|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 18:44:06 GMT 1
Cristina, Izzie en Meredith zorgen voor Shane, een man die gek lijkt te zijn en zegt zwanger te zijn. Shane wordt interessant bevonden door het personeel. Derek behandelt een meisje in een rolstoel. Cristina en Burke bespreken of ze hun relatie bloot moeten geven. Alex wordt ondervraagd over zijn gevoelens voor Izzie. Hij dringt aan op een operatie voor een patiente om een normaler leven te kunnen leiden en zij wil dat hij eerlijk is tegen Izzie. Derek en Addison gaan naar een relatie therapeut.
|
|
|
Post by kiwi on Apr 18, 2006 22:09:36 GMT 1
ik vond het echt een drama aflevering is misten de lol in het ziekenhuis dat er eerst was tussen Meredith en Derek en die man die was egt raar zit gewoon te hopen dat die vrouw dood gaat in de operatie
|
|
|
Post by Boot on Apr 19, 2006 8:38:25 GMT 1
Die kus van Alex en Izzy... need i say more? Siriously
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 19, 2006 19:22:03 GMT 1
en die man die was egt raar zit gewoon te hopen dat die vrouw dood gaat in de operatie Zo maar die vrouw was echt irritant!! Werd er nu echt al gek van!! Vond het wel grappig dat Cristina de hele tijd opgeroepen werd om kots en diarree te ruimen! En de kus was inderdaad leuk!! (eindelijk!)
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 19, 2006 19:25:53 GMT 1
De aflevering was inderdaad wel erg serieus. Maar dat is ook wel leuk voor de verandering. En Derek en Addison bij de relatie therapeut, ik moest wel even om ze lachen hoor. Zat zij daar met een uitgestoken hand, wil hij haar hand niet vasthouden, trekt zij hem terug en steekt hij hem vervolgens uit. Haha. Maar eindelijk de kus ja! Werd ook wel tijd vond ik, want ik vind ze wel leuk bij elkaar passen. En die vrouw was echt irritant. Ik weet niet of ik het geduld op zou kunnen brengen om zo lang voor haar te zorgen. En dat die man dan later ook zo staat te lachen, en dat Burke en George later ook in het lachen uitbarsten. Toch wel leuk gedaan.
|
|
|
Post by kiwi on Apr 21, 2006 10:20:52 GMT 1
De aflevering was inderdaad wel erg serieus. Maar dat is ook wel leuk voor de verandering. jah is ook wel leuk maar ik miste het wel en de therapeut segt tegen Derek en Addison jullie gaan vooruit terwijl ze ruzie zitte maken jah is ook wel raar als iemand 5 openhartoperatie heeft gehad en haar vliegt in brand en is nog steeds leef ze .. en die man maar sitt hopen dat die dood gaat
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Apr 21, 2006 10:22:33 GMT 1
De aflevering viel me een beetje tegen. Ik moest niet schatteren van het lachen wat ik normaal wel moet. Ik had het gevoel dat niemand echt goed tot z'n recht kwam. Ze waren allemaal net niet heel leuk. Behalve George dan! You're still my guy O'Malley
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 21, 2006 17:38:06 GMT 1
Dat met George was inderdaad heel leuk! Zit hij tegen Burke aan te praten over hem en Christina alsof ze vrienden zijn, zie je Burke ineens heel vaag kijken. En dan steeds blijft George gewoon 'his guy'. Echt leuk!
|
|
|
Post by cowgirl85 on Apr 23, 2006 20:57:10 GMT 1
ik vond het wel een leuke uitzending. Er hoeft niet altijd veel te lachten te zijn het is niet voor niets een DRAMA serie... Afwachten wat volgende week gaat brengen
|
|
|
Post by lorenienna on May 27, 2006 16:06:11 GMT 1
En wederom geen teleurstelling.. Izzie en Alex . Finally ! Leuk dat dat meisje em weet te overtuigen, terwijl het eigelijk andersom zou moeten zijn. Mooi ook dat zij uiteindelijk voor zichzelf opkomt tegen haar ouders. Die man met zn gezwel vond ik echt Wow.. Hoe kunnen ze in godsnaam beweren dat hij gewoon gek is ? Maar mn absolute favoriet was wel het moment tussen George en Burke. You're still my man O'Malley.. Echt grappig !
|
|