|
Post by Spike Gammo on Mar 1, 2006 17:45:02 GMT 1
ik vind addison ook niet echt geweldig Mee eens!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 1, 2006 17:57:00 GMT 1
Oow! De aflevering was weer heel leuk! Ik vond George weer zo leuk! Met de syffalis en dat iedereen even langs kwam toen hij die prik moest krijgen. Maar hij gaat wel erg schattig om met zijn 'vriendin' (ik weet even niet hoe ze heet...). En dat gesprek toen hij haar moest vertellen dat hij die SOA had, hilarisch! Hij begon gewoon te ratelen en kon niet meer stoppen. Gewoon zo schattig. En wat was Alex weer lekker arrogant zeg, maar wel op een leuke manier. En dat van Addison wist ik al, maar vond het toch ook wel erg leuk om te zien. Leuk is misschien niet het juiste woord, maar het is gewoon... spannend. Maar vind Derek toch wel een beetje een eikel, al is Addison dan eerst vreemd gegaan. Ben nu alweer benieuwd naar volgende week...
|
|
|
Post by lostdreamer on Mar 2, 2006 0:15:57 GMT 1
wat is addison [dat is toch z'n vrouw] eerder vreemd gegaan mis ik nou iets ik schrok toen wel effe ik had toch niet gedacht dat ie dat zou doen...[ :-[en ik dacht eerst dat dat die moeder van meredith was gekke ik ....van ver weg dan hé ] maar vond het begin ook sow grappig lag weer meteen dubbel......
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 2, 2006 1:52:55 GMT 1
Ben ik de enige die het niet zo dramatisch vind dat ie al een vrouw heeft? Hij woont al maanden zonder haar in Seattle en is ontzettend veel bij Meredith dus ik heb niet het idee dat hij nog iets met haar wil. Alleen omdat ze een papiertje hebben die verklaard dat ze getrouwd zijn betekend het niet dat ze een huwelijk hebben.
|
|
|
Post by Rianne on Mar 2, 2006 9:22:02 GMT 1
Tja, waarschijnlijk komt het omdat de meeste al wat spoilers kennen en dan weet je dat het toch wel een beetje een drama kan betekenen
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 2, 2006 15:31:23 GMT 1
Dat is ook wel zo. En wat voor tv serie zou het zijn als ze niet van elke mug een olifant maakten Dat is toch een beetje het idee achter elke show.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 2, 2006 15:37:24 GMT 1
Vond het echt weer een superaflevering ! George was stoer...hoe hij met die soa omging..en ook toen hij erachter kwam dat hij het van Alex had gekregen
Het einde vond ik ook leuk, staat opeen s de vrouw van Derek voor zijn neus..hehe
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 2, 2006 17:42:47 GMT 1
Vond het echt weer een superaflevering ! George was stoer...hoe hij met die soa omging..en ook toen hij erachter kwam dat hij het van Alex had gekregen Vooral dat stukje in de kleedkamers was echt leuk! En dat George Alex dan een blauw oog sloeg... had ik hem eerst niet voor aan gezien maar er zit dus een een kracht in hem, zeg maar.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 2, 2006 20:55:58 GMT 1
GO GO GEORGE GO GO
|
|
|
Post by lorenienna on May 7, 2006 18:47:19 GMT 1
Dat vond ik wel komisch. Alex : ''Dat lijkt wel op een eierstok '' Burke : ''Beetje respect graag, dat is een oude vriend van mij!'' George : ''Hier zijn de lab resultaten.'' Burke : ''Bill heeft een eierstok!'' Dat vond ik echt supergrappig ! En die man zn reactie : 'I am still a man, am I ?' ;D Wel jammer dat achteraf dat kindje niet van hem bleek te zijn, het leek me net zo'n geweldig gezinnetje. Geweldig vond ik ook het hele syfillis verhaal. En ik het maar raar vinden dat Cristina met Burke was en Derek met Meredith. Tot ik de rij zag van mensen die met mekaar hadden geslapen.. Wel zielig voor George. Hij past trouwens wel leuk bij die Olivia. En helemaal leuk vond ik het als hij het hoort van Alex en Olivia. 'You gave me syfillis !' Leuk om te zien dat George toch niet echt het watje is wat ik dacht. Maar hij blijft wel schattig natuurlijk.. Wel erg zielig voor Meredith, dat Derek al een vrouw heeft. In 2x01 blijkt natuurlijk dat het anders zit, maar vond het op dat moment erg zielig voor haar. Samengevat : Weer een erg leuke aflevering, zoals gewoonlijk..
|
|