|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 13:57:52 GMT 1
Cristina Yang heeft weinig begrip voor Constance Fergunson (speciale gast-ster Rosanna Arquette) een gevangene die haar gezondheid alleen maar in gevaar brengt om uit de isolatiecel te kunnen blijven.
Ondertussen houden de artsen-in-opleiding het de te vroeg geboren vijfling, die verschillende ernstige gezondheidsproblemen hebben, scherp in de gaten.
Izzie's boosheid op Alex bereikt een kookpunt en dokter Adisson Shepherd besluit Izzie een pijnlijk lesje te leren.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 17, 2006 12:00:53 GMT 1
De aflevering zat mooi in elkaar. Ik vond het echt leuk om te zien dat het vooral om die vijfling draaide. En ik vond het zo lief om te zien hoe Bailey bij die couveuze stond en zo schattig tegen die ene baby praatte. "Straks heb ik ook een baby... en misschien leer je hem nog wel kennen." Zo lief! En dat lesje voor Izzie was wel erg pijnlijk hoor. Om haar volledig verantwoordelijk te maken voor een baby die toch al op sterven ligt. Ik snap niet hoe dit haar zou moeten leren om meer afstand te nemen... Maarja... wel lief dat ze zo goed werd opgevangen en dat ze die hond hebben gehaald. Met die hond gaan nog leuke dingen gebeuren.
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2006 13:45:00 GMT 1
ja ik moest ook lachen om bayley bij de couvouze... en toen christina binnen kwam. Ik vind het leuk om tre zien dat Burk en Christina steeds een extra stapje nemen. Ik vond het zielig dat iedereen Izzy maar een beetje ging pesten en ik vond het ook zielig dat 'haar' baby dood ging
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 18, 2006 7:42:27 GMT 1
ik ben weer vergeten te kijken Dus Jess, ik kom ze bij jou wel kijken
|
|
|
Post by lauraatje on May 18, 2006 19:38:05 GMT 1
Weer een leuke aflevering!!! Vond het ook leuk dat het voornamelijk om de vijfling draaide. En inderdaad een erg pijnlijke les voor Izzie, maar hopelijk leert ze er wel van en dat is dan wel weer gunstig voor haar! Vond het ook niet leuk dat niemand het op nam voor Izzie terwijl ze iedereen altijd steunt als die dat nodig hebben. Wel leuk dat ze nu een hond hebben! Moest echt lachen op het laatst toen ze die knuffel naar George gooiden en hij hard weg rende!! ;D Vond die vent met die bloedzuigers ook wel grappig trouwens, dat ie er een O'malley noemde en ze mee wilde nemen.
|
|
|
Post by Boot on May 18, 2006 19:48:46 GMT 1
trouwens... die gastrol is dat die vrouw van medium... daar leek ze namelijk totaal niet op. vind ik
|
|