|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 9:57:48 GMT 1
Izzie probeert George te helpen om de moed te verzamelen om Meredith mee uit te vragen. Alle basisartsen staan op scherp als er een vrouw wordt binnen gebracht met een record brekende tumor, maar het is zo ver gevorderd dat de prognose voor de vrouw niet goed is. Nu dat Bailey weet van de affaire van Meredith en Derek, zijn hun banen in gevaar, en ze adviseert Meredith o het te beeindigen. Ondertussen wordt de geheime relatie van Cristina en Burke steeds gecompliceerder...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 6, 2006 12:44:19 GMT 1
Lijkt me een erg leuke aflevering,had gister voorstukje op net5 gezien en zo te zien gaat er veel gebeuren ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 6, 2006 17:12:33 GMT 1
Lijkt me een erg leuke aflevering,had gister voorstukje op net5 gezien en zo te zien gaat er veel gebeuren ;D Ik heb het voorstukje nu ook al een paar keer gezien, en ik vind dat stukje op die parkeerplaats zo leuk! Volgens mij wordt het weer een hele leuke aflevering! ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 6, 2006 20:50:08 GMT 1
Ik ga morgen zeker kijken. Als iedereen dat nou is zou doen dan weet ook iedereen wat ze de vorige keren (voor de personen die het niet volgen) hebben gemist!! Dus zeker kijken!!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 7, 2006 19:29:11 GMT 1
Stukje op de parkeerplaats? Ben benieuwd. Ik mis de hele tijd het begin van het voorstukje. Zap meteen weg met reklame... Heb ook zin in de nieuwe aflevering vooral nu ik dat stukje over George en Izzie hier lees. Hij is zo'n schatje
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 8, 2006 17:34:30 GMT 1
Mooie aflevering zeg ... Maar wat is die Alex??? een klootzak zeg ... damn Dat zeggen tegen die vrouw, die uiteindelijk overleed zielig voor die moeder ... Verder vondt ik deze aflevering erg mooi ... Izzy haar woede aanval was ook erg gaaf ... Ik vindt dat ze in deze serie ook interesante Patiënt-scenarios maken ...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 8, 2006 18:12:50 GMT 1
In een woord SUPER! Zat echt te genieten op het puntje van mijn stoel.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 8, 2006 19:17:24 GMT 1
Het was weer een geweldige aflevering... als je Meredith en Derek weg denkt in ieder geval. Bailey heeft echt groot gelijk met wat ze tegen hun allebei zei. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als de affaire van Cristina en Dr Burke uit komt. Izzie was echt geweldig in deze aflevering. Ik denk dat zij de bese dokter is van hun allemaal. Ze werkt keihard, weet wat ze doet, kent haar grenzen en geeft echt om haar patienten. George is ook goed maar soms weet ik niet of hij weet waar ie mee bezig is. Alex was zo lief in de eerste vijf min en ik was bereid om alle slechte dingen die ik ook over hem gezegd heb terug te nemen maar na die vijf minuten was die drang ook weer helemaal weg. Geweldig toen Izzie hem op zijn plaats zette. een vraagje.... als Izzie binnen komt en zegt dr. Harper dit en dit is gebeurd gaat dr. Burke dan met haar mee? Ik was in de war. En die vrouw met die tumor was (denk ik) gebaseerd op het verhaal van een vrouw die echt een tumor van 90 kilo had en heel toevallig was die gister bij Oprah!
|
|
|
Post by Boot on Feb 9, 2006 9:25:13 GMT 1
geweldige aflevering! alhoewel deze minder grappig is als de andere, was hij alsnog geweldig wel zielig voor de vrouw met die tumor dat ze zo hoort wat die jongen te zeggen hebt ( ik kan nog steeds de namen niet onthouden, ben ik niet zoon held in ) en dat Izzy zo ff moet opereren, dat is wel dikke nuts
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 9, 2006 15:26:40 GMT 1
super aflevering! vond em echt geweldig! Heb nu al weer zin in dinsdag! Sorry voor de late reactie!!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 9, 2006 15:27:30 GMT 1
wooh.. echt super! Heb tot nu toe nog nooit gehad dat ik een aflevering saai vond, eerlijk gezegd vind ik het steeds leuker worden.
Maar Alex was echt grof, dat die vrouw dat allemaal kon horen, ok hij wist niet dat de mic. aan stond, maar toch.. verder, dat stukje van George, zo schattig.. probeert meredith de hele tijd uit te vragen.. ik hoop dat het nog wat wordt tussen Meredith en George! ;D
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 9, 2006 15:29:02 GMT 1
een vraagje.... als Izzie binnen komt en zegt dr. Harper dit en dit is gebeurd gaat dr. Burke dan met haar mee? Ik was in de war. Dr Harper is tog die andere zwarte dokter, die al wat oudere Ik denk dat hij nog bezig was met de operatie samen met Derek. En aangezien Derek niet wegkon, hij toen Dr Burke aanwees ... met Izzie mee tegaan
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 9, 2006 20:45:27 GMT 1
Je bent wel een beetje vaag, maar volgens mij klopt het wel.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 11, 2006 15:40:52 GMT 1
Ik hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt ...
Dr Harper is die andere zwarte dokter, die al wat oudere. Ik denk dat hij nog bezig was met de operatie aan die vrouw met de Tumor samen met Derek en Burke. En aangezien Burke's gedeelte van de opratie 8ter de rug was, en Derek niet wegkon, hij toen Dr Burke aanwees ... met Izzie mee tegaan
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 11, 2006 17:01:32 GMT 1
ja zoiets was et wel jah.
|
|