|
Post by Spike Gammo on Mar 8, 2006 18:20:12 GMT 1
Meredith probeert de Shepherds te ontwijken. Christina en Burke zijn op een date en worden betrapt op het werk. Derek probeert Meredith te overtuigen hem niet meer te ontwijken, terwijl Addison om de hoek komt lopen. Derek en Addison nemen een standpunt in wanneer een stel van hun beste vrienden komen voor een controversiele operatie. Izzie helpt de Shepherds bij de operatie. Ondertussen maakt Alex grapjes over de gesprekken om het serieus te laten lijken. Een persoon valt van 5 hoog en wordt George zijn patient, meerendeels onder de patienten ongenoegen. Meredith's patient houd niet op met praten over Monogamie. Webber wil van Bailey weten of ze de baan in Seattle Grace accepteert, maar komt er achter dat er meer meespeelt in haar beslissing als hij had gedacht.
|
|
|
Post by Rianne on Apr 26, 2006 4:43:21 GMT 1
Het was wel een leuke aflevering, maar voor mijn gevoel miste ik wat...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 26, 2006 10:09:20 GMT 1
Ik vond het een leuke aflevering! Vooral George was grappig!Blijft maar doorgaan over hoe onmogelijk is dat iemand een val van 5 etages voerleeft en hoe geweldig het is dat die man nog een kans heeft gekregen. Maar het duurde echt een tijdje voordat hij door had dat de man zelfmoord wilde plegen. En dat van Meredith en Derek vind ik nog steeds jammer. Zegt ze in de lift dat ze hem mist, en zie je dat hij haar duidelijk ook mist. Maarja... dan is Addison er nog.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 26, 2006 13:45:19 GMT 1
Vond het ook weer een leuke aflevering. Toen Burke en Cristina samen uit eten gingen was lachen. Ging allemaal erg stroef totdat die man neerviel! En Derek en Meredith die steeds samen in de lift stonden, en dat ze tegen Derek zei ik mis je, en hij zo naar haar toe kwam! Waarom is hij toch getrouwd!!!!!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Apr 27, 2006 14:16:36 GMT 1
Weer niet zo'n beste... jammer.
Je hebt twee mesen die mij ontzettend vervele aka Derek & Addison dan helpt het niet als je twee vrieden van hun erbij haalt om de verveling nog erger te maken. Oh en twee van onze beste vrienden? Wist niet dat haar moeder dood was maar toch beste vrienden. Ga toch iemand anders lastig vallen.
Er is echt iets niet normaal tussen Burke en Cristina...
Ik wil meer en leukere George en Bailey!!!
|
|
|
Post by kiwi on Apr 27, 2006 19:18:38 GMT 1
heej jah ik misten ook weer iets ... iK Zat zelf te zappen toen Derek en Addison erop waren met hun vrienden waren dus het was wel egt saai met hun ......... Maar gelukkig was George er En op het laatst met Meredith en Derek dat was egt sielig
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 2, 2006 17:25:38 GMT 1
Niet één van de beste afleveringen naar mijn gevoel, maar toch erg leuk. Vond vooral Bailey heel grappig, als ze uiteindelijk vertelt dat ze zwanger is. Dat hele gedoe met die caloriën enzo, ghehe.. Had het trouwens helemaal niet zien aankomen.. En Cristina en Burke op hun date waren erg grappig. Eerst zitten ze daar zo met hun tweetjes zich te vervelen en op het einde van de aflevering, als Burke zegt dat het niet een al te beste date was zegt zij : 'Are you kidding me ? It was the best date I ever had!' Echt lachen ! Alex was weer even zn vervelende zelf, met zn stomme grapjes, maar vond het lief wat hij op het laatst tegen Izzie zei, dat hij haar voor haar persoon had gekozen en niet voor haar borsten. Verder vond ik George in deze aflevering een beetje vervelend. Hij bleef maar door gaan over hoe die duif en die man met zn tweede kans.. Komaan zeg, get a life ! Maar hij was natuurlijk niet zo erg als Derek en Addison. En dan die laatste nog het meest. Vind haar echt irritant en egoïstisch.
|
|