|
Post by Crazybloempje on Mar 1, 2006 18:40:23 GMT 1
Slachtoffers van een treinongeluk komen naar Seattle Grace en iedereen wordt opgeroepen. Webber mag weer opereren van Derek. Addison en Izzie werken met een zwangere vrouw die ernstig is verbrand. Izzie moet een keuze maken die gelijk staat aan kiezen voor haar toekomstige carriere of haar vriendschap met Meredith. Cristina zoekt naar het been van een patient en Alex twijfelt eraan of hij wel een dokter moet worden. Twee mensen zitten in een benarde situatie als ze beide vastzitten aan dezelfde paal. Meredith wacht op de beslissing van Derek.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 12, 2006 8:50:09 GMT 1
Wat een aflevering zeg! Het ergste vond ik toch wel dat die twee mensen via die paal aan elkaar vast zaten. Zo erg gewoon! En dat zij dus ook gewoon door had dat ze zou sterven, zo zielig! Zat echt met tranen in mijn ogen. Maar wel jammer dat je dan later niet hoort of die man het overleeft heeft. Verder dat gedoe met het been. Moest daar wel om lachen hoor! Eerst twee linker benen en dan een vrouwenbeen. En uiteindelijk gaat Alex er dan met het goede been vandoor. En dan natuurlijk Derek en Meredith. Ik vond Meredith met haar bananabag wel lollig. Eindelijk was ze een beetje ontspannen. Maar vind het ergens toch wel jammer dat Derek bij Addison blijft, maar ze blijft wel zijn vrouw. Maarja... we zien wel hoe het verder gaat. De aflevering was echt een van de beste!
|
|
|
Post by Boot on Apr 12, 2006 10:41:32 GMT 1
ik vond de aflevering erg goed. Grappig dat iedereen zo opkeek van Miranda in die jurk en die schoenen moest er erg om lachen. Ik vond Alex in deze aflevering erg stom... met dat been enzo, arme Christina wel grappig dat ze met Burke zo stond te praten en toen van do you want me to have sex with someone else on the workfloor? Ben blij dat Derek koos voor Addison, tis zijn vrouw en ik zou het vet winkielig vinden als hij het niet nog een keer met haar probeerde. Die 2 mensen aan die paal.... wow ik zou vet hysterisch zijn als ik wist dat ik dood ging... ik zou echt niet denken van o... okeee, dan ga ik wel voor die andere kerel
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 12, 2006 11:00:29 GMT 1
Inderdaad een geweldige aflevering!
Ik vond het ook zo zielig van dat meisje aan die paal, ze wist dat ze dood ging en bleef zo moedig!
Je kunt wel zien hoe het met die andere man afloopt. In een hele korte scene loopt een van de dokters (ik denk Derek) naar diens vrouw toe en zegt dat de operatie van Tom (zo heet die man) goed verlopen is. Zijn vrouw omhelst dan de dokter.
groetjes, Sandra
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Apr 12, 2006 11:55:53 GMT 1
Dit is echt mijn leukste show op hrt moment!! Het zit zo goed in elkaar.
Hartverscheurend met de paal maar ik was wel blij dat alles goed kwam met de zwangere vrouwen en ook met Tom natuurlijk.
Alex maakt zo weer geen vrienden. Ik hoop dat ie eindelijk weer een keer aan Izzie gaat vertellen wat er werkelijk aan de hand is.
Bailey is tegenwoordig mij favoriet. Cristina wordt ook steeds weer leuker al is George natuurlijk nog steeds mijn nummer 1 itern.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 12, 2006 13:48:44 GMT 1
Echt een hele leuke aflevering !! Heb echt genoten.. die paal dwars door ze heen.. weird.. echt, vroeg me constant af hoe ze dat zouden oplossen en alex moet idd vertellen wat er met hem aan de hand is, aan Izzie kan niet wachten tot volgende aflevering
|
|
|
Post by kiwi on Apr 12, 2006 14:50:42 GMT 1
het was egt wel een van de beste afleveringen... , maar ik von het wel raar van derek een beetje liet merken dat hij voor meredith koos was wel sielig.. En met die 2 mensen aan die paal ik zat egt met tranen in mun ogen bij dat stukje dat Derek dat tegen die verloofde moet vertellen
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 14, 2006 11:37:53 GMT 1
hij was zeker wel goed!! Alles wat is gezegt ben ik mee eens!!
|
|
|
Post by Boot on Apr 14, 2006 11:52:14 GMT 1
ook deze aflevering moet worden verplaatst uit de spoilers... de mensen die expres niet bij de spoilers gaan kijken, kunnen nu niet mee discusieren..
|
|
|
Post by lorenienna on May 27, 2006 15:58:21 GMT 1
Hier ben ik weer met mijn commentaar.. Weer een erg sterke aflevering. Die mensen aan die paal vond ik het ergste, lijkt me echt verschrikkelijk. Knap ook dat dat meisje zo moedig kan blijven als ze weet dat ze dood gaat. Dat been was erg leuk ! Heel dat over en weer geloop door het ziekenhuis. En Cristina tegen Burke : Jij bent mijn vriendje, jij moet me helpen zoeken ;D. Vond het jammer voor haar dat Alex uiteindelijk met het been ging lopen, maar tegelijk ook wel goed voor hem, zo krijgt ie weer een beetje zelfvertrouwen. En mn favoriet in de serie wordt meer en meer Bailey. In het begin vond ik haar echt een bazige ***, maar ze laat meer en meer haar menselijke kant zien en vind haar een prachtvrouw. Mooi hoe ze de lift tegen houdt voor Derek, zodat ie ff kan huilen. Ze is echt een vrouw naar mn hart aant worden..
|
|