|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 18:33:06 GMT 1
Tijdens het herstel van Cristina, toont ze aan een moeilijke patient te zijn en een bezoekje van haar moeder werkt averechts. Meredith's moeder laat het personeel in het ziekenhuis rondjes rennen. Jeremiah kan baten bij een behandeling van Addison, maar dat betekent dat ze nog langer in Seattle zou blijven en verhoogt de druk op de relatie van Derek en Meredith.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 29, 2006 14:15:18 GMT 1
Het was weer een erg leuke aflevering. Cristina die steeds overal opdook. George is leuk met dat gezicht van hem als het hem niet meezit! Hopelijk gaat Dr Shepard wel de scheidingspapieren tekenen want vindt hem veel leuker met Meredith dan met Addison.
|
|
|
Post by Rianne on Mar 29, 2006 14:24:28 GMT 1
Ik vond vooral die laatste scene mooi met Christina en Burke. Gewoon ook dat niemand haar aan mocht raken en dat hij gewoon naast haar mocht liggen.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 29, 2006 17:54:55 GMT 1
Ik vond het echt een leuke aflevering! (Wanneer niet... Maar ik vond het leuk dat je even wat meer over Christina te weten kwam. Want eigenlijk weet je niet eens zo veel over haar. En dat einde was inderdaad erg mooi!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 29, 2006 20:10:04 GMT 1
ja bijna altijd een leuke aflevering! maar hoe christina zich gedroeg.. dat huilen op het eind, zag er wel een beetje vaag uit ( haar gezicht dan) maar wel mooi gespeeld
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 8:21:15 GMT 1
Zeker een goede aflevering met Chistina en Burke, ik hoop dat hun nog wel een verdere relatie krijgen.
Meredith haar moeder vind ik echt wel zielig, ze zit daar maar, en kan helemaal niks doen, dat is echt wel sneu...
En chirstina heeft echt supoer geacteerd als ze zo moet huilen
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 30, 2006 14:06:13 GMT 1
Vond het echt een geweldige aflevering! Ben benieuwd naar Christina en Burke Ik snapte alleen het einde niet zo.. met dat Derek met Meredith wilde gaan praten ofzo met Meredith. Toen liet hij die scheidingspapieren zien... Wat bedoelde hij daar mee? ( heb maar de helft van de aflevering gezien )
|
|
|
Post by Rianne on Mar 30, 2006 14:24:25 GMT 1
Vond het echt een geweldige aflevering! Ben benieuwd naar Christina en Burke Ik snapte alleen het einde niet zo.. met dat Derek met Meredith wilde gaan praten ofzo met Meredith. Toen liet hij die scheidingspapieren zien... Wat bedoelde hij daar mee? ( heb maar de helft van de aflevering gezien ) Hij liet ze niet zien, hij liet ze per ongeluk vallen. Ik zal het even uitleggen. Derek had van Addison scheidingspapieren gekregen en hij had tegen meredith verteld dat hij die papieren had gekregen en dat hij ze alleen nog maar hoefde te ondertekenen. In dat stukje wat jij had gezien, hadden Derek en Meredith gewoon afgesproken om iets te gaan drinken en toen liet hij per ongeluk de de ongetekende scheidingspapieren vallen. Dus dat kan nog een hoop herrie betekenen ;D
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 31, 2006 13:03:22 GMT 1
Ik vond het einde zo mooi. Dat Burke bij Cristina in bed kroop ook al zouden mensen hem kunnen zien. Zo lief.
Hopelijk komt het wel goed met Lizzie en Alex. Hij moet gewoon eerlijk tegen haar zijn. Hij haalt die test de tweede keer vast wel. Izzie oefend wel met hem.
|
|
|
Post by lorenienna on May 19, 2006 18:27:16 GMT 1
Wederom een leuke aflevering. Vond het echt grappig dat Cristina zo overal bleef opduiken. En zielig als ze ineens instort, maar dan wordt ze weer zo lief getroost door Burke.. Ben ook nog steeds benieuwd hoe het gaat aflopen met Izzie en Alex. Vond het zo erg voor em, eerst was hij helemaal goedgezind dat hij met Izzie uit gaat en dan hoort ie dat ie gebuisd was voor zn examen. Echt sneu voor em. En dan het hele gedoe rond de driekhoeksverhouding. Ben echt benieuwd hoe dat nu gaat aflopen. Off topic : moest er vandaag in de bus nog aan denken. Zat muziek te luisteren en in Ironic van Allanis Morissete zit zo'n zinnetje : It's like meeting the man of my dreams.. And then meeting his beautiful wife.. Vond ik echt supertoepasselijk ;D
maar dus : wederom een leuke aflevering.
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 20, 2006 15:19:59 GMT 1
gebuisd??
|
|
|
Post by lorenienna on May 20, 2006 16:27:33 GMT 1
Idd, gebuist :
RICHARD: You took the clinical skills section of your medical board exams after most interns. So the results are only now coming out. I got a call from U.S.M.L.E this morning.
(Realization dawns on Alex)
ALEX: Oh. … So you’re, you’re saying …
RICHARD: Karev you’re still an M.D. You still get to practice medicine. The hospital grants you 4 months to re-take the exam. You study it. You pass it. You put it behind you. One misstep doesn’t affect your career.
ALEX (nods): Right, right, right. Thanks.
Komt erop neer dat hij zn praktijkexamen later heeft gedaan dan de rest en dat het ziekenhuis nu pas de uitslag kreeg en hij hierop gebuist was. Hij krijgt nu vier maanden om herexamen te doen.
|
|