|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 18:25:34 GMT 1
Deze aflevering gaat verder waar 1x09 is gebleven. Meredith doet een poging om samen te werken met Addison en George wordt het beu om de slaafje te zijn van Webber. Meredith en Cristina vergelijken hun problemen in de Emerald city Bar. Ondertussen zakt Joe, de barman, in elkaar.
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 7, 2006 14:17:05 GMT 1
Heel veel zin in vanavond... zit heel de avond voor tv ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 7, 2006 15:15:14 GMT 1
ja ik ook, maar met een break.. ik heb geen zin om evelien te zien, dus kan ik dan even wat anders doen heb echt zin in vanavond
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 7, 2006 17:44:10 GMT 1
Aah! Ik ga het missen! (Lang leve de videorecorder... Dus dan zal ik het van de week wel een keertje bekijken. Ik heb er in ieder geval wel heel veel zin in, want ik wil nou ook wel eens echt zien hoe dit verder gaat.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 8, 2006 1:28:31 GMT 1
Leuke aflevering. Beetje weinig George en Izzie en dat was jammer.
Nu Cristina steeds dikkere maatjes wordt met Meredith knap ik steeds meer op haar af en toch vond ik het sneu voor haar dat Burke haar dumpte. Al zag ik in zijn ogen dat hij dat eigenlijk niet wou doen.
Het hele gedoe met Meredith en Derek... werd er niet anders van. Er bleek dus helemaal niks aan de hand te zijn. Dus hij had er nog niks over die vrouw verteld. Big whoop, het was nog pijnlijk voor hem en hij zou het uiteindelijk wel verteld hebben. Die Addison was ook een rotwijf zeg. Wat een gemiep allemaal.
En toch heb ik wel gelachen, weer met George's zijn syffilis enz. En dr. Bailey = dr McDreamy... Nou voor mij wel in vergelijking met die andere twee hoor!!!
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 8, 2006 11:04:59 GMT 1
Geweldige aflevering! Echt super! George is echt een schatje! ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 8, 2006 12:15:32 GMT 1
Wooh, echt een mega superaflevering! Meredith en Derek zijn dus uit elkaar, dat was wel te verwachten.. maar dat addison eerst vreemd ging , dus daarom woonden ze niet meer samen.. Izzy likes Alex.. jeeeee !!! ;D;D Ik denk dat het nog wel wat wordt tussen die twee.. en die hug van Alex met George, zag er zooo schattig uit.. en George echt zo van ownee... IK vond het wel sneu voor Christina dat Burke haar op deze manier dumpt. Haar eerst vragen om mee uit eten te gaan.. en haar gek maken zodat ze ook echt iets krijgen.. dan wil Christina en dan maakt Burke het uit.. flauw.. :x heb echt zin in de volgende aflevering..
|
|
|
Post by Boot on Mar 8, 2006 14:36:49 GMT 1
was weer leuk, ik miste alleen ff het einde want toen lag ik al in mijn bedje te slapen...
Het komt wel weer goed tussen Meredith en Dr. Sheperd... haha dat irriteerde me dus niet hoor! Dat Izzy en Alex elkaar leuk vinden, dat was al bijna vanaf de eerste aflevering duidelijk. ( vraag me wel af hoe dat nou zit met haar lange, blonde Ken. Is dat nou uit of niet? )
Burke wat een paardenwinkie, dat vind ik echt wel gemeen hoor... Christina vind dat echt wel erg, dat had hij toch wel een beetje kunnen bedenken...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 8, 2006 16:49:24 GMT 1
Hij was weer goed..... Leuk ook die nieuwe bijnaam van George Joe : Heej CHAMP! George : *loopt weg naar een andere gang*
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 9, 2006 1:32:13 GMT 1
( vraag me wel af hoe dat nou zit met haar lange, blonde Ken. Is dat nou uit of niet? ) Burke wat een paardenwinkie, dat vind ik echt wel gemeen hoor... Christina vind dat echt wel erg, dat had hij toch wel een beetje kunnen bedenken... Dat is volgens mij inderdaad uit. Ik heb niet het idee dat ze elkaar nog gesproken hebben sinds die avond laat staan gezien. En Izzie klaagt altijd over haar gebrek aan seks dus dat is misschien de schrijvers manier om ons te laten zien dat ze single is. Ik twijfel wel een beetje hoe erg Cristina het vind. Toen ze zei 'Oh you're ending it' had ik meer het gevoel dat ze opgelucht was dat hij niet wist van de zwangerschap. In de bar is duidelijk niet blij maar komt dat door Burke of door haar aankomende abortus? Of allebei? En daar komt nog bij dat gedumpt worden nooit gezellig is.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 11, 2006 12:29:01 GMT 1
Ik heb de aflevering vanochtend eindelijk gezien, en vond hem echt leuk! Vooral George, Izzie en Alex vond ik erg leuk! En dat George zich zo inzet voor Joe en dan tegen the chief in durft te gaan... vond het toch wel stoer hoor. En dat hij vertelde dat er toch wel vanalles gebeurd maar dat hij dat toch niet zou vertellen. En dat hij bleef hangen bij de trappengang. Ik vond hem echt leuk! En jaja... Alex heeft gevoel. Vooral de manier waarop hij George bedankte vond ik echt sterk!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Mar 17, 2006 15:36:18 GMT 1
Heb deze gemist ... , kwam door die domme serie Evelien die er tussendoor komt. Daardoor raak ik in de war, en ga zappen en dan zap ik zo ver door en vind iets anders, en vergeet ik Grey's Anatomy te kijken ... W8 wel tot de herhalingen ...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 18, 2006 19:28:10 GMT 1
Dan kan je denk ik lang wachten
|
|
|
Post by lorenienna on May 7, 2006 19:05:19 GMT 1
Donderdag gezien.. Weer leuk.. Begin in de bar vond ik echt leuk : Meredith : 'McDreamy is married, I win' Cristina : 'I'm pregnant, I win' * Joe valt flauw* 'Maybe Joe wins' Ook leuk hoe al die mensen hun Joe verhaal hebben. Superlief weer van Georgie dat hij Joe wil helpen. En hoewel ik Alex normaal gezien niet echt kan uitstaan, had ik best medelijden met em. Joe is zowat zn enige vriend in Seattle. Maar mss dat hij wat openbloeit nu hij binnenkort vast wat met Izzie krijgt. Het Meredith en Derek verhaal vond ik ook wel weer leuk. Hoe ze naar hem toegaat en hij zn hele uitleg doet en dan uiteindelijk zegt : 'that's not enough.' En die Addison, ben benieuwd wat zij gaat brengen. Moest wel erg lachen toen ze met die zwangere vrouw sprak. ' I was the one who slept with another guy. You owe Mrs. Grey an apology.' Ook leuk dat het weer eindigde in de bar. Cristina : 'This looks like hugging, you know that.' Meredith : 'Shut up, I'm your person.' Meredith en Cristina vind ik persoonlijk erg leuk spelen samen, moest echt met ze lachen. Wederom een leuke aflevering dus. Werd nog geen enkele keer teleurgesteld tot nu toe..
|
|