|
Post by Crazybloempje on Feb 27, 2006 10:49:40 GMT 1
Spoilerfix meldt dat een van de interns, dus Meredith, George, Izzie, Christina of Alex stopt met het internship.
De persoon zal echter wel gewoon in de show blijven. 1 ding is zeker, het is niet Meredith. Persoonlijk denk ik zelf dat het Izzie is. Zij is veel te gevoelig en lief om een chirurg te worden.....En ze zou dan toch in de serie blijven omdat ze bij Meredith in huis woont...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 27, 2006 17:25:33 GMT 1
Hmm... ik verwacht het eigenlijk van geen een. Het verhaal draait om Meredith dus dat vast niet, Alex en Christina zijn te streverig dus dat ook niet, Izzie is er gewoon te goed bij betrokken om te stoppen... en George zie ik het gewoon niet doen. Zal wel een grote verrassing worden...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 27, 2006 18:52:01 GMT 1
Zelf denk ik George. Hij wordt af en toe wel bestraft omdat hij af en toe wat fout doet. Dus het zou me niks verbazen als het George wordt. Maar wanneer gebeurd dat dan
|
|
|
Post by Rianne on Feb 27, 2006 19:54:21 GMT 1
Ok dit is gezegd door de actrice, die meredith speelt, maar er schijnt in hun contract te staan, dat ze ook valse spoilers af mogen geven. Als dat laatste waar is dan kan het dus super grote onzin zijn.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 27, 2006 21:03:09 GMT 1
Zelf denk ik George. Hij wordt af en toe wel bestraft omdat hij af en toe wat fout doet. Dus het zou me niks verbazen als het George wordt. Volgus mij word het ook George.... Ik dacht te hebbe gesien dat George een verpleger word
|
|
|
Post by Rianne on Feb 28, 2006 13:46:45 GMT 1
Zelf denk ik George. Hij wordt af en toe wel bestraft omdat hij af en toe wat fout doet. Dus het zou me niks verbazen als het George wordt. Volgus mij word het ook George.... Ik dacht te hebbe gesien dat George een verpleger word Ben je niet in de war met de aflevering waarbij george de verplegers steunt bij een staking??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 28, 2006 22:18:35 GMT 1
George doet nu misschien nog wel wat foute dingen, maar dalijk komt ie in een aflevering vast te zitten in de lift met een patient en Alex en is het George die hem red.
En spoilerfix heeft meestal heel betrouwbare bronnen.
Dus een van de 4 (Meredith blijft chirurgische intern voor 100% zeker) stopt als chirurg maar blijft dus wel in de serie...
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 12, 2006 10:55:11 GMT 1
Ik dacht al een tijdje dat het Alex zou zijn: hij zat niet lekker in z'n vel en hij haalde slechte cijfers.
Met de "operatie" in de lift, waarbij Alex niets durft te doen en George de grote held wordt, wist ik het eigenlijk wel zeker: Alex stopt.
En bij de aflevering over het treinongeval dacht ik het nog steeds, vooral omdat het ook Meridith begon op te vallen dat hij niet zichzelf was.
Maar op het laatst moment in die aflevering, als Alex het goede been vindt en weer stoer loopt te doen in de operatiekamer, wist ik opeens niet meer zo zeker. Misschien was het een tijdelijke dip en komt alles weer goed met Alex.
Dat vind ik nu het knappe van deze serie: het blijft steeds verrassend!
groetjes, Sandra
|
|
|
Post by Boot on Apr 12, 2006 11:07:14 GMT 1
ik denk inderdaad dat Alex er dan mee gaat stoppen.. hij moet toch ook dat een soort her examen doen.. straks haalt ie het niet... dna mag ie niet meer... ik hoop eigenlijk dat niemand er mee stopt ze brengen allemaal hun eigen dingetje aan de serie
|
|
|
Post by Rianne on Apr 12, 2006 12:48:46 GMT 1
Zou het kunnen dat het Izzy wordt. Ze heeft natuurlijk van de vrouwlijke Shephard een aanbod gekregen gisteravond.....
|
|
|
Post by ninaa on May 17, 2006 14:25:03 GMT 1
Tsja, ik weet het denk ik al. Heb net de ''season finale'' gezien van GA..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 17, 2006 16:08:24 GMT 1
Zover ben ik nog laaaang niet. Maar van wie verwacht jij dan dat hij stopt als intern?
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 17, 2006 22:04:26 GMT 1
Dat was nog niet de season finale, die komt volgende week
Maar denk dat Izzie gaat stoppen, zij maakt een medische misstap om haar vriend/patient te redden en dat kan wel eens het einde van haar carriere betekenen
|
|
|
Post by Rianne on May 18, 2006 6:44:21 GMT 1
Volgens spoilerfix is de finale aflevering wel al geweest. Ik moet de dubbel aflevering nog bekijken, maar ik ben erg benieuwd
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 19, 2006 13:23:17 GMT 1
Het is izzie die stopt als een chirurg
|
|