Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 6, 2006 15:03:08 GMT 1
ja ze heeft er heel erg hard voor gewerkt en dat is ook goed enzo... maar het is natuurlijk niet alleen haar baby... en wedde dat als ze het weg lkaat halen ze er dan dik spijt van gaat krijgen... ze moet er wel vet lan over nadenken Nou ja zo lang heeft ze niet om er over na te denken want die foetus groeit gewoon door. Ik vind het niet nodig om Burke erin te betrekken want het is naive om te denken dat hij dezelfde verantwoordelijkheden zou dragen mocht het kind er komen dus ik vind het dan ook niet redelijk dat hij dezelfde rechten heeft in Cristina's abortus besluit. Gewoon niks zeggen want wat niet weet wat niet deert.
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 28, 2006 18:14:50 GMT 1
Gisteren gezien, weer erg leuk.. Heb weer wat meer respect gekregen voor Alex, hij doet toch wel zn best met patienten enzo, alleen jammer van de opmerkingen die ie soms maakt. En George met zn afspraakje.. Vind ze wel veel beter bij em passen dan Meredith eerlijk gezegd. Moest echt lachen toen ie die condoom uit de zak van Alex haalde ;D. Ben ook benieuwd wat Christina gaat doen met der baby. Ben der nog niet helemaal zeker van dat ze em gaat weg doen nadat ze die vrouw met kanker heeft gezien, maar ik denk het wel. Lijkt me in ieder geval het beste. Ze heeft echt geen tijd om een kind op de wereld te zetten en het op te voeden, is veel te veel met haar werk bezig. Wil wel weten of ze er iets van tegen Burke gaat vertellen. Van Derek had ik ook helemaal niet verwacht dat hij in zo'n caravan woonde. Komaan zeg, hij is topchirurg, dan kan je je toch wel wat beters permiteren. Ben wel erg benieuwd naar volgende week, heb in de trailer gezien dat de vrouw van Sheperd dan arriveert, ben benieuwd wat Meredith daarvan gaat zeggen. En wil ook zien hoe het afloopt met George en zn date..
|
|