|
Post by Crazybloempje on May 25, 2006 12:05:26 GMT 1
Ja kan ook, maar ze had het over: I was wearing a black panty, en anders waren het black panty's geweest toch?
|
|
|
Post by Rianne on May 25, 2006 12:15:01 GMT 1
Als je nog een keer goed oplet, dan zie je dat ze zwart ondergoed draag en volgens mij geen zwarte panty. Ik ga het nog eens opzoeken ;D
|
|
|
Post by kiwi on May 27, 2006 22:15:43 GMT 1
De afgelopen aflevering dat was toch wel zielig voor Addison dat Derek zo tegen haar zijn ;' ja met kerst ben je bij de mensen van wie je houdt en hij wou niet na haar toe gaan hij kwam haar daar gewoon tegen dat was tog wel sielig ]
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 28, 2006 18:08:56 GMT 1
Ergens was dit inderdaad wel een beetje zielig. Het is gewoon overduidelijk dat zij het nog een keer wil proberen, en hij wil dat ook wel (omdat hij vind dat hij dat moet) maar met zijn gedachten en gevoelens zit hij volgens mij een groot deel van de tijd bij Meredith. Dus wat voor zin heeft het dan om te doen alsof dit niet zo is en te liegen. Uiteindelijk zal de klap voor Addison alleen maar groter zijn als ze ooit nog een keer uit elkaar gaan. Maar het blijft idd wel zielig.
|
|
|
Post by kiwi on Jul 27, 2006 15:06:41 GMT 1
heej ik heb net op ABC site filmpje van GA gekeken en Meredith en Derek slapen nog een keer met elkaar in een van de laatste afleveringen van seizoen 2..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 10:59:54 GMT 1
Weet ik, heb ik gezien. En in de eerste 3 afleveringen van seizoen 3 wordt duidelijk of ze voor Derek of Finn kiest....we hopen natuurlijk allemaal derek Addison zal wel weer samen komen met hottie Eric Dane aka McSteamy
|
|