|
Post by lauraatje on Jun 8, 2007 19:07:09 GMT 1
AMSTERDAM - Isaiah Washington keert niet terug in het vierde seizoen van de hitserie Grey's Anatomy. Het contract van de acteur, die de rol speelde van Dr. Preston Burke, wordt niet verlengd. Dat heeft de Amerikaanse televisiezender ABC bekendgemaakt.
Het ontslag komt vijf maanden nadat Washington zich de woede op de hals haalde van de homogemeenschap, door collega T.R. Knight op de set een 'flikker' te noemen. Het akkefietje werd breed uitgemeten in de pers.
De 43-jarige Washington heeft via zijn woordvoerder laten weten dat hij woedend is en niet over zich heen laat lopen. Wat hij daar precies mee bedoelt, is niet duidelijk.
|
|
|
Post by Boot on Jun 18, 2007 13:47:19 GMT 1
ik vind het niet zo een goede zet. Ze verliezen al cast members aangezien Addison weg gaat... ( weet niet of George nou ook weg gaat... ) Ik ben geen Burke fan maar verschrikkelijk vond ik hem eigenlijk ook niet.... beetje bull dat ze doordat hij die ene flippo een flikker noemde, hij gelijk weg mag...
|
|
|
Post by Annika on Jun 18, 2007 22:56:39 GMT 1
Nou zeg, je kan het natuurlijk ook overdrijven. Had het al wel gehoord, maar vind het nog steeds een beetje een domme reden. Oké, hij zat fout, maar om hem dan meteen te ontslaan is wel erg overdreven..
|
|
|
Post by Rianne on Jun 24, 2007 5:55:01 GMT 1
Tja, ik vraag me af of het alleen daarom was. Zo is er wel ruimte voor nieuwe verhaallijnen en nadat hij wegliep van zijn bruiloft, was het ook wel moeilijk geworden om er nog een verhaallijn van te maken
|
|