|
Post by Crazybloempje on Feb 9, 2006 3:18:49 GMT 1
Voor de mensen die seizoen 2 nog niet hebben gezien en wel de spoilers lezen even hier een samenvatting van hoe het tot nu toe is gegaan.
Meredith en Derek hebben besloten hun relatie voort te zetten ondanks het afkeuren van het ziekenhuis. In de laatste aflevering van seizoen 1 komt Addison echter in beeld, die blijkt de vrouw van Derek te zijn. Derek vertelt Meredith dat zijn vrouw is vreemdgegaan met zijn beste vriend. Daarom zijn ze uit elkaar gegaan. Addison is gekomen voor haar werk, ze is namelijk ook arts. Addison geeft de scheidingspapieren aan Derek en in eerste instantie wil hij niks liever dan deze ondertekenen, maar later besluit hij toch om zijn vrouw een tweede kans te geven. Hij heeft het echter moeilijk om zijn relatie met Meredith achter zich te laten en geeft ook aan Addison aan dat Meredith meer was dan alleen een scharrel....
Nu heb ik net aflevering 2x17 gezien...en ik vraag me af of ze weer bij elkaar zullen komen. Ik hoop het van harte want ik vind Meredith veel leuker dan Addison.
|
|
|
Post by Rianne on Feb 9, 2006 10:20:49 GMT 1
Ik heb 2x16 gezien (ga zo 2x17 kijken) maar als je bij 2x16 het hoofd van derek ziet, aan het eind wanneer hij met allison in bed ligt, dan weet je toch bijna zeker dat meredith en derek weer bij elkaar zullen komen
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 9, 2006 15:30:20 GMT 1
ja.. ik vind meredith ook veel leuker!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 9, 2006 20:43:21 GMT 1
Ik zou het echt niet weten omdat ik die Addison nog niet heb gezien. Maar dat zal denk ik wel een klein rolletje zijn voor één seizoen ofzo.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 9, 2006 20:45:30 GMT 1
Addison speelt in seizoen 2 ook één van de hoofdrollen dus denk niet dat het maar een bijrolletje is...
Heb namelijk al gezien tot 2x17 en dan is ze nog steeds getrouwd met Derek
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 9, 2006 20:48:40 GMT 1
Ooow, dat wist ik niet. Ik volg de serie op TV een niet via downloads. Dus inprinsipe heb jij een stapje voor!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 10, 2006 17:13:39 GMT 1
Ik heb de afleveringen tot nu toe vooral gevolgd via het internet, en ik wil ze allemaal nog eens gaan downloaden. Maar seizoen 2 schijnt heel leuk te zijn, nog leuker dan seizoen 1 heb ik al heel vaak gehoord. En het seizoen is in ieder geval langer. Maar ik denk ook niet dat Addison een bijrol is. Daarvol heeft ze een te grote verhaallijn en ze heeft ook wel een belangrijk deel in het verhaal. Want zonder haar zouden er geen problemen zijn voor Derek en Meredith. Maar stel dat het ooit tot een scheiding zou komen, zou ik niet verwachten dat ze in de serie blijft. Dat wordt voor iedereen dan wel erg ongemakkelijk. (Of het moet natuurlijk op vriendschappelijke voet gaan, maar ergens zie ik dat niet zo snel gebeuren...)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 10, 2006 19:24:17 GMT 1
Misschien wordt haar verhaallijn wel anders als de vroegere beste vriend van Derek, Mark, met wie ze geslapen heeft naar Seattle komt.
En dat gaat gebeuren eind seizoen 2
|
|
|
Post by Rianne on Feb 28, 2006 16:11:37 GMT 1
Heeft iemand die aflevering na McSteamy al gezien?? Ik kan hem niet vinden, en ik wil graag weten wat addison nou doet
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 28, 2006 22:19:56 GMT 1
McSteamy is alweer weg dan....helaas Maar Addison en Derek komen weer dichter bij elkaar. Maar Meredith en Derek besluiten vrienden te worden, dus dat kan nog interessant worden....
|
|
|
Post by Rianne on Mar 1, 2006 19:15:53 GMT 1
Kan iemand mij helpen aan deze aflevering?? Ik kan hem niet vinden op limewire Waarschijnlijk stond hij er pas laat op, want volgens mij ben ik nu de goede aan het downloaden (hoop ik)
|
|
|
Post by cowgirl85 on Apr 23, 2006 21:12:15 GMT 1
ik hoop idd ook dat ze weer bij elkaar komen, maar dat zal nog wel ff duren ben ik bang want derek blijft tot aan het eind van het seizoen wat ik heb begrepen bij zijn vrouw..
|
|
|
Post by Rianne on May 20, 2006 19:19:31 GMT 1
Ik heb net de laatste aflevering gezien en ik betwijvel of Addison en Derek nog bij elkaar blijven ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 20, 2006 21:32:51 GMT 1
Vond het wel komisch met die panty.....dat ze die nergens meer konden vinden. Ik hoop wel dat ze voor derek kiest....Derek en Meredith belong together
Addison zal wel weer met McSteamy bijeen komen aangezien ze beide ene heel seizoen weer mee zullen doen.
Maar Meredith houdt van Derek (zei ze in 17 seconds, terwijl de Vet dacht dat ze het over de hond had volgens mij) en Derek houdt duidelijk van Meredith...hij bleef bij zijn vrouw omdat ie vond dat dat hoort, niet omdat hij nog van haar houdt. En we hebben al een aantal keer gehoord dat de sex niks is...
|
|
|
Post by Rianne on May 21, 2006 10:49:55 GMT 1
Dat was in 17 seconds ook wel overduidelijk ;D
Ik denk alleen dat ze op zoek waren naar haar ondergoed en niet naar haar panty (ondergoed wordt in het engels ook vaak panty genoemd)
|
|