|
Post by The Protector on Dec 14, 2005 22:12:00 GMT 1
Dit is zeer bekend op sommige sites waar ik op kom. Het enigste wat je hier hoeft te doen is iets over de persoon te vertellen boven je. Blijf hierbij wel aardig tegenover die persoon, mocht dit niet gebeuren dan vraag ik de administrator om deze topic te verwijderen. Heel veel plezier Aan gezien ik de eerste ben kan ik moeilijk iets over mezelf zeggen ik hoop dat de volgende persoon iets te zeggen heeft over mij
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 14, 2005 22:15:11 GMT 1
Nou jou ken ik niet zo goed, maar je hebt wel een leuke naam, zeker uit Smallvile afkomstig
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 14, 2005 22:15:37 GMT 1
Anno, is een hele aardige gezellige jongen die ook nog vaak tot laat online is, zodat we gezellig kun praten en banners beoordelen. Hij is tevens mijn mede moderator op het charmed forum.... Uhm wat kan ik nog meer over hem zeggen : Hij maakt fantastische banners en videoclips... Ik poste dit bericht en toen had Mariss al gereageerd dus ik moet eigenlijk iets over Mariss zeggen. Ik ken je alleen niet zo goed, maar hopelijk zien we je nog vaak terug Wie wil mij beoordelen?
|
|
|
Post by The Protector on Dec 14, 2005 22:18:55 GMT 1
Jessica (Love_Charmed) is een wereldmeid, ik kan altijd om haar lachen, ze is geweldig. Ze is tevens de beste video maker die er is, en dat is niet gelogen
|
|
|
Post by Boot on Dec 15, 2005 21:16:59 GMT 1
Clark Kent. a.k.a Anno is een heel erg aardig figuur, hij is heel erg grappig en hij maakt inderdaad de mooiste banners die er zijn Marris, ik ken je niet... maar ik ben ervan overtuigd dat je heel cool bent JESSICA... over jou kan ik erg kort zijn, jij bent ( netzoals je forum ) THE BOMB... je hebt humor, je bent aardig, je kan lekker kletsen, diepgaand of over niks, je maakt prachtige banners ( deze bijvoorbeeld ) Je bent EEN GEWELDIG PERSOON
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 15, 2005 21:19:27 GMT 1
Hey Bo Jij bent anders ook aardig THE BOMB... moet altijd erg om je lachen en samen hebben we hilarische gesprekken. Als ik naar alkmaar kom is het eerste drankje van mij Bo is mijn maatje, en ze is geweldig mensen....
|
|
|
Post by marsjuh on Dec 16, 2005 16:33:37 GMT 1
Kan niet echt iets zeggen over LOve_Charmed behalve dat ze de zus van Kermisforyou is, toch ?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 16, 2005 19:49:24 GMT 1
Marsjuh ken ik niet zo goed, net als de meesten hier , maar goed je lijkt me wel aardig hoor!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 17, 2005 15:52:21 GMT 1
@ Clark Kent ... Ik ken Anno nu al een klein halfjaartje .... via Charmed-ones.nl en je bent onwijs aardig, een TOp gozer, is nooit te beroerd iets uit te leggen over Banners, Videoclips ... en andere dingen van een computer ... @ Love_CharmedJessica jou ken ik ietsje langer als Anno ... maar ken ik op dezelfde manier ... via Charmed-Ones.nl .... Je bent echt een Wereld meid ... je bent in de loop der tijd echt een maatje van me geworden, je bent aardig, slim weet erg veel van dingen die mij erg intereseren ... en je staat altijd klaar voor een ander ... Luv ya @ BoBo, Liefste, ... jou ken ik net een paar maanden maar je mag er zeker wezen .... jij bent ook een Top meid ... je heb om de maand wel weer een Crush voor een andere ... je weet iedere week wel weer een ander troetelnaampje voor me te verzinnen .... smurf nu is het geloof ik apedrol ... hahaha Top mensen .... allemaal , ik vindt het leuk om jullie te hebben leren kennen .... @ Mariss & Marsje Ik ken jullie nog helemaal niet zo goed ... maar ik zou je graag wat beter willen leren kennen .... aangezien we aan dezelfde series verslaafd zijn
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 17, 2005 17:26:01 GMT 1
Lieve Yoeri Ik vind jou ook top hoor! Altijd lekker gezellig kletsen over van alles en nog wat, geweldig..... Hopelijk gaan we nog vaak lekker met elkaar kletsen, want je bent echt mijn maatje ;D
|
|
|
Post by Boot on Dec 18, 2005 20:16:12 GMT 1
Yoeri, Allerliefste Yoeri,
Ik ken je nou goed zoals je zei een paar maandjes ;D en ik vind je ontzettend lieve, grappige jongen..
Je doet altijd heel erg stoer maar volgens mij heb je een klein, gouden hartje..
dat van die crush snap ik niet helemaal maar als jij t zegt... je bent mijn kleine lieve apendrolletje ;D en ik hoop je nog es in een willekeurig bosje of waskamertje te zien ;D
xxx Bobo
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 20, 2005 16:38:02 GMT 1
nou ik ken hier niemand maar jullie lijken wel aardig ;D
|
|
|
Post by marsjuh on Dec 20, 2005 22:02:24 GMT 1
Marsjuh ken ik niet zo goed, net als de meesten hier , maar goed je lijkt me wel aardig hoor! Ben ik ook (A) En dat klinkt eigendunk maar is geen grapje Van hetzelfde Jacky
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Dec 22, 2005 20:49:12 GMT 1
Marsjuh ken ik niet echt dus.... Maar je lijkt me wel leuk. Zoals (denk ik ) idereen hier.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Dec 31, 2005 15:19:44 GMT 1
Ja wat kan ik zeggen Dark D Ken ik van een ander Forum Ik weet dat ze daar wel aardig is heeft altijd wat interresants te melden meer weet ik niet te zeggen over haar zolang ken ik haar niet
|
|