|
Post by Crazybloempje on Mar 11, 2006 14:16:48 GMT 1
Nicole
Een van de actiefste leden op het forum. Helpt me ook met vertalen
Houd van Will en Grace en Grey's Anatomy in ieder geval.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 11, 2006 20:35:42 GMT 1
Love_Charmed is de oprichtser van dit geweldige forum Ze is een groot fan van McLeods Daugters en Charmed en ze is de zus van Zamber Ook houdt ze heel erg van Lord of the Rings
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 20, 2006 13:06:17 GMT 1
Mariss... Zij is van het weekend wezen schaatsen in Thialf Denk dat iedere Fries daar wel een keer is geweest, maar schaatsen is inderdaad erg cool
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 20, 2006 17:45:22 GMT 1
Mark... Stond gisteren om 9 uur al op de tennisbaan voor een wedstrijd en heeft over een paar weken een wedstrijd in Duitsland. En natuurlijk gaat hij daar winnen... Verder is hij de komende tijd alleen thuis doordat zijn ouders in China zitten... dus heeft hij lekker het huis voor zichzelf (en zijn zusje). Lekker geniet dus!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 20, 2006 19:26:14 GMT 1
Nicole.. heeft vandaag neit zo veel meegemaakt heeft ze me weten te vertellen ze moest vandaag werken de hele dag ongeveer ze is al bollywood filmster.. woooooh
|
|
|
Post by The Protector on Mar 21, 2006 4:48:26 GMT 1
^ heeft al heel veel berichten geplaats (net als iedereen trouwens wow volgens mij ben ik de enigste met zo weinig geplaatste berichten )
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 22, 2006 18:41:08 GMT 1
^^^ ik heb nog niet zo heel veel berichten van je gezien, maar dat komt allemaal vanzelf hoor. En ik heb soms gewoon iets teveel vrije tijd... Je doet in ieder geval gezellig mee in de kletsonderwerpen. Verder ben je een man van 33... en eigenlijk weet ik verder niets van je. Maar ook dat komt vast vanzelf.
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 23, 2006 16:58:39 GMT 1
Nicole... Alweer bijna 700 posts Verder moet ze iedere dag stage lopen bij een accountentbureau maar dat duurt nog 2 weken volgens mij, en ze had laatst haar enkel verzwikt waardoor ze niet meer helemaal recht kon lopen ;D
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Mar 23, 2006 17:40:02 GMT 1
LionHeart Houdt volgens mij van Dragonball Z en The O.C. Is een man en verveeld zich soms wel eens bij theorie lessen.(ikzelf ook hoor) En had vanochtend zin in een biertje.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 23, 2006 18:56:33 GMT 1
DarkD.. had vanochtend zin in een biertje houdt van Stargate-S1 ofzoiets.. (weet neit precies wat het is ) en ze is best actief op dit forum
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Mar 23, 2006 19:40:14 GMT 1
mariss Is een meisje en houd volgens mij van desperate houswives.En heeft al bijn 500 post geplaatst op dit forum. (PS LionHeart had vanochtend zin in een biertje niet ik want ik mag dat nog geen eens)
|
|
|
Post by Boot on Mar 25, 2006 9:56:46 GMT 1
dark d.
ze is een groot charmed fan en ze vind paige het leukste! Ik ken dark d al langer dan dit forum want dark d is ook super actief op c0.n
en dark d is dus nog geen 16
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 25, 2006 13:15:37 GMT 1
Bo... Is naar Belle en het Beest geweest! Doet aan judo maar ligt er nog een tijd uit vanwege een blessure... Verder vindt ze Dragonball vet, en dan is ze niet de enigste
|
|
|
Post by kiwi on Apr 1, 2006 19:55:27 GMT 1
Lionheart kweet eigelijk niks van hem alleen wat ik lees en dat hij heel actief is op dit forum
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 1, 2006 20:00:38 GMT 1
Kiwi (weet niet eens je echte naam... dus laat ergens maar een post achter... Je bent één van de vele actieve Brabanders hier en dat maakt het erg gezellig! Verder ben je 14 jaar jong en een meisje. Volgens mij houdt je verder van McLeods Daughters. En ook daar zijn er meerdere van... Dus je past er precies bij. Je hebt dan ook al heel wat post achter gelaten. ;D
|
|