|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 10:11:05 GMT 1
Een sexueel overdraagbare aandoening breekt uit en tast een aantal leden van het personeel van het ziekenhuis aan. Chief Webber roept iedereen bij elkaar. Ondertussen vertelt het hoofd met tegenzin aan Derek over zijn eigen medische zorgen. Izzie en Cristina maken zich zorgen over de vrouw en dochter van een patient die het niet eens kunnen worden over de zorg. Burke behandelt zijn college vriend Bill, wiens medische diagnose wat vragen doet ontstaan over zijn vrouw en haar doen en laten. En net wanneer Meredith en Derek intiemer worden, wordt er een verrassing onthuld.
|
|
|
Post by Rianne on Feb 7, 2006 16:26:18 GMT 1
Geloof mij de verrassing is groot, behalve dan voor degene die alle spoilers al kennen. Verder is het zeker een leuke afsluiting met die sexueel overdraagbare aandoening. En George is weer zeer schattig
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 7, 2006 17:13:41 GMT 1
Geloof mij de verrassing is groot, behalve dan voor degene die alle spoilers al kennen. Verder is het zeker een leuke afsluiting met die sexueel overdraagbare aandoening. En George is weer zeer schattig De verrassing is inderdaad erg groot! Ik kijk ook wel eens vooruit naar spoilers en deze zag ik zeker niet aankomen. Maar genoeg hierover. George is in deze aflevering inderdaad erg leuk, maar wanneer niet?
|
|
|
Post by Rianne on Feb 7, 2006 22:49:38 GMT 1
Echt. Ook gewoon zijn reactie als hij erachter komt hoe het echt zit, zo leuk
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 14, 2006 21:46:54 GMT 1
is die verrassing toevallig dat van addison.. of heb ik het mis???
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 14, 2006 21:53:34 GMT 1
Nee je hebt het goed, aan het einde komt Addison in beeld
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 15, 2006 16:23:56 GMT 1
Dat lijkt me leuk worden. Eerst nog even afl. 1x08 kijken
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 28, 2006 21:49:28 GMT 1
Jaah!!! is geweldig!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 28, 2006 22:22:00 GMT 1
Geweldig dat George zijn syfillis heet gekregen van Alex (indirect dan.....)
En arme Meredith....ik haat Addison
|
|
|
Post by kiwi on Feb 28, 2006 22:48:10 GMT 1
Jah ik von da ook wel zielug voor George heel da ziekenhuis weet dat En bij Alex wist niemand dat egt waar arme Meredith...Eerst weet haar baas van haar realtie met Derek en daarna komtt ze erachter dat Derek getrouwt isz kvon het eerst raar dat Derek zei ' I'am so sorry'
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 1, 2006 1:22:59 GMT 1
Hilarische aflevering!!!!!
George is echt geweldig! Ik moest de hele tijd zo hard om hem lachen. Dat ze dat zeiden over zijn babybips is te schattig voor woorden.
Ben best verbaasd dat Alex ook met Olivia ging. Ze past veel beter bij George. Ik hoop dat het goed komt tussen hen. Vast wel.
Schrok iemand anders ook zo toen Cristina voluit lachte? Ik had echt zo iets van jezus mina wat gebeurd daar!
Misschien komt het omdat ik helemaal spoiler vrij ben voor deze show maar zo erg hoeft het toch niet te zijn dat zijn vrouw er is. Ik weet nu nog niet of ze nog samen zijn en hij echt vreemd gaat of dat ze uit elkaar zijn en hij daarom wel weg wou uit New York. Het kan van alles zijn. Er moet echt heel wat gebeuren voordat de woorden arme Meredith in mij op komen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 2:32:46 GMT 1
Het is zijn vrouw en hij legt alles in de volgende aflevering uit. Meer zal ik niet zeggen want ga niet spoilen. Overigens zei Addison aan het einde letterlijk; So you're the woman who is screwing (of sleeping with) my husband. Dus niet goed opgelet
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 1, 2006 10:01:52 GMT 1
Dat vond ik wel komisch. Alex : ''Dat lijkt wel op een eierstok '' Burke : ''Beetje respect graag, dat is een oude vriend van mij!'' George : ''Hier zijn de lab resultaten.'' Burke : ''Bill heeft een eierstok!'' Mooie actie Alex ----/\ Of dat George Alex op zijn bek sloeg... prachtig!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 1, 2006 12:25:18 GMT 1
Het is zijn vrouw en hij legt alles in de volgende aflevering uit. Meer zal ik niet zeggen want ga niet spoilen. Overigens zei Addison aan het einde letterlijk; So you're the woman who is screwing (of sleeping with) my husband. Dus niet goed opgelet Heb ik wel gehoord maar vrouwen kunnen nogal melodramatisch zijn. Vooral op tv. Eeuwen nadat ze uit elkaar zijn wordt het woord husband nog gebruikt. Maar het zal wel weer heel vervelend worden voor Meredith en ook voor mij aangezien dat waarschijnlijk meer screentijd voor Meredith betekend.
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 1, 2006 16:49:53 GMT 1
ik vind addison ook niet echt geweldig
|
|