|
Post by Crazybloempje on May 8, 2006 9:33:45 GMT 1
Lionheart Staat voor Ajax en is een actieve poster op het forum. Lionheart heeft ook altijd een superleuke avatar
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 8, 2006 20:03:18 GMT 1
Jessica mijn zuster leent voorlopig mijn PSX en de rest is denk ik wel bekent
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 10, 2006 19:31:22 GMT 1
Zamber is moderator van Grey's Anatomy is het broertje van Jessica ennn.. is best vaak online
|
|
|
Post by The Protector on May 10, 2006 19:54:00 GMT 1
^ is op dit moment niet online
|
|
|
Post by kiwi on May 13, 2006 10:26:18 GMT 1
^^maakt leuke clips
|
|
|
Post by Boot on May 16, 2006 18:52:37 GMT 1
kiwi is een meisje uit brabant... ik ben geloof ik ouder ( ik ben 17 ) ze weet alle ins en outs over ( ik weet niet hoe je het schrijft )
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 20, 2006 9:52:02 GMT 1
Bo, onze nieuwe administrator Is een van de enthousiastste leden van het forum en zit momenteel in het gips, waardoor ze zich enorm verveelt Met Bo kun je altijd lachen en ze is sinds kort in verwachting van de baby van Darth Yotho onze andere admin. hahahaha
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 20, 2006 15:29:43 GMT 1
Jessica heeft dus een nieuwe hobby.... is mijn zus 1 van de 3 admins support mij met de week top 10
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 21, 2006 19:55:21 GMT 1
Heeft leuke ideeën voor het forum en is actief lid. Dus dat maakt het hier erg gezellig!
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 22, 2006 15:22:09 GMT 1
Dankje.... Nicole Actieve poster 18 jaar komt uit utrecht en de rest weet ik eigenlijk niet..
|
|
|
Post by LionHeart on May 24, 2006 10:49:36 GMT 1
Hmmzzz, Zamber... Ja is ook heel actief op het forum...Is een ontzettende PSV freak volgens mij ...Hij is 15 jaar...Woont in Eindhoven...Is het broertje van Love_Charmed wat ik nog helemaal niet wist...En verder ikke niet zoveel van hem weten!
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 24, 2006 19:34:12 GMT 1
Ik ook niet veel van jou......
Lionheart aka Mark... 22 jaar woont in Valkenswaard Actieve poster! (voornamelijk kletscafé) Leuke Avatars Ajax fan en de rest is niet bekend
ps ik ben geen PSV freak, ik ben gewoon supporter die veel weet over mijn clubje!
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 21:19:25 GMT 1
Mike, wat valt daar over te zeggen. Nou ik zal jullie het verhaal eens vertellen...
Mike is op dit moment op de vlucht van de politie, Mike is de meest gevreesde drugskoerier, pooier en in zijn vrije tijd PSV hooligan van Eindhoven. Dat zijn enkele misdaden die staan onder de naam Mike, maar Zamber... dat is een heel ander verhaal.
Zamber is de meest succesvolle crimineel van Europa, samen met zijn even erg gevreesde zus Jessica aka Love_Charmed zetten zij het hele continent op stelten. Zamber is net vrij uit de gevangenis, waar hij 8 jaar van zijn leven heeft gezeten voor de smokkel van illigaal vuurwerk. Zamber heeft op 15 jarige leeftijd al een tweeling bij zijn secretaresse. Zamber haalt vaak een witte neus, en houd van frikandellen. Zamber heeft natuurlijk zijn standaardinkomen van drugs en vrouwen, maar hij heeft ook zo zijn voetbal gokjes.. Hij schroomt niet om een Dirk Kuyt of een Huntelaar om te kopen, maakt hem niet uit... zolang zijn clubje PSV maar boven aan staat.
Als u enige informatie hebt over de verblijfplaats van Mike aka Zamber neemt u dan alsjeblieft contact op.
Mike 15 jaar Eindhoven 1.50 meter donkerblond haar, meestal stekels groene ogen
( niet alleen op af gaan, Mike heeft een wapen en hij is gevaarlijk )
|
|
|
Post by Peter on May 26, 2006 10:59:20 GMT 1
^boot: sinds november 2005 lid woont in haarlem heeft 819 postjes en is van het vrouwelijke geslacht
|
|
|
Post by Lau on May 26, 2006 12:56:20 GMT 1
One: heet Peter... Is Billie in de Charmed rpg... Zijn lievelingsdag is zaterdag... 238 posts...
|
|