|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 18:30:30 GMT 1
Cristina en Meredith proberen uit te vinden of Cristina Burke moet vertellen over haar zwangerschap net voordat Cristina in een noodgeval terecht komt. Alex en Izzie komen dichter bij elkaar en de moeder van Meredith komt te dicht bij. Relaties worden onthuld in de oudere garde van de staf en George krijgt een moeilijke opdracht.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 20, 2006 18:18:23 GMT 1
Heb gister de reclame gezien van GA.. ben echt benieuwd wat er met Christina aan de hand is..
|
|
|
Post by Rianne on Mar 20, 2006 19:16:33 GMT 1
wat dacht je van de moeder van meredith? Ik vraag me ook af waarom die opgenomen moet worden.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 20, 2006 20:07:17 GMT 1
Ellis Grey leidt inderdaad aan Alzheimer, dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 21, 2006 17:48:46 GMT 1
Ja ben ook weer erg benieuwd... ik geloof dat Meredith en Christina er over dachten ofzo om het te vertellen tegen Burke dat Christina zwanger was... Spannend
|
|
|
Post by sandrawegman on Mar 21, 2006 23:08:57 GMT 1
Wat een geweldige aflevering, ze worden echt steeds beter!
Al die onderlinge relaties die vorm beginnen te krijgen. Spannend!
Ook vind ik Alex en Burke heel ontroerend, hoe ze stoer en afstandelijk proberen te zijn, terwijl ze vol emoties zitten.
|
|
|
Post by Boot on Mar 22, 2006 15:09:46 GMT 1
ja hij was geweldig... ik vond het echt masterlijke aflevering uit een masterlijke serie!
dat arme meisje dat zo moest blozen... dat lijkt me niet echt vet
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 22, 2006 16:28:25 GMT 1
Was ecth een ongelofelijk goeie aflevering ! En dat Christina een buitenbaarmoedelijke zwangerschap had.. dat komt hard aan..
George was wel lief bij de moeder van Meredith, zo naast haar liggen
Ben benieuwd hoe het verder gaat met Meredith en Derek
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 22, 2006 17:48:29 GMT 1
Ik vond het echt een leuke aflevering! Echt leuk om te zien... En Alex was inderdaad erg lief! Probeert de hele tijd heel stoer te doen, en dan is hij ineens heel behulpzaam en aardig. Hij is helemaal zo verkeerd nog niet... En ik vind George nog steeds heel grappig. Af en toe is hij zo hulpeloos... zoals hij dan in he tbegin bij Ellis stond. Maar aan het einde pakte hij het wel goed aan vond ik... toen bereikte hij in ieder geval wat. En wat bedoelde Meredith nou... ze wil hem niet meer haten... dus wil ze zijn vriendin weer zijn? En dan heb je Allison nog die dus nog van hem houdt... dat wordt nog wel spannend!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 22, 2006 19:17:30 GMT 1
Ik kan niet zoveel zeggen. Hij was gewoon weer super!! ;D
|
|
|
Post by lorenienna on May 12, 2006 18:16:40 GMT 1
Ik vond het echt een leuke aflevering! Echt leuk om te zien... En Alex was inderdaad erg lief! Probeert de hele tijd heel stoer te doen, en dan is hij ineens heel behulpzaam en aardig. Hij is helemaal zo verkeerd nog niet... Helemaal mee eens. Ik begin sinds een drietal afleveringen ook steeds meer sympathie voor hem te voelen. Ben benieuwd naar hem en Izzie. Dat van Cristina was wel ff slikken. Vond het op zich wel jammer voor der. En khad best medelijden met Burke, dat hij het op zo'n manier moest vernemen. Wel lief van de andere interns dat ze zo rond haar bed zitten, blijkt toch uit dat ze vrienden zijn, terwijl Izzie eerst zegt van 'You think you know someone..' En onze Georgie.. Vond em gewoon schattig met Ellis. Hoe hij eerst niet weet wat hij moet doen en dan toch wat haar op zn tanden krijgt. Wel jammer dat Merediths geheim op zo'n manier moet uitlekken. Op naar 2x04 en 2x05 volgende week ;D
|
|