|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 13:34:31 GMT 1
Het Thanksgiving feest valt zwaarder voor de staf en de patiënten dan ze willen toegeven, terwijl Izzy een groot diner bij Meridith organiseert- maar het blijft de grote vraag wie van de uitgenodigde gasten werkelijk zal komen.
Ondertussen verdraagt George de O'Malley traditie om kalkoen te gaan jagen met zijn totaal niet gecultiveerde familie en Meridith behandelt een patient die al 16 jaar in een vegetatieve staat verkeerd.
|
|
|
Post by lauraatje on May 3, 2006 11:42:09 GMT 1
Vond het weer een leuke aflevering! Leuk hoe Izzie en Burke samen de kalkoen klaarmaakte En dat eigenlijk de rest allemaal aan het werk was terwijl ze vrij waren! Vond het wel zielig voor die man die 16 jaar in coma gelegen had. Is z'n vrouw opnieuw getrouwd en zwanger en dan gaat ie uiteindelijk ook nog dood! En George had het ook niet makkelijk met z'n familie. Oh ja en van the nazi was ook leuk!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 3, 2006 16:16:02 GMT 1
Ik vond het echt een super aflevering! Ik heb zo zitten lachen... Vooral George was leuk en dat stuk dat hij ging jagen enzo. En die man die uit dat andere ziekenhuis kwam en maar door bleef gaan over The Nazi was idd ook super!
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 5, 2006 17:45:48 GMT 1
Hij was gewoon weer super!!! (sorry dat ik steeds hetzelfde zeg maar het is gewoon zo )
|
|
|
Post by kiwi on May 6, 2006 19:47:35 GMT 1
was wel zielig met die man die 16 jaar in coma was geweest ,, denkt die zoon dat die zijn vader terug heeft gaat hij toch nog dood.. George was egt wel weer grappig en Meredith en Derek op het laatste was ook wel sielug , maar het had Derek wel geholpen...
|
|
|
Post by Boot on May 8, 2006 13:30:01 GMT 1
pick a car george... o mijn god wat irritant... ik vond het zo zielig voor izzy die zat daar dan maar... met burke... ik bdoel preston
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 8, 2006 20:08:08 GMT 1
Ja.... Izzy met haar wonderlijke kook kunsten(uhum).
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 2, 2006 17:32:22 GMT 1
Weer een leuke aflevering ;D
Izzie vond ik echt zielig, dat iedereen haar in de steek liet. Wel geweldig hoe ze daar met Burke die kalkoen stond klaar te maken, was echt lachen ! En leuk dat bijna iedereen toch nog kwam opdagen. Die patiënt in coma vond ik echt heftig. Ook jammer voor zn zoon, dat ie uiteindelijk toch nog terugkomt en dan blijkt zn vader dood te zijn. En Georgie was weer zn schattige zelf. Vond het leuk dat hij voor zichzelf opkwam en dat zn vader uiteindelijk toch onder de indruk was. Het stukje van Meredith op het einde in de bar vond ik ook leuk gevonden. 'Is this seat taken ?' 'Are you a surgeon of any other kind of doctor ?' 'No, I am not.' 'Then this seat isn't taken!' ghehe.. Maar het leukste vond ik nog maar eens Bailey. Ze wordt echt steeds leuker. 'The nazi told this and that.' En op het einde, als die man te weten komt dat zij het eiglijk is, zn gezicht is goud waard. En dan er nog sarcastisch achterna 'Happy Thanksgiving !' Echt, zalig gewoon..
|
|