspeler en die kan je er naturlijk niet uit gooien. Maar opzicht vind ik haar wel leuk met Shepherd... en het feit dat Bailey dan net 'langs' komt. Ik vond het echt een leuke aflevering! Ok dan is het goed Ik wil juist niet dat Cristina ontdooid! Ze is juist leuk zo. Lekker bitter enz. Ik vraag me trouwens af hoe tegen de regels het is om iets met die co-assistenten te krijgen want twee artsen doen het nu al en ik kan me niet voorstellen dat ze allebei hun baan op het spel durven te zetten voor twee vrouwen die ze amper kennen. Dat Bailey het nu weet zorgt weer voor nieuwe vragen. Wat gaat/kan ze doen?
|
|
|
Post by Rianne on Feb 1, 2006 13:29:50 GMT 1
Oh en ik wou nog even zeggen dat George echt een schatje is. Ik zou hem zo op willen pakken en helemaal plat willen knuffelen. Is het raar dat een volwassen man dezelfde emotie in mij opwekt als een puppy? Nee joh, helemaal niet! Hij gaat met iedereen zo lief om en probeert iedereen te helpen enzo... hij is gewoon lief. En Alex was deze aflevering ook wel ineens erg lief... Heb haast geen rottige dingen gehoord. En dat van Christina en Burke vond ik wel erg snel gaan. Van koffie en wat stille signalen naar seks in de kleedkamer. Maar ergens vind ik het ook wel leuk hoor... misschien dat Christina dan wat ontdooid. En Meredith... volgens mij heeft zij tot nu toe elke aflevering wel wat aparts gehad. Ik vraag me af of ze in het echt dan niet allang ontslagen zou zijn. Maarja... zij is natuurlijk de hoofdrolspeler en die kan je er naturlijk niet uit gooien. Maar opzicht vind ik haar wel leuk met Shepherd... en het feit dat Bailey dan net 'langs' komt. Ik vond het echt een leuke aflevering! aan het eind van de vorige aflevering sprong er ook al een vonk over hoor
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 1, 2006 21:26:05 GMT 1
oooh.. christina en dr Burke.. kan echt niet.. .. ok dr burke was wel beter deze aflevering, maar ik vind ze niet bij elkaar passen.. En George zoals altijd liefff
|
|
|
Post by lostdreamer on Feb 1, 2006 23:15:28 GMT 1
Anna:Dat Bailey het nu weet zorgt weer voor nieuwe vragen. Wat gaat/kan ze doen? Eerst dacht ik ze kan niks doen...door het handdoek gebeuren...maar uiteindelijk door niets te doen en een mens ruimte te geven was het voor hem ook makelijker en zei hij eht ook....terwijl ik eerst dacht,dat hij echt zo iemand zou zijn die dat weg stopt om die ene baan te krigen..maar gelukkig dus niet. vond dat Christina en Burke gedeelte met dekoffie wel leuk..de blikken ze lopen weg hij kijkt terug of ze de koffie had gepakt..of wat dan ook waarom...wel leuk....Misschien wel snel vooral omdat ze er zelf in begin zo tegen was dat Meredith het deed. verder vond ik Izzie en hank[?] wel ...... voor haar maar ik weet niet ik denk dat die elkaar ontgroeien doordat ze een heel andere leven heeft met redden van mensen en minder feesten misschien....maar weet niet [ik zou haar nog wel zien belanden met uhm Alex[ik zou niet weten of ik de goede heb] maar als dat zo is zou ik misschien jammer vinden want dan zijn er al drie ietsjes onder hun.....
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 2, 2006 21:12:55 GMT 1
V0nd leuk aflevering Ben tevreden zoo ;D
|
|
|
Post by Boot on Feb 2, 2006 21:50:23 GMT 1
ik vond hem erg leuk.... toen burke haar kuste... hij brak zowat haar nek! en die izzy en hoe heet ie ook weer, die arrogante... die krijgen nog wat op zeker...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 3, 2006 9:31:38 GMT 1
en die izzy en hoe heet ie ook weer, die arrogante... die krijgen nog wat op zeker... Lijkt er wel een beetje op, maar eerst maar eens afwachten wat er met Hank gebeurd. (Ik zou zeggen dumpen die hap... Ik heb net trouwens het nieuwe voorstukje voor dinsdag weer gezien... het wordt weer een leuke aflevering! Er zit zo'n grappig stukje in.
|
|
|
Post by Boot on Feb 3, 2006 15:28:20 GMT 1
haha ja zeker, gewoon dumpen! Als hij het niet begrijpt, dat ze het gewoon druk heeft... Maar ik denk ook niet dat ze4 nog erg verliefd is, anders had ze denk ik niet al die mensen uithenodigd, de enige keer als hij helemaal daarheen komt... vond wel geinig toen George zei: You and Izzy are going to have real tall blond children, like barbie
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 3, 2006 23:06:22 GMT 1
Izzie heeft al lang door hoe Hank in elkaar zit. Ze zei toch ook dat hij haar vrienden maar al te graag wilde ontmoeten toen het nog allemaal modellen waren, en nu ineens niet meer....
En Christina was niet echt tegen de relatie van Meredith en Derek, ze was alleen jaloers dat Meredith bij die operatie mocht zijn en maakte toen zo'n winkielige opmerking (dat dat alleen was omdat zij het doet met Derek ofzo)
En verder OMG...... George ->SO CUTE en Alex ->SO GORGEOUS
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 4, 2006 1:04:32 GMT 1
Ik zie Alex en Izzie ook nog wel wat krijgen maar we hebben deze afl ook voor het eerst een andere kant van Alex gezien. Dat zijn vader drug gebruikte heeft hem denk ik wel heel erg beinvloed en daar hebben we het laatste ook nog niet van gehoord.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 5, 2006 1:49:10 GMT 1
Ik ga hier niet lopen spoilen, maar jullie zitten aardig in de goede richting En wees maar gerust, Cristina ontdooit niet...En haar en Burke went wel...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 6, 2006 20:46:53 GMT 1
Ik kon steeds niet op de computer!!! (dank zei ...... ons mam ) Maar hij was wel leuk. Veel eigenlijk niet te zeggen. Het was net zo leuk als de vorige keren, dus dat lijkt me een goed teken!!!
|
|