|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 14:07:12 GMT 1
Een jongen heeft een harttransplantartie nodig, maar lijkt dit niet te willen, en zijn behandeling veroorzaakt een filosofische meningverschil tussen Burke en Yang.
Ondertussen komen de artsen-in-opleiding samen om Alex te helpen met de voorbereidingen voor zijn her-examen, moet Meredith Izzie helpen herinneren wat de "werkelijk kerstfeest gedachte" is en is Derek, ondanks de verzoening met zijn vrouw, niet in een feeststemming.
|
|
|
Post by Rianne on May 23, 2006 23:09:30 GMT 1
Het was weer een lekkere aflevering om naar te kijken, al moet ik zeggen dat ik ze wel al beter heb gezien.
Ik vond vooral dat stukje tussen Christina en die jongen wel erg mooi, maar ook het stukje tussen Alex en Izzy aan het eind, dat ze hem nog gewoon hielp.
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 8:37:43 GMT 1
geweldige aflevering ik heb echt onwijs gelachen! WOW, echt het was weer geweldig. Ik kan niet wachten tot ik de dvd box heb zodat ik hem nog een keer kan bekijken
|
|
|
Post by lauraatje on May 24, 2006 15:20:31 GMT 1
Heb ook erg moeten lachen! Vond Bailey erg leuk! Tijdens de operaties die ze moest doen ging het eigenlijk niet echt en zat ze maar tegen haar baby te praten dat ie niet mag schoppen als ze aan het werk is. En dan die aardbeienmilkshake! Lol! Die familie van die vrouw die geopereerd moest worden en dat steeds uitgesteld werd, was echt zooooo irritant!! En George moest maar de hele tijd gaan vertellen dat de operatie weer niet doorging!! Erg knap van Izzie dat ze Alex toch wilde helpen! Verder weer wat hoop gekregen voor Derek en Meredith, na wat hij vertelde tegen Addison op het einde.
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 24, 2006 19:15:10 GMT 1
Die aardbeien shake was wel grappig ja... of met die operatie........ Dr. Bailey : Stop kicking me! Dr. O Malley : I din't kick you! Dr. Bailey : You don't kick me? Dr. O Malley : No!? Dr. Bailey : Then I din't say that to you [pauze] Dr Bailey : Stop kicking me if I'm at work *vrijft over buik*Dat vond ik een grappig stukje
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 25, 2006 17:45:56 GMT 1
Heb ook erg moeten lachen! Vond Bailey erg leuk! Tijdens de operaties die ze moest doen ging het eigenlijk niet echt en zat ze maar tegen haar baby te praten dat ie niet mag schoppen als ze aan het werk is. En dan die aardbeienmilkshake! Lol! Die familie van die vrouw die geopereerd moest worden en dat steeds uitgesteld werd, was echt zooooo irritant!! En George moest maar de hele tijd gaan vertellen dat de operatie weer niet doorging!! Erg knap van Izzie dat ze Alex toch wilde helpen! Verder weer wat hoop gekregen voor Derek en Meredith, na wat hij vertelde tegen Addison op het einde. Helemaal mee eens! Vooral dat laatste. Doordat Derek zij dat Meredith geen flit was, maar dat hij echt verliefd was. Er is gewoon nog wat tussen die twee. Dat merk je ook gewoon als ze samen in een ruimte zijn of als ze samen iets moeten doen. Vind ze nog steeds erg leuk samen.
|
|
|
Post by kiwi on May 27, 2006 22:24:07 GMT 1
Heb ook erg moeten lachen! Vond Bailey erg leuk! Tijdens de operaties die ze moest doen ging het eigenlijk niet echt en zat ze maar tegen haar baby te praten dat ie niet mag schoppen als ze aan het werk is. En dan die aardbeienmilkshake! Lol! Die familie van die vrouw die geopereerd moest worden en dat steeds uitgesteld werd, was echt zooooo irritant!! En George moest maar de hele tijd gaan vertellen dat de operatie weer niet doorging!! Erg knap van Izzie dat ze Alex toch wilde helpen! Verder weer wat hoop gekregen voor Derek en Meredith, na wat hij vertelde tegen Addison op het einde. helemaal met jullie eens Meredith en Derek zijn gewoon voor elkaar gemaakt Tog wel sielig voor Addison maja ze had het verdient en kunne verwachten Helemaal mee eens! Vooral dat laatste. Doordat Derek zij dat Meredith geen flit was, maar dat hij echt verliefd was. Er is gewoon nog wat tussen die twee. Dat merk je ook gewoon als ze samen in een ruimte zijn of als ze samen iets moeten doen. Vind ze nog steeds erg leuk samen.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 2, 2006 23:50:54 GMT 1
Ik vond en vind Dr. Bailey ook steeds leuker worden. Vooral nu met der schoppende baby. Ook vond ik het wel sneu voor Addison maja. Hij is nu ook verliefd op iemand anders. Dan weet ze dat nu. Ikzelf vind de " Lift" momenten leuk ... tussen Meredith en Derek. Echt hun meeting plek, ze vinden elkaar altijd wel daar ... ;D
|
|