|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 18:28:01 GMT 1
Er heerst een spanning tussen Meredith en Addison. In deze aflevering ontdekken we waarom Derek en Addison niet meer bij elkaar zijn. Bailey zet George op een onmogelijke patient. De rest van de interns opereren op een familie uit een auto ongeluk
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 15, 2006 17:09:34 GMT 1
Hij was weer goed!! Weer was Alex goed bezig. Alex : Are you sure this in cocaine?? Bailey : Hmm?? Alex : This one's got a face!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 15, 2006 17:17:23 GMT 1
Alex was de hele aflevering erg sterk! Vond het echt weer een leuke aflevering om naar te kijken. En George met zijn Syfilis... hij blijft er maar mee bezig. Maar ik vind het toch wel jammer dat het nu uit is met die ene verpleegster... vond ze wel leuk bij elkaar passen en bij Meredith maakt hij toch geen kans...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 15, 2006 17:24:52 GMT 1
je bedoeld Olivia
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 16, 2006 0:39:37 GMT 1
Leuke leuke aflevering! Zelfs Cristina en Meredith waren wel grappig. Alex Izzie... daar bloeit wat. Hij heeft het best zwaar gehad en Izzie is de enige die dat weet over zijn vader met de drugs en mishandelen enz. Spannende zaken. Heerlijk hoeveel drama er heerst in zo'n ziekenhuis. Gaat het nog om de patienten... niet echt. Inderdaad jammer van George en Olivia. Jammer dat George zo'n wansmaak heeft. Addison met haar neerbuigende 'good girl'. Had ze bij mij niet moeten proberen. Ze wil Derek volgens mij gewoon zelf terug. En hij is te kwaad op haar voor iemand die over haar heen is. Kan niet goedkomen. Ga allebei terug naar NY en neem Meredith mee als huisdier ofzo.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 16, 2006 12:44:19 GMT 1
was weer een zeer leuke aflevering! ik vind het ook leuk dat Alex en Izzy elkaar leuk vinden.. dat er wat opbloeit ;D
Maar ik vind het wel jammer dat George niks meer wil met Olivia.. Meredith kan hij toch niet krijgen en haar vond hij ook leuk, dus waarom niet..
maar ben benieuwd wat er volgende week weer komt ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 16, 2006 18:22:57 GMT 1
Addison met haar neerbuigende 'good girl'. Had ze bij mij niet moeten proberen. Ze wil Derek volgens mij gewoon zelf terug. En hij is te kwaad op haar voor iemand die over haar heen is. Kan niet goedkomen. Ga allebei terug naar NY en neem Meredith mee als huisdier ofzo. Haha... leuk gezegd! Maar Addison was inderdaad wel erg neerbuigend, maar ergens denk ik dat er nog wel een kans is voor Addison en Derek. Vooral Addison wil het nog en Derek is inderdaad te kwaad om over haar heen te zijn. Anders zou het hem geen reet schelen wat zij uit zou voeren. Ik ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen...
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 16, 2006 18:43:38 GMT 1
Ja vond ik ook. T is inderdaad ook jammer van George en Olivia... maar ja misschien...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Mar 17, 2006 15:38:41 GMT 1
Heb deze ook al gemist ... , kwam alweer door die k*t serie Evelien (mijn mening) die er tussendoor komt. Daardoor raak ik in de war en ging ff naar buiten, want d8 de leuke tv is afgelopen maja Grey's Anatomy was er ook nog, en was het vergeten ... naja ik bekijk deze ook wel als de herhalingen starten ...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 18, 2006 19:31:44 GMT 1
Jij bent ook zo sloom als iets! Wie mist nou Grey's Anatomy! (geintje yoeri )
|
|
|
Post by Boot on Mar 21, 2006 14:55:09 GMT 1
ik heb hem vandaag eindelijk gezien haha net voor de nieuwe aflevering... ik vond hem weer leuk ik wil wel erg graag weten waarom die jongen die poppen inslikte...
|
|
|
Post by Rianne on Mar 21, 2006 17:16:16 GMT 1
ik dacht dat ze dat hadden gezegd. Was het niet vanwege het gevoel dat hij zou krijgen als hij ze uit poepte??
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 22, 2006 17:50:18 GMT 1
Volgens mij is het nooit echt gezegd... dat hij het lekker vond als hij ze uitpoepte was volgens mij door een van de verpleegsters gezegd. Uiteindelijk wilde hij het wel vertellen maar hij zei wel tegen Meredith dat het misschien net iets te veel zou zijn om te weten... volgens mij heeft hij het toen nooit meer gezegd.
|
|
|
Post by lorenienna on May 12, 2006 18:11:02 GMT 1
Nope, hij heeft nooit gezegd dat waarom hij het doet. Toen hij het uiteindelijk wou vertellen zei meredith iets van : Mss weet ik het maar beter niet. Ik vond em in ieder geval erg freaky. Wie slikt er nu inshemelsnaam poppenhoofden in . En het hele Meredith-Derek-Addison gedoe vind ik een beetje vervelend worden.. Eén van de grappigste momenten : als ze zitten te eten en Cristina begint tegen George over dat gedoe met Olivia en dan als ze haar raar aankijken : Oestrogen, too much Oestrogen. Het leukste uit de aflevering vond ik absoluut Izzy en Alex. Lief hoe ze het voor hem opneemt. Ben echt benieuwd wanneer ze wat gaan krijgen. En heb sinds vorige aflevering, met het Joe-gedoe en deze aflevering, weer wat meer medelijden met Alex gekregen. Vond em ook echt heel lief, hoe hij probeert om die jongen te helpen om een beslissing te maken.
|
|