|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 10:07:08 GMT 1
Meredith wordt steeds meer onttevreden met de niet wetende details van het leven van Derek. Ondertussen behandelt Alex Devo, een patient wiens geloofsovertuiging haar kansen voor herstel in gevaar brengen. Izzie probeert zich te herenigen met haar moeder. Zoey, een zwangere vrouw in haar 40er jaren wiens diagnose is kanker, is het niet eens met het medisch advies van Cristina. En de artsen zijn geboeid door Cable, een patient die wordt behandelt voor aanvallen en die denkt dat hij psychisch gestoord is.
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 21, 2006 21:05:10 GMT 1
Heb zin in deze aflevering!!! Zit zo dadelijk gekluisterd aan de buis ...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 22, 2006 12:07:23 GMT 1
Vond het echt weer een leuke aflevering ! die helderziende was vaag, maar wel cool ! En dat Derekl in een stacarvan woont, vind ik wel wat vaag of een dokter, maar goed..
En George heeft een date !! ;D Haha vond ik wel grappig..
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 22, 2006 12:16:44 GMT 1
Ja zeker! Was echt super! ;D En ja.. dat van die helderziende was op zicht wel vaag
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Feb 22, 2006 15:52:01 GMT 1
ja echt wel maar wel een super aflevering ben benieuwd of Christina iets tegen Burke zegt over die zwanger schap
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 22, 2006 17:19:15 GMT 1
Ik vond de aflevering echt super! Meredith had wel gelijk dat ze wat meer van Derek wilde weten, maar eigenlijk weet ze nu nog steeds haast niets van hem, behalve ze stamboom. En die caravan! Ik vind hem uhm... lelijk. En die helderziende! Ik vond hem leuk... hij voegde zeker iets toe in de aflevering! Hij kon ook zo lekker vaag doen... En vond wel grappig dat Izzie zo bij hem betrokken was. En George. Gewoonweg weer erg leuk!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 22, 2006 18:44:34 GMT 1
Ik heb hem niet kunnen zien omdat ik PSV -- Lyon aan het kijken was. (1 -- 0 verloren ) En omdat ik geen hoofdgebruiker ben kan ik hem niet op mijn PC zien dus daarom heb ik hem niet kunnen zien. maar ik kijk de aflevering nog wel
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 23, 2006 1:04:37 GMT 1
You go George!!!! Vergeet die stomme Meredith en ga ervoor!!! Ik ben dol op George Die voorstukjes mensen met hun misleidende manier van editen... Burke weet nog van niks en hopelijk blijft dat zo want straks krijgen we weer de saaie bekende verhaallijn dat de vader het kind wel wil en de moeder niet en wie heeft meer rechten blablabla. Izzie wordt ook steeds leuker. Naarmate je meer over haar te weten komt respecteer je haar ook meer. Ik in ieder geval wel. Ze was ook wel leuk met die helderziende. Ik kende hem ergens van en ik kon er maar niet opkomen. Gek werd ik ervan. Maar ik weet het inmiddels al; Tim uit Friends (een van Phoebe's vele vele vriendjes).
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 23, 2006 11:41:42 GMT 1
vertel niet teveel. ik moet hem nog zien
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 23, 2006 19:06:57 GMT 1
Haha arme George, had ie dat maar nooit gedaan...maar dat zie je de volgende aflevering wel
|
|
|
Post by Boot on Feb 24, 2006 9:01:42 GMT 1
ik vond het een leuke aflevering... Christina moet het wel vertellen aan Burke... en het zal misschien moeilijk zijn maar dat kind moet ze toch kunnen houden... ze kan nog vet lang werken Ik ben blij dat George verder gaat met zijn leven, Meredith is bezet nou move on Ik vond het wel geinig dat dat meisje zei: Are you hitting on me? Een sta caravan dat verwacht je toch niet van een succesvolle dokter
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 24, 2006 12:12:51 GMT 1
ik vond het een leuke aflevering... Christina moet het wel vertellen aan Burke... en het zal misschien moeilijk zijn maar dat kind moet ze toch kunnen houden... ze kan nog vet lang werken Je vind dat ze dat kind moet houden Ben ik het totaal niet mee eens. Ze zou totaal geen tijd hebben voor dat kind of op moeten geven waar ze zo hard voor gewerkt heeft. Het zou niet eerlijk zijn tegen over haar of het kind.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 24, 2006 17:27:59 GMT 1
Je vind dat ze dat kind moet houden Ben ik het totaal niet mee eens. Ze zou totaal geen tijd hebben voor dat kind of op moeten geven waar ze zo hard voor gewerkt heeft. Het zou niet eerlijk zijn tegen over haar of het kind. Idd! Hier ben ik het helemaal mee eens. Christina heeft hier hard voor gewerkt en aan alles merk je gewoon dat ze dit wil doen en de beste wil worden. Als ze dat nu op zou geven zou ze er denk ik niet gelukkig van worden.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 27, 2006 18:54:22 GMT 1
Ik heb hem vandaag eindelijk gezien.... Maar met zo'n stuk grond ga je toch iets doen. Zet anders een camping neer ofzo. Dan verdient hij nog eens wat extra's
|
|
|
Post by Boot on Mar 6, 2006 10:34:28 GMT 1
ja ze heeft er heel erg hard voor gewerkt en dat is ook goed enzo... maar het is natuurlijk niet alleen haar baby... en wedde dat als ze het weg lkaat halen ze er dan dik spijt van gaat krijgen... ze moet er wel vet lan over nadenken
|
|